Mis puutub juhi seljatagust põranda osa,siis oli ka see üsna mäda. Ei olnud siingi midagi alles jätta.
Sai põhja sobitatud sellised plekitükid:
Ma vaatasin,et vanal põhjal on näha augud ja neis olevad plastmasspunnid. No tore küll. Teeme augud ja lööme punnid ette....Vesi peab ju ka kusagilt välja tulema. Juhikohal on mul jalgealla tehtud kummimatt nii,et kui pedaale tallates miskit maha pudeneb,jõub see ilusti maha mati peale. Tavaliselt ennem voolas kõik mis saabastest tuli,kolinal alla .Seal muidugi tekitab kõik märg kraam usinasti roostet. Eriti veel siis ,kui auke ka pole. Siin need insenerid on natuke ikka mööda pannud. Sedasi see auto mädaneb päris jõudsalt. Kuigi juba vene ajal oli kuulda,et ega auto ei pidanudki üle seitsme aasta vastu pidama. Seda nad muidugi ei arvestanud,et ega inimene sellega ei lepi,ta tahab ju autoga ikka kauem sõita. Eriti veel siis,kui neid vabalt saada pole.
Üks koht mis Mossel jõudsasti mädaneb,on tagumise poolraami pealne. Muidugi poolraam pealekauba.
Nagu valvas silm märkab,olen selle tagumise porikoopa ligidal ka ennemalt keevitustöid teinud. See oli kusagil 2005-6 aasta suvel,kui vahetasin taga porikoopad ja selle ümbruse. Parempoolse porikoopa sain ühe vana kere küljest,kuid juhipoolset ei leidnudki. Selle ehitasin ribadest ja klopsisin ka kuidagi ümaramaks. Materjal oli 1,2 mm plekk. Sai hea kõva küll. Meenutab ka natuke originulli.... Tookord pidin veel tagatiivad ka vahetama,kuid need jätsin ikka külge. Sai alt ääred välja vahetatud. Vana ikka lihtsam lappida,kui uus panna. Ja üldse olen tähele pannud,et kui tegemist igapäevasõidukiga,ei tasu väga punnitada. Tuleb teha just niipalju,et ülevaatuselt läbi saab ja ka endal hea vaadata. Ja ega vanast ikka päris uut ei tee.
Järgneb....