AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Kombimiis
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas Kombimiis »

Heh. Kunagi sai ligi võetud kah händimänni relakas. Panin siis lamelli külge, relakas sisse ja peale 2te sekundit töötamist (ei jõudnud autotki puudutada tollega) käis kilin-kärin. Põhjuseks olid siis lahtised kruvid reduktori vms lähedal. Viisin poodi, vastu sain uue. 2 aastat seisis tühja, üleelmine sügis võtsin kasutusse. Pillasin nüüd ta maha ja eluvaimu sisse ei võta. Tea, mis tal viga on?
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas moskiito »

odavate rekate puhul on see asi et oleneb millise otsa koperdad, nagu vanasti autode puhul, kus pidi kindlasti teadma mis päeval masin kontveierit maha veeres.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Kombimiis kirjutas:Heh. Kunagi sai ligi võetud kah händimänni relakas. Panin siis lamelli külge, relakas sisse ja peale 2te sekundit töötamist (ei jõudnud autotki puudutada tollega) käis kilin-kärin. Põhjuseks olid siis lahtised kruvid reduktori vms lähedal. Viisin poodi, vastu sain uue. 2 aastat seisis tühja, üleelmine sügis võtsin kasutusse. Pillasin nüüd ta maha ja eluvaimu sisse ei võta. Tea, mis tal viga on?
Selleks,et viga üles leida,tuleb hakata relakat vaikselt lahti harutama. Vaatad siit ja sealt ja lõpuks leiadki vea üles. Põrutamisega võis hari paigast liikuda või mingi juhe lahti. Vigasid mitmeid. Kruvikas kätte ja jõudu! Muidugi ettevaatust elektriga,juhe ikka välja tõmmata!!
Need kruvid,mis hoiavad laagrit ,tulevad keermeliimiga kokku keerata,siis ei keri lahti.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas moskiito »

TALUPOEG TALUJA kirjutas: Selleks,et viga üles leida,tuleb hakata relakat vaikselt lahti harutama. Vaatad siit ja sealt ja lõpuks leiadki vea üles. Põrutamisega võis hari paigast liikuda või mingi juhe lahti. Vigasid mitmeid. Kruvikas kätte ja jõudu! Muidugi ettevaatust elektriga,juhe ikka välja tõmmata!!
Need kruvid,mis hoiavad laagrit ,tulevad keermeliimiga kokku keerata,siis ei keri lahti.
mis muretsed, ega "natuke särtsu" halba tee. Nagu ühes filmis "kui saad natukenegi sõrtsu, ega see sind lollimaks tee" :lol :D
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas SanderV »

teeb ikka küll.. kunagi sain.. sekundiks olin ikka pilditu
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas stern100 »

see korra 220volti ei tee midagi :D Ma eelmine aasta sain otsaette, hea oli veel et luukide vahele ei saanud täpselt. Aga eemale tõukas küll vähe :D Aga vigadest õpitakse.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

moskiito kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas: Selleks,et viga üles leida,tuleb hakata relakat vaikselt lahti harutama. Vaatad siit ja sealt ja lõpuks leiadki vea üles. Põrutamisega võis hari paigast liikuda või mingi juhe lahti. Vigasid mitmeid. Kruvikas kätte ja jõudu! Muidugi ettevaatust elektriga,juhe ikka välja tõmmata!!
Need kruvid,mis hoiavad laagrit ,tulevad keermeliimiga kokku keerata,siis ei keri lahti.
mis muretsed, ega "natuke särtsu" halba tee. Nagu ühes filmis "kui saad natukenegi sõrtsu, ega see sind lollimaks tee" :lol :D

Läksin appi relakaga elektriposte tükeldama ja sell oli teinud pikendusjuhtme selliselt,et kui pistiku pihku võtsin,keevitas nii ,et vähe polnud. Pärast siis ütles,et vastupidi....No oli vanal ikka juhtmed!! :lol
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Eks neid paiku sai pandud igale poole. Vaatad,et nagu oleks kõvem koht,kuid koputades tuleb auk sisse. Kui kivikaitse ka all on,ei saa vahest sotti.


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Sumbutaja eri:


Pilt


No sumbutaja on küll sihuke abimees,kes roostetab ja hävib täiega...Siin on nüüd eredalt näha,mis juhtub toruga paari aasta jooksul. Paigata pole siin miskit. Lihtsalt maha lõigata ja uus toru. Pott oli õnneks terve. Oleks ka toru terve olnud,kui ma poleks haamriga roostet maha toksinud...Selle toru asemele sai tehtud mingitest juppidest kokkukeevitatud asi. Pilti kahjuks pole säilinud. Tegin küll,kuid tea kuhu kadunud.


Pilt

Olen olnud selle sumbutajaga ka ennem hädas. Sellepärast olen kogu joru lihtsalt kinni keevitanud. Peale seda ei ole olnud vaja enam seda vingu sisse hingata ja autoalla vahtimine ja mutrite keeramine ka ära jäänud. Saab rahulikult sõita ja ei pea ka metsas muretsema,et kännu otsast üle sõites torud maha jäävad....

Üks näide ka sellest,et milline näeb stangetagune välja:


Pilt


Nagu tähele panna,paistab valgus ka ilma roostet eemaldamatta läbi. Jätsin selle stange teiste hirmuks autole külge. Vähemalt saab keegi siis viriseda...

Ja ega esistange palju parem pole.


Pilt



Paremal pool sai ka üks jupp küljekarbist vahetatud. Tervet polnud mõtet vahetada,sest mõni aasta tagasi sai terve külg vahetatud. Oli üks õnnetu juhus,kus tulin estakaadi pealt liiga vara ära ja kukkuski karp lössi. Mõtlesin,et vahetan selle osa välja ,üks tegemine.



Pilt


Pilt


Pilt


Järgmine kord jõuame juba selle kõige tolmusema töö juurde.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
via
Postitusi: 113
Liitunud: 24 Apr 2009 16:00

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas via »

Sumpanduse koha pealt võin lisada, et ise määrin sumpa tagumised osad sügisel movili vms möginaga sisse. Algul haiseb, aga peab palju kauem vastu :burnout
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

via kirjutas:Sumpanduse koha pealt võin lisada, et ise määrin sumpa tagumised osad sügisel movili vms möginaga sisse. Algul haiseb, aga peab palju kauem vastu :burnout
Mul tuli kogusaeg sees... 8) . Ei ole vist mõtet sumpsi määrida,las sunnik mädaneb....Panen uue. Kuigi juba minu isa ütles: "Olgu see vankriratas või advokaat,ikka tuleb määrida!" Ei meeldi miskised haisvad asjad. :uhoh
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Vasta