AZLK 21412 '88 Vootele

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
vootele
Postitusi: 189
Liitunud: 22 Dets 2009 14:06

Re: AZLK 21412 '88 Vootele

Postitus Postitas vootele »

Pesa on korras, sest laager läks sinna ikka normaalse pinguga ja hüdropressi abiga. Ma ise arvan, et süüdi on suvalisest kättesaadavast kraamist kompunnitud sisse pressimise abinõu - ilmselt pressis sisemisele võrule peale ja vigastas laagrit. Peab siiski treima spets taldriku, mis ainult välisest võrust surub.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 21412 '88 Vootele

Postitus Postitas moskiito »

vootele kirjutas:Pesa on korras, sest laager läks sinna ikka normaalse pinguga ja hüdropressi abiga. Ma ise arvan, et süüdi on suvalisest kättesaadavast kraamist kompunnitud sisse pressimise abinõu - ilmselt pressis sisemisele võrule peale ja vigastas laagrit. Peab siiski treima spets taldriku, mis ainult välisest võrust surub.
välimise võru surumiseks võid kasutada vana laagri võru. Kõige kindlam vahend
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
via
Postitusi: 113
Liitunud: 24 Apr 2009 16:00

Re: AZLK 21412 '88 Vootele

Postitus Postitas via »

vootele kirjutas:Pesa on korras, sest laager läks sinna ikka normaalse pinguga ja hüdropressi abiga. Ma ise arvan, et süüdi on suvalisest kättesaadavast kraamist kompunnitud sisse pressimise abinõu - ilmselt pressis sisemisele võrule peale ja vigastas laagrit. Peab siiski treima spets taldriku, mis ainult välisest võrust surub.
Ilmselt just see on probleemi allikas. Ise olen kombineerinud pressimiseks erinevate diameetritega suuri (ehituspoodidest) seibe mitmes kihis, koos sobiva toruga laagri välisvõrule. Vana laagri võru kasutamisel tuleb see sügava laagripesa korral enne pisut peenemaks lihvida, muidu on kättesaamisega probleeme. Esirummu korral siiski seda asja ei peaks juhtuma...
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
via
Postitusi: 113
Liitunud: 24 Apr 2009 16:00

Re: AZLK 21412 '88 Vootele

Postitus Postitas via »

vootele kirjutas:Kast vahetatud; kokku läks ca. 6h. Kõige keerulisem oli kasti tagasi peale saamine, kohe kuidagi ei tahtnud oma kohale minna.
Käivitades selgus kummaline fenomen - sidurit vajutades tekkis pedaali meeletu vibra. Käisin mingi hetk autoga lähedalasuvas poes ning vibra aina suurenes. Oli juba hirm, et jäängi sinna Kadaka teele. Sõbrad-tuttavad ka kõik maale jaanipäeva pidama sõitnud. Selleks ajaks oli vibra juba kolinaks muutunud. Siis äkki käis kerge pups ja vibra oli kadunud.
Ise arvan, et kasti külge vedimisega ajas siduriketta tsentrist välja ning lõpuks hüppas asi ise oma kohale.
Teine ebameeldiv üllatus - rattalaager, mille ma just välja olin vahetanud, on taas omandanud kõva loksu. WTF is going on???
2141-l annab käimarit otsa ajad tõesti nii et higipull otsa ees. Et sisendvõll hoorattas olevasse laagrisse paremini läheks aetakse samal ajal väntvõlli võtme või vändaga pisut ringi.. See ebatäielik laagrisse minek võis sinu puhul probleemiks ollagi..et võlli ots polnud laagris aga vedasid kupatuse poltidega jõuga kokku...
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Kasutaja avatar
vootele
Postitusi: 189
Liitunud: 22 Dets 2009 14:06

Re: AZLK 21412 '88 Vootele

Postitus Postitas vootele »

Ülevaatus: check
Kindlustus: check
saab tulla mosseklubi kokkutulekule: check
Kasutaja avatar
vootele
Postitusi: 189
Liitunud: 22 Dets 2009 14:06

Re: AZLK 21412 '88 Vootele

Postitus Postitas vootele »

Ikka on probleem vasaku esimese rattalaagriga. Lasin töökojas laagri vahetada, kuid nüüd on hakanud laager sissepoole nihkuma. Täna võtsin lahti, pressisin laagri tagasi oma kohale ja (oma arust hoolikalt) paigaldasin ka laagri stopper-rõnga oma soonde. u. 50km hiljem kuulen jälle ketas nühib vastu piduri suporti. Juba teist korda. Tahes tahtmata tekib mõte, et kas stopper ei läinud ikkagi korralikult soone põhja vms.
Kasutaja avatar
vootele
Postitusi: 189
Liitunud: 22 Dets 2009 14:06

Re: AZLK 21412 '88 Vootele

Postitus Postitas vootele »

Vahetasin stopper-rõnga ära, tundus, et see oli väsinud. Otsad olid igatahes "õhus" ehk siis ei läinud igalt poolt soone põhja...
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 21412 '88 Vootele

Postitus Postitas moskiito »

vootele kirjutas:Vahetasin stopper-rõnga ära, tundus, et see oli väsinud. Otsad olid igatahes "õhus" ehk siis ei läinud igalt poolt soone põhja...
siis oligi too põhjus. vahel piisab väikesest asjast et see ei toimiks nii nagu vaja.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
vootele
Postitusi: 189
Liitunud: 22 Dets 2009 14:06

Re: AZLK 21412 '88 Vootele

Postitus Postitas vootele »

Panin nüüd plekkveljed tagasi alla, sest valuvelgedel üks rehv omandas munaja kuju. Teatud kiirusel hakkas rämedalt vibreerima...
Igasugu jama on ka, näiteks oleks vaja vahetada parempoolse veovõlli väline liigend (ragiseb pööramisel), kõik ukselukud (võti kadunud), reguleerida klapivahed, üle vaadata, miks raadio august läbi sõitmisel pildi tasku viskab ning mitu muud pisikest viga.
Leiaks vaid aega tegelda! :waah
G63
Postitusi: 8
Liitunud: 13 Aug 2010 19:33

Re: AZLK 21412 '88 Vootele

Postitus Postitas G63 »

Veljed värvi kindlasti valgeks.Must sööb velje ära!
Vasta