IZ 412 1990 sass
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- A.Roosenberg
- Postitusi: 204
- Liitunud: 30 Okt 2009 21:35
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
Re: IZ 412 1990 sass
Kui sul on neid peegleid veel tarvis, siis mul on pakkuda 2 tükki, kuid need juhi poole omad mõlemad. Kui on soovi, siis tahaks saada vastu kroomist peeglit (võib ka poritiiva oma olla, kuid siis tahaks saada ikka mõlemale poole).
"2140"
Re: IZ 412 1990 sass
A.Roosenberg, Räägime PS-is.
Igatahes... Nüüdseks on nii kaugel, et mootor on kokku pandud ja esimesed hääledki käes. Kepsud-kolvid said ühte kaalu aetud (kolvid, kolviröngad uued) poole grammi täpsusega, hooratas läbis dieedi (kaalub miski 5,8kg - poes käisin kaalumas ), raam- ja kepsusaaled vahetatud, mootor puhastatud jne. Lisaks on vahepeal uued numbrimärgid leidnud tee mosse külge. Esimesel käivitusel oli meeletu sinine suits - mötlesime, mis viga, aga siis tuli meelde, et kui vana mootori lahti vötsime, läks kogemata väljalaskesse ohtralt öli ja tosooli...
Lasin täna mootoril tühikäigul käia mingi pool tundi... Homme uuesti ja ehk siis vöib vaikselt söitma juba minna. Aga mis siin ikka jutustada... Vaadake parem pilte. Vöib-olla saab kunagi video ka üles, kus esimene käivitus peal.
Igatahes... Nüüdseks on nii kaugel, et mootor on kokku pandud ja esimesed hääledki käes. Kepsud-kolvid said ühte kaalu aetud (kolvid, kolviröngad uued) poole grammi täpsusega, hooratas läbis dieedi (kaalub miski 5,8kg - poes käisin kaalumas ), raam- ja kepsusaaled vahetatud, mootor puhastatud jne. Lisaks on vahepeal uued numbrimärgid leidnud tee mosse külge. Esimesel käivitusel oli meeletu sinine suits - mötlesime, mis viga, aga siis tuli meelde, et kui vana mootori lahti vötsime, läks kogemata väljalaskesse ohtralt öli ja tosooli...
Lasin täna mootoril tühikäigul käia mingi pool tundi... Homme uuesti ja ehk siis vöib vaikselt söitma juba minna. Aga mis siin ikka jutustada... Vaadake parem pilte. Vöib-olla saab kunagi video ka üles, kus esimene käivitus peal.
Re: IZ 412 1990 sass
Jöudsin asjadega nii kaugele, et sain teada, mis mootoris kolinat tekitab. Kolvisörm seekord tahab tähelepanu. Siiski vaikselt tiirutan temaga. Täna pesin korralikult ta puhtaks ja vaha panin ka peale, kahjuks jooksis rehv tühjaks - niimoodi ta siis tänas mind. Sellest hoolimata uute numbrimärkide ja kolaga on minu arvates täitsa kena. Lisan ka ühe pildi, et igav lugeda ei oleks.
Re: IZ 412 1990 sass
Mootor jälle maas, kolvisörmed vahetatud, aga tundub, et väntvöll ei ole päris korralik - kepsusaaled kolisevad ka.
Igatahes töin omale ühe doonormosse. Seisnud oli ta 11 aastat, aga läks käima ja mootor oli väga erk. Vötsime mootori maha ja nüüd lapime kokku uut mootorit. Ehk seekord saab asja.
Mootor töötas väga jöuliselt... Sidur andis ainult otsad proovisöidul. Illustreeriv pildike ka:
Igatahes töin omale ühe doonormosse. Seisnud oli ta 11 aastat, aga läks käima ja mootor oli väga erk. Vötsime mootori maha ja nüüd lapime kokku uut mootorit. Ehk seekord saab asja.
Mootor töötas väga jöuliselt... Sidur andis ainult otsad proovisöidul. Illustreeriv pildike ka:
Re: IZ 412 1990 sass
kui kombit m6tled ehitama hakata siis meil kombi juppe päris palju
saaremaal
saaremaal
Re: IZ 412 1990 sass
kombi tee kohe kindlasti korda, neid eesti teedel järjest vähemaks jääb.
ma loodan enda oma korda saada järgmiseks aastaks, see aasta plaanis keretööd ära teha. talvel mootor ja muud nippet näppet, kevadel värvimine.
ma loodan enda oma korda saada järgmiseks aastaks, see aasta plaanis keretööd ära teha. talvel mootor ja muud nippet näppet, kevadel värvimine.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 412 1990 sass
ja need jupid kõik sama värvi ka
Re: IZ 412 1990 sass
Kombiga vaatab, mis teeb... Vanarauaks ta ei lähe kindlasti. Samas ehitamisega on selline asi, et endal piisab ühest autost küll, mida ehitada. Ja lisaks sellele puuduvad Kombil dokumendid. Söber oli natuke huvitatud Kombist, vöib-olla ta tegeleb sellega - eks paistab.
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: IZ 412 1990 sass
Kle kas see kombi on kandiliste tuledega?sass kirjutas:Kombiga vaatab, mis teeb... Vanarauaks ta ei lähe kindlasti. Samas ehitamisega on selline asi, et endal piisab ühest autost küll, mida ehitada. Ja lisaks sellele puuduvad Kombil dokumendid. Söber oli natuke huvitatud Kombist, vöib-olla ta tegeleb sellega - eks paistab.
Minu kombil muide korralik põhi
Re: IZ 412 1990 sass
Sellel on pöhi korras, enamvähem vähemasti... Kuigi kövasti tööd on teha, sest pindmist roostet on väga palju. Ees on kandilised tuled, mil reflektorid on täiesti roostes.mossejumal kirjutas: Kle kas see kombi on kandiliste tuledega?
Minu kombil muide korralik põhi