MZMA 403 , 1965 RoTT

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Killa
Postitusi: 168
Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas Killa »

SanderV kirjutas:kas sa ikka mootori kinnituspoldid keerasid esisilla kyljest lahti v?
Jah.
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 380
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas mario »

jeah, my bad.. :D ma olen viimasel ajal liiga palju pobi mootori kallal olnud :D :D
käisin ka siis targemate jutul, arvati ka, et ilma kasti eemaldamata sa seda mootorit sealt välja ei tõsta.
kopamees
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010 23:02
Asukoht: Rakvere

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas kopamees »

Ma soetasin endale mõni aasta tagasi 403 ja sellele olid külamehed juba 412 mootori peale aretanud.Kahjuks oli seda väga robustselt tehtud nö.küla moodi.Tundus,et mõistuse asemel oli meestel rellakas.412 mootori puhul tekib sul probleem radiaatori ja lõdvikute paigaldamisel.Mootor istub 1:1.Auto on mul praegugi alles ning ootab tegemist.Projekt jäi pooleli kuna uue maja ehitus tuli vahele.See talv ehk õnnestub edasi arendada ka mosset.Peale läheb vaz 2108 mootor 1500ccm.Kui tegemiseks läheb panen ka pildid üles. :auto
Kes teisele auku kaevab sellel on ekskavaator
kopamees
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010 23:02
Asukoht: Rakvere

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas kopamees »

Pilte ma kahjuks ei taibanud teha.Kui tahad midagi küsida helista julgelt 5293999.Kahjuks ei ole ma arvuti kasutmises eriti osav.Üritasin saata sulle privasse aga ei oska.Muuseas eksport ja tava403 vahe on vaid tagatuledes, küljetriipudes,esisuunakates.Võibolla mõni pisiasi veel aga muu on kõik sama.
Kes teisele auku kaevab sellel on ekskavaator
Killa
Postitusi: 168
Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas Killa »

Pea aegu on kast maas, aga ei saa spidotrossi kätte, ei tule kasti küljest ära lihtsalt(kõik muidugi lahti keeratud). Peaks kõvemini kangutama?
Kasutaja avatar
mossejumal
Postitusi: 620
Liitunud: 10 Okt 2009 10:38

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas mossejumal »

Killa kirjutas:Pea aegu on kast maas, aga ei saa spidotrossi kätte, ei tule kasti küljest ära lihtsalt(kõik muidugi lahti keeratud). Peaks kõvemini kangutama?
Seda ei tohi kangutada.seda keerad sealt käigukasti pesast,nagu spidomeetri tagant. ;)
Killa
Postitusi: 168
Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas Killa »

mossejumal kirjutas:
Killa kirjutas:Pea aegu on kast maas, aga ei saa spidotrossi kätte, ei tule kasti küljest ära lihtsalt(kõik muidugi lahti keeratud). Peaks kõvemini kangutama?
Seda ei tohi kangutada.seda keerad sealt käigukasti pesast,nagu spidomeetri tagant. ;)
Ei, auto omanik keeras lahti selle mutri või mis iganes see seal on ja see 4kandilne torss mis rüü sees on on ilusti näha, aga see tross ei tule välja. Proovime homme kasti võlli keerutada ehk tuleb lahti.
Kasutaja avatar
RoTT
Postitusi: 115
Liitunud: 04 Veebr 2009 20:23
Asukoht: Märjamaa ja Tallinn

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas RoTT »

Kast on maas, ei soovita ka kellegil seda tööd -13-nega teha. Mootor vaja nüüd välja tõsta ja teine asemel panna ja see mootor käima panna. Aa ja ühe käigukasti tala poldi keerasin ka pooleks, kokku pannes jääks ta 2-ga kinni, on see väga halb?
Pilt
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas SanderV »

proovi ikka k6igiga kinni panna...
ja seda t66d on isegi umbes +5 kraadiga väga jama teha :D
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas moskiito »

eks ta natuke halb varjant ole kui kahe poldiga hoidma jääb. kui võimalik, proovi teine ikka välja puurida.
mis probleemiks, mina olen käigukasti vahetust teinud ka -25 kraadise pakasega vägagi edukalt. aega läks küll 2x kauem, aga tehtud sai.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Vasta