AZLK 21412 '88 Vootele
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 21412 '88 Vootele
Täna sai asja veel chekitud. Jahutusvedelik temperatuuri andur ühendatuna hakkab pritsepeas kohinal bensu peale andma, mootor hakkab lonkama ja gaasi ei maksa anda, sureb välja. Nii kui pistiku välja tõmbasin, läks käik ühtlaseks ja võis gaasitada nii palju kui soovisin. Kohe pritsepeas ka teine heli - tühikäigul tsuts-tsuts-tsuts kuulda, mitte pidev kohin.
Sai ka klapivahed paika keeratud, enne klõbises nagu diisel.
Kummaline nähtus veel - vahetasin ühtlasi ka tagatule välja, mootor töötas, tuled ei põlenud. Nii kui kere küljest massiklemmi lahti kruvisin, hakkasid tagatules kõik pirnid põlema ja mootori töö muutus ebaühtlaseks. Uut tagatuld asemele kruvides, nii kui massi korralikult kinni keeratud sai, hakkas jälle ühtlaselt tööle...
Tundub, et nagu oleks massiprobleemid. Tõenäoliselt peaks elektrisüsteem kusagilt veel massiühendusi omama, kuid oksüdeerumise tõttu ei ole seal just kõige parem kontakt.
Vaatasin, karbid ja veljed on talve jooksul kenasti pruunikaid täppe peale tõmmanud... eks peab jälle roostemuunduriga üle käima.
Sai ka klapivahed paika keeratud, enne klõbises nagu diisel.
Kummaline nähtus veel - vahetasin ühtlasi ka tagatule välja, mootor töötas, tuled ei põlenud. Nii kui kere küljest massiklemmi lahti kruvisin, hakkasid tagatules kõik pirnid põlema ja mootori töö muutus ebaühtlaseks. Uut tagatuld asemele kruvides, nii kui massi korralikult kinni keeratud sai, hakkas jälle ühtlaselt tööle...
Tundub, et nagu oleks massiprobleemid. Tõenäoliselt peaks elektrisüsteem kusagilt veel massiühendusi omama, kuid oksüdeerumise tõttu ei ole seal just kõige parem kontakt.
Vaatasin, karbid ja veljed on talve jooksul kenasti pruunikaid täppe peale tõmmanud... eks peab jälle roostemuunduriga üle käima.
Re: AZLK 21412 '88 Vootele
Nii, andur vahetatud ja mootor käib jälle nagu uus.
Kas keegi oskaks soovitada kohta, kus saaks värvitöid teha? Värvipüstol on endal olemas, värvi ostaks ka ise. Oma monteerimisjärge ootab tutikas tagaluuk ning tuuleklaas. Kui veel korraliku tagastange leiaks, siis saaks keretöödega pihta hakata...
Kas keegi oskaks soovitada kohta, kus saaks värvitöid teha? Värvipüstol on endal olemas, värvi ostaks ka ise. Oma monteerimisjärge ootab tutikas tagaluuk ning tuuleklaas. Kui veel korraliku tagastange leiaks, siis saaks keretöödega pihta hakata...
Re: AZLK 21412 '88 Vootele
Jubejubejube...
Võtsin noa ja hakkasin tagakoobaste ja karbi liitekohas uurima, mis seal nii kobrutab.
Koopa alaserv puha auklik...tundub nagu 2141 üks tüüpkohtadest olema. Ka karbil leidsin ühe väikese augu (ca. 5mm läbimõõduga).
Vaatasin, et teise tagakoopa äär on juba kellegi poolt üle keevitatud, aga väga lohakalt (plekitükk peale ja pahtlit selga). Ehk siis - ees seisab mõlema koopa alaserva keevitamine.
Samas kohta kus teha endal ei ole. Minugaraaz.ee tundub ka surnud olevat, tea kas nad üldse tegutsevadki...on kellelgi mingeid soovitusi? Keevitada ise ka nagu ei oska.
Võtsin noa ja hakkasin tagakoobaste ja karbi liitekohas uurima, mis seal nii kobrutab.
Koopa alaserv puha auklik...tundub nagu 2141 üks tüüpkohtadest olema. Ka karbil leidsin ühe väikese augu (ca. 5mm läbimõõduga).
Vaatasin, et teise tagakoopa äär on juba kellegi poolt üle keevitatud, aga väga lohakalt (plekitükk peale ja pahtlit selga). Ehk siis - ees seisab mõlema koopa alaserva keevitamine.
Samas kohta kus teha endal ei ole. Minugaraaz.ee tundub ka surnud olevat, tea kas nad üldse tegutsevadki...on kellelgi mingeid soovitusi? Keevitada ise ka nagu ei oska.
Re: AZLK 21412 '88 Vootele
Kui Tallinn, siis lähiümbruses on üks vanem härra, kellega mina siiani olen edukalt asju ajanud. Härra elukutseline keevitaja.vootele kirjutas:Minugaraaz.ee tundub ka surnud olevat, tea kas nad üldse tegutsevadki...on kellelgi mingeid soovitusi? Keevitada ise ka nagu ei oska.
Re: AZLK 21412 '88 Vootele
Sai nüüd ostetud uued papud 205/50 R15, eelarve tõmbas korralikult vaakumisse, eks peab jälle makaronist ja tatrast toituma hakkama
Re: AZLK 21412 '88 Vootele
Tänane ôppetund - enne autost lahkumist tuleb kontrollida kas tuled lülitasid välja.
Just siis, kui ma asusin nägu naerul keevitaja juurde sôitma see üllatus mind tabaski. Aku täiesti tilgatumaks tühi. Eks näis kas saab sest veel elulooma...igatahes väga nôrk juhtum.
Just siis, kui ma asusin nägu naerul keevitaja juurde sôitma see üllatus mind tabaski. Aku täiesti tilgatumaks tühi. Eks näis kas saab sest veel elulooma...igatahes väga nôrk juhtum.
Re: AZLK 21412 '88 Vootele
tahhokas sul vist ei töötand hästi? :D
aga no sain ka ära proovida selle 1.7 liitrise Renoo mootoriga variandi. Pole paha. Täitsa võrreldav vana sigariga küll. Küll aga ilmselt plast läheb ajapikku rabedaks ja tollel masinal ikka kägises mõne koha peal just armatuur...
Sul ei ole asi isegi väga hull. Kui keevitust kohe näitad, siis pääsed mitmeks aastaks.
aga no sain ka ära proovida selle 1.7 liitrise Renoo mootoriga variandi. Pole paha. Täitsa võrreldav vana sigariga küll. Küll aga ilmselt plast läheb ajapikku rabedaks ja tollel masinal ikka kägises mõne koha peal just armatuur...
Sul ei ole asi isegi väga hull. Kui keevitust kohe näitad, siis pääsed mitmeks aastaks.
Re: AZLK 21412 '88 Vootele
Plast on nagu ikka, vene plast. Nagiseb mis kole. Mul on veel lisaks uste tihendid pragunenud, suuremal kiirusel hakkab tuul vihisema...
Re: AZLK 21412 '88 Vootele
Nüüd ka uued papud all. 205/50 R15.
Õlilaik ei ole mosselt, sellel kohal seisab tavaliselt üks Opel Astra.
Esimeselt pildilt on hästi näha vedrude lõikamise vajadus...
Õlilaik ei ole mosselt, sellel kohal seisab tavaliselt üks Opel Astra.
Esimeselt pildilt on hästi näha vedrude lõikamise vajadus...