AZLK 2140, 1978 BMC211
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Logareid ja porilappe oleks jah hädasti vaja. Muidu tänud!
AZLK 2140, 1978
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Käisin vahepeal oma jevrosid kulutamas. Ostsin uued tagumised piduri töösilindrid, siduri töösilindri manseti, ühe peasilindri manseti ja nõelklapi.
Sidur ja pidurid korras nüüd, kahjuks testiringile ei jõudnud, kuna karbuss otsustas kõvasti benssu välja ajama hakata. Eks ostan nüüd karpale remontkomplekti.
Sidur ja pidurid korras nüüd, kahjuks testiringile ei jõudnud, kuna karbuss otsustas kõvasti benssu välja ajama hakata. Eks ostan nüüd karpale remontkomplekti.
AZLK 2140, 1978
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Neva... Kas sul oli ennem ka neva süsteemis sees siis...?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Bensu lekkimine võib olla ebatiheda nõelklapi viga (uus võib praak olla) või on karburaatori kaantel kruvikinnituskõrvad ülepingutamisest ära kaardunud ja nendevaheline tihend ei pea. Kaaned tuleks sirgeks lihvida või proovida topelt tihendit. Hiljuti Ladale proovisin ja sain pidama(leket enam ei tekkinud), vaatasin vaid,missugused kõrvad olid rohkem kõverad siis neid pingutasin vähem.indrek06 kirjutas:Sidur ja pidurid korras nüüd, kahjuks testiringile ei jõudnud, kuna karbuss otsustas kõvasti benssu välja ajama hakata. Eks ostan nüüd karpale remontkomplekti.
Lihvimine käiakivil on siiski kindlam. Nõelklappi saab ka soveldada. Praagi (uue) klapiga puutusin ka ise tänavu talvel kokku uue remontkomplekti ostes ja sai siis vana tagasi pandud. Usun,et üle soveldades saab seda uut ka kasutada.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Ei usu, et nõelklapp praak on. Enne nõelklapi vahetust oli sama jama, kuid siis ajasin süü kulunud nõelklapi peale.Edel kirjutas:Bensu lekkimine võib olla ebatiheda nõelklapi viga (uus võib praak olla) või on karburaatori kaantel kruvikinnituskõrvad ülepingutamisest ära kaardunud ja nendevaheline tihend ei pea. Kaaned tuleks sirgeks lihvida või proovida topelt tihendit. Hiljuti Ladale proovisin ja sain pidama(leket enam ei tekkinud), vaatasin vaid,missugused kõrvad olid rohkem kõverad siis neid pingutasin vähem.indrek06 kirjutas:Sidur ja pidurid korras nüüd, kahjuks testiringile ei jõudnud, kuna karbuss otsustas kõvasti benssu välja ajama hakata. Eks ostan nüüd karpale remontkomplekti.
Lihvimine käiakivil on siiski kindlam. Nõelklappi saab ka soveldada. Praagi (uue) klapiga puutusin ka ise tänavu talvel kokku uue remontkomplekti ostes ja sai siis vana tagasi pandud. Usun,et üle soveldades saab seda uut ka kasutada.
Igatahes.. meisterdasin täna karpale uued tihendid ja ladusin kokku tagasi. Panin auto käima ja peale natukest aega käimist hakkas mootor kõvasti vahele jätma ja otsustas välja surra. Õhukopsiku kaant eemaldades nägin, et lõõrid olid peaaegu ääreni bensiini täis valgunud ja bensiini jooksis sinna ainult rohkem juurde. Ei tea mis pagana jama see nüüd veel on. Ujuk uppunud polnud ega nõelklapp kinni kiilunud. Samuti on kõik asjad karpas õigel kohal. Lähen vist homme lammutusse ja otsin sealt mingi muu karpa, mis mossele sobib. Katsetamiseks või nii.
AZLK 2140, 1978
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Vaata, kas nõelal on kulumisrant ümber?! Kui on ,siis tähendab see seda, et nõel vajub ujuki tõusmisel rohkem nõela avausse,mida ta sulgema peaks ja selle võrra rohkem tuleb kütust peale ujukikambrisse.Reguleeri ujuk nii,et karpa ujukikambris oleks kütuse nivoo 18-20 mm.Seda juhul kui karburaatoriks DAAZ tüüpi. Vajadusel vaheta nõel mis ei oma kulumise jälgi või sellise vastu mille otsas on väike muna ja selle ümber võruks väike kummirõngas(ise pean neid parimaiks kuna ei teki kulumise jälgi).indrek06 kirjutas:Ei usu, et nõelklapp praak on. Enne nõelklapi vahetust oli sama jama, kuid siis ajasin süü kulunud nõelklapi peale.Edel kirjutas:Bensu lekkimine võib olla ebatiheda nõelklapi viga (uus võib praak olla) või on karburaatori kaantel kruvikinnituskõrvad ülepingutamisest ära kaardunud ja nendevaheline tihend ei pea. Kaaned tuleks sirgeks lihvida või proovida topelt tihendit. Hiljuti Ladale proovisin ja sain pidama(leket enam ei tekkinud), vaatasin vaid,missugused kõrvad olid rohkem kõverad siis neid pingutasin vähem.indrek06 kirjutas:Sidur ja pidurid korras nüüd, kahjuks testiringile ei jõudnud, kuna karbuss otsustas kõvasti benssu välja ajama hakata. Eks ostan nüüd karpale remontkomplekti.
Lihvimine käiakivil on siiski kindlam. Nõelklappi saab ka soveldada. Praagi (uue) klapiga puutusin ka ise tänavu talvel kokku uue remontkomplekti ostes ja sai siis vana tagasi pandud. Usun,et üle soveldades saab seda uut ka kasutada.
Igatahes.. meisterdasin täna karpale uued tihendid ja ladusin kokku tagasi. Panin auto käima ja peale natukest aega käimist hakkas mootor kõvasti vahele jätma ja otsustas välja surra. Õhukopsiku kaant eemaldades nägin, et lõõrid olid peaaegu ääreni bensiini täis valgunud ja bensiini jooksis sinna ainult rohkem juurde. Ei tea mis pagana jama see nüüd veel on. Ujuk uppunud polnud ega nõelklapp kinni kiilunud. Samuti on kõik asjad karpas õigel kohal. Lähen vist homme lammutusse ja otsin sealt mingi muu karpa, mis mossele sobib. Katsetamiseks või nii.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Karburaator on DAAZ 2105 ja nõelklapp ongi see kummirõngaga. Eks vaatan õhtul ujukitaseme üle.
AZLK 2140, 1978
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Ja just nagu kiuste, osutuski uus nõelklapp praagiks. Kuid sellegipoolest käisin ma mõned päevad tagasi lammutuses ja tõin sealt omale Lada 2106 karpa. Väljast oli see üsna korraliku s*ta kihi all, kuid karpat lahtivõttes tabas mind meeldiv üllatus. Ilmselt on seda karpat väga vähe kasutatud või on see hiljuti just remontkomplekti saanud, kuna kõik membraanid, tihendid ja düüsid on nagu uued. Nüüd karpa auto peal ja töötab väga hästi.
Täna sai metsavahel ~40km maha vuratud.
Ilmselt võtan lähiajal siduriketta vahetuse ette, kuna sidur libiseb nüüd juba üsna korralikult.
Täna sai metsavahel ~40km maha vuratud.
Ilmselt võtan lähiajal siduriketta vahetuse ette, kuna sidur libiseb nüüd juba üsna korralikult.
AZLK 2140, 1978