Jah.SanderV kirjutas:kas sa ikka mootori kinnituspoldid keerasid esisilla kyljest lahti v?
MZMA 403 , 1965 RoTT
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
jeah, my bad.. ma olen viimasel ajal liiga palju pobi mootori kallal olnud
käisin ka siis targemate jutul, arvati ka, et ilma kasti eemaldamata sa seda mootorit sealt välja ei tõsta.
käisin ka siis targemate jutul, arvati ka, et ilma kasti eemaldamata sa seda mootorit sealt välja ei tõsta.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Ma soetasin endale mõni aasta tagasi 403 ja sellele olid külamehed juba 412 mootori peale aretanud.Kahjuks oli seda väga robustselt tehtud nö.küla moodi.Tundus,et mõistuse asemel oli meestel rellakas.412 mootori puhul tekib sul probleem radiaatori ja lõdvikute paigaldamisel.Mootor istub 1:1.Auto on mul praegugi alles ning ootab tegemist.Projekt jäi pooleli kuna uue maja ehitus tuli vahele.See talv ehk õnnestub edasi arendada ka mosset.Peale läheb vaz 2108 mootor 1500ccm.Kui tegemiseks läheb panen ka pildid üles.
Kes teisele auku kaevab sellel on ekskavaator
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Pilte ma kahjuks ei taibanud teha.Kui tahad midagi küsida helista julgelt 5293999.Kahjuks ei ole ma arvuti kasutmises eriti osav.Üritasin saata sulle privasse aga ei oska.Muuseas eksport ja tava403 vahe on vaid tagatuledes, küljetriipudes,esisuunakates.Võibolla mõni pisiasi veel aga muu on kõik sama.
Kes teisele auku kaevab sellel on ekskavaator
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Pea aegu on kast maas, aga ei saa spidotrossi kätte, ei tule kasti küljest ära lihtsalt(kõik muidugi lahti keeratud). Peaks kõvemini kangutama?
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Seda ei tohi kangutada.seda keerad sealt käigukasti pesast,nagu spidomeetri tagant.Killa kirjutas:Pea aegu on kast maas, aga ei saa spidotrossi kätte, ei tule kasti küljest ära lihtsalt(kõik muidugi lahti keeratud). Peaks kõvemini kangutama?
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Ei, auto omanik keeras lahti selle mutri või mis iganes see seal on ja see 4kandilne torss mis rüü sees on on ilusti näha, aga see tross ei tule välja. Proovime homme kasti võlli keerutada ehk tuleb lahti.mossejumal kirjutas:Seda ei tohi kangutada.seda keerad sealt käigukasti pesast,nagu spidomeetri tagant.Killa kirjutas:Pea aegu on kast maas, aga ei saa spidotrossi kätte, ei tule kasti küljest ära lihtsalt(kõik muidugi lahti keeratud). Peaks kõvemini kangutama?
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Kast on maas, ei soovita ka kellegil seda tööd -13-nega teha. Mootor vaja nüüd välja tõsta ja teine asemel panna ja see mootor käima panna. Aa ja ühe käigukasti tala poldi keerasin ka pooleks, kokku pannes jääks ta 2-ga kinni, on see väga halb?
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
proovi ikka k6igiga kinni panna...
ja seda t66d on isegi umbes +5 kraadiga väga jama teha
ja seda t66d on isegi umbes +5 kraadiga väga jama teha
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
eks ta natuke halb varjant ole kui kahe poldiga hoidma jääb. kui võimalik, proovi teine ikka välja puurida.
mis probleemiks, mina olen käigukasti vahetust teinud ka -25 kraadise pakasega vägagi edukalt. aega läks küll 2x kauem, aga tehtud sai.
mis probleemiks, mina olen käigukasti vahetust teinud ka -25 kraadise pakasega vägagi edukalt. aega läks küll 2x kauem, aga tehtud sai.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.