AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Endal on siiani kõik plokikaane tihendid pidama jäänud. Sai ka poolteist aastat tagasi uus tihend vahele pandud. Järelpingutuse tegin 400km piiril (täpsemalt 403),pingutades imestasin,et pole veel lekkima hakanud,ikka väga lõdvalt olid kinni.
Järgnevad pingutused tegin 1300 ja 3370km peal. Ega muidu midagi erilist seal pingutada ei olnud aga vahel kontrollida ikka võib. Ise kasutan düno võtit, ikkagi täpsem kui mistahes oma käsi või silm...
Järgnevad pingutused tegin 1300 ja 3370km peal. Ega muidu midagi erilist seal pingutada ei olnud aga vahel kontrollida ikka võib. Ise kasutan düno võtit, ikkagi täpsem kui mistahes oma käsi või silm...
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
No nii,auto jälle korras. Tulid jälle head vanad ajad meelde,kui sai hommikust õhtuni möllatud...
Kõige suurem mure oli mul kokkuladumise juures see,et kuskilt veesärgist mingi tükk tahket ei kukuks tihendi ja plokikaane vahele. Selleks sai suruõhuga kõik kaan seestpoolt puhastatud. Tundus ,et veesärgis oli ikka seda katlakivi sodi,mis soendusradikat ummistama kipub. Olen seda ennemalt tähele pannud. Iga paari aasta tagant võtan soendusradika maha ja pesen puhtaks. Muidu hakkab talvel külm.
Selleks korraks siis asi korras. Kuid varsti tulevad uued töövõidud.....nimelt siduri kahvel vibreerib ja miskit kriuksub ja nagu käiks kaasa. See miski tundub olema siduri grafiit....või miski muu asi.Huvitav kaua sellise kiliseva asjaga veel sõita saab .....
Kõige suurem mure oli mul kokkuladumise juures see,et kuskilt veesärgist mingi tükk tahket ei kukuks tihendi ja plokikaane vahele. Selleks sai suruõhuga kõik kaan seestpoolt puhastatud. Tundus ,et veesärgis oli ikka seda katlakivi sodi,mis soendusradikat ummistama kipub. Olen seda ennemalt tähele pannud. Iga paari aasta tagant võtan soendusradika maha ja pesen puhtaks. Muidu hakkab talvel külm.
Selleks korraks siis asi korras. Kuid varsti tulevad uued töövõidud.....nimelt siduri kahvel vibreerib ja miskit kriuksub ja nagu käiks kaasa. See miski tundub olema siduri grafiit....või miski muu asi.Huvitav kaua sellise kiliseva asjaga veel sõita saab .....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Selle 412 moto kaanetihendiga on alati probleeme olnud. Mõned ütlevad, et kui pingutad nagu ette nähtud, 10-11kgm oli vist, siis kisub kaane kõveraks ja tihendid ei pea, et võib vaid 6-9 kgm. Ise olen ikka 11kgm välja pingutanud ja ühe korra 1000km pääle järelpingutanud ja kaan kaardu pole nagu läinud.
Tihendi kestvus sõltub tihendist, kaane sirgusest ja liitepinna häädusest. Kui ikka "uss" paar korda ühest kohast tihendi ja kaane vahel läbi käib, siis kaane pind saab juba üksjagu kannatada...
Tihendi kestvus sõltub tihendist, kaane sirgusest ja liitepinna häädusest. Kui ikka "uss" paar korda ühest kohast tihendi ja kaane vahel läbi käib, siis kaane pind saab juba üksjagu kannatada...
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
— purunemiste ja deformatsioonide vältimiseks pingutataksevia kirjutas:Selle 412 moto kaanetihendiga on alati probleeme olnud. Mõned ütlevad, et kui pingutad nagu ette nähtud, 10-11kgm oli vist, siis kisub kaane kõveraks ja tihendid ei pea, et võib vaid 6-9 kgm. Ise olen ikka 11kgm välja pingutanud ja ühe korra 1000km pääle järelpingutanud ja kaan kaardu pole nagu läinud.
Tihendi kestvus sõltub tihendist, kaane sirgusest ja liitepinna häädusest. Kui ikka "uss" paar korda ühest kohast tihendi ja kaane vahel läbi käib, siis kaane pind saab juba üksjagu kannatada...
kaanemutreid momendiga 9... 10 kgf - m joonisel 2.1 näidatud
järjekorras.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Nii saigi.SanderV kirjutas:— purunemiste ja deformatsioonide vältimiseks pingutataksevia kirjutas:Selle 412 moto kaanetihendiga on alati probleeme olnud. Mõned ütlevad, et kui pingutad nagu ette nähtud, 10-11kgm oli vist, siis kisub kaane kõveraks ja tihendid ei pea, et võib vaid 6-9 kgm. Ise olen ikka 11kgm välja pingutanud ja ühe korra 1000km pääle järelpingutanud ja kaan kaardu pole nagu läinud.
Tihendi kestvus sõltub tihendist, kaane sirgusest ja liitepinna häädusest. Kui ikka "uss" paar korda ühest kohast tihendi ja kaane vahel läbi käib, siis kaane pind saab juba üksjagu kannatada...
kaanemutreid momendiga 9... 10 kgf - m joonisel 2.1 näidatud
järjekorras.
Mis puutub kaane sirgust,siis vanasti löödi kaks tihendit üksteise otsa. Peale seda hakkas asi pidama. No sel juhul pidi kaan vilets olema. Mu siin üks kolhoosiaegne sõber ütleb: "Vaata,kui keerama hakkad,pea ikka vanasõna meeles-keera aga ära p....e keera!"
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
ma ei hakka parem enda pingutamise meetotitest rääkima sest seda liiga keeruline sõnadesse panna. Nii palju saan öelda et järelpingutamine tähendab minu puhul veerant pööret peale keeramist.
minu vana ülemus ütles alati nii "keera katki ja poo lööret tagasi"
minu vana ülemus ütles alati nii "keera katki ja poo lööret tagasi"
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Kiliseda võib sururõngas lamellidel. Aja jooksul kipub see seal loksuma ja seda rohkem,mida kauem töödanud on.TALUPOEG TALUJA kirjutas: Selleks korraks siis asi korras. Kuid varsti tulevad uued töövõidud.....nimelt siduri kahvel vibreerib ja miskit kriuksub ja nagu käiks kaasa. See miski tundub olema siduri grafiit....või miski muu asi.Huvitav kaua sellise kiliseva asjaga veel sõita saab .....
Mul ka oli hiljuti, kui sidurikorvi vahetasin. Enne kui sidur tuksi läks, viimased 2 kuud siduripedaali vajutades pedaal värises. Hiljem maha võetud sidurikorvi kontrollides selgus,et ühes küljes olid lamellid ilusti jäigad aga vastaspool kuidagi pehmeks läinud.
Survelaager või grafiit võib ka värinat tekitada.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Täitsa võimalik.Edel kirjutas:Kiliseda võib sururõngas lamellidel. Aja jooksul kipub see seal loksuma ja seda rohkem,mida kauem töödanud on.TALUPOEG TALUJA kirjutas: Selleks korraks siis asi korras. Kuid varsti tulevad uued töövõidud.....nimelt siduri kahvel vibreerib ja miskit kriuksub ja nagu käiks kaasa. See miski tundub olema siduri grafiit....või miski muu asi.Huvitav kaua sellise kiliseva asjaga veel sõita saab .....
Mul ka oli hiljuti, kui sidurikorvi vahetasin. Enne kui sidur tuksi läks, viimased 2 kuud siduripedaali vajutades pedaal värises. Hiljem maha võetud sidurikorvi kontrollides selgus,et ühes küljes olid lamellid ilusti jäigad aga vastaspool kuidagi pehmeks läinud.
Survelaager või grafiit võib ka värinat tekitada.
Huvitav kas meie rohkestivarustatud kaubandusvõrgus liigub sellist riistapuud millega näiteks soolikaid ja magu uuritakse,kuid millega saaks siis uurida läbi lukuaugu,mis toimub suletud uste taga.... Ehk vaataks siis sinna ,kus kiliseb. Eriti tore oleks vaadata sisse klappide vahelt ja muidugi küünlaaugust.......
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
See klappide ja küünlaaugu jutt tundub kuidagi eriti haige(heas mõttes) Kahjuks sellist riistapuud ei ole pakkuda millega erinevatest aukudest sisse vaadata
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Ega vist vabamüügis pole olnudki. Iseasi,kui mõni tõpratohter töölt jalgalastes midagi tasku ei pistnud.....ABS kirjutas: See klappide ja küünlaaugu jutt tundub kuidagi eriti haige(heas mõttes) Kahjuks sellist riistapuud ei ole pakkuda millega erinevatest aukudest sisse vaadata
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....