Eeldan,et kui aeglane differ,siis nii ongi ! Aastaid tagasi oli mul sama nähtus ühe mossega maanteel, pedaal suht põhja lähedal, aga kiirus väike -mootor üürgas nagu "tige mees"MAZ kirjutas:Las see lüliti olla ,see ei sega mind nagu nii enam klaasipesu vedelikku paagis pole ja reaalselt see mootor sinna klaasile eriti hästi seda vedelikku ei pritsi ka seega,see võib jääda kuhugi tööde nimekirja lõppu.
Hetkel valmistab peavalu spidomeeter, max kiirus mida spido näitab on 90-95, pedaal on siis põhjas ning mootoril pöördeid palju. Pigem kahtlustan,et spidomeeter vajaks kalibreerimist.
MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Su eeldus on küll siis päris mööda. Mul ju oma "kollasel" rallikal ka aeglane differ all. Reaalselt saab 110-120 ikka kätte küll kui karbuss lubab ja rehvid on õige kõrgusega.partnermosse kirjutas:Eeldan,et kui aeglane differ,siis nii ongi ! Aastaid tagasi oli mul sama nähtus ühe mossega maanteel, pedaal suht põhja lähedal, aga kiirus väike -mootor üürgas nagu "tige mees"MAZ kirjutas:Las see lüliti olla ,see ei sega mind nagu nii enam klaasipesu vedelikku paagis pole ja reaalselt see mootor sinna klaasile eriti hästi seda vedelikku ei pritsi ka seega,see võib jääda kuhugi tööde nimekirja lõppu.
Hetkel valmistab peavalu spidomeeter, max kiirus mida spido näitab on 90-95, pedaal on siis põhjas ning mootoril pöördeid palju. Pigem kahtlustan,et spidomeeter vajaks kalibreerimist.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mulle on ka meelde jäänud,et Piruka mosse siis mudeli IZH 2715-011 puhul on max tehase kiirus 95 km/h.
Aga kurjad jutud räägivad,et lisaks piruka diffrile,mis on 4,55 ülekandega olevad ka käigukastis ülekanded veidi muudetud ülekande arvuga(eeldan,et siis aeglasemad). Kuna hetkel pole tehase raamatut kodus käepärast siis ei saa sealt ka üle vaadata,et veenduda kas asi tõele vastab.
Aga kurjad jutud räägivad,et lisaks piruka diffrile,mis on 4,55 ülekandega olevad ka käigukastis ülekanded veidi muudetud ülekande arvuga(eeldan,et siis aeglasemad). Kuna hetkel pole tehase raamatut kodus käepärast siis ei saa sealt ka üle vaadata,et veenduda kas asi tõele vastab.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
408 k.kasti 1-3 käiku olid vist ainult aeglasemad aga muidu 4 käik sama, su spido valetab pakun. Oma pirukaga sain kohe kindlasti üle 95km/h kätteMAZ kirjutas:Mulle on ka meelde jäänud,et Piruka mosse siis mudeli IZH 2715-011 puhul on max tehase kiirus 95 km/h.
Aga kurjad jutud räägivad,et lisaks piruka diffrile,mis on 4,55 ülekandega olevad ka käigukastis ülekanded veidi muudetud ülekande arvuga(eeldan,et siis aeglasemad). Kuna hetkel pole tehase raamatut kodus käepärast siis ei saa sealt ka üle vaadata,et veenduda kas asi tõele vastab.
Punane välk
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Reduktor võib küll olla 4,55 aga tavareduktoriga võrreldes see nii meeletult suurt kiirusevahet küll ei tekita. Kontrolli spido üle, kahtlustan ainult selle viga.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Oskab keegi seletada kuidas seda Izh 412 lintspidomeetrit siis kalibreerida? Ma ise kaldun ka arvama,et tõenäoliselt on spidomeetriga miskit.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ja sina pakud eelduseks mida ? Reaalselt saad ise 110-120 ja seda ka juhul kui karburaator lubab Järelikult tulebki sul kiiruseks 95-100,sest karburaator ei luba ja muud vead juurde mida üles lugesid ....stern100 kirjutas:Su eeldus on küll siis päris mööda. Mul ju oma "kollasel" rallikal ka aeglane differ all. Reaalselt saab 110-120 ikka kätte küll kui karbuss lubab ja rehvid on õige kõrgusega.partnermosse kirjutas:Eeldan,et kui aeglane differ,siis nii ongi ! Aastaid tagasi oli mul sama nähtus ühe mossega maanteel, pedaal suht põhja lähedal, aga kiirus väike -mootor üürgas nagu "tige mees"MAZ kirjutas:Las see lüliti olla ,see ei sega mind nagu nii enam klaasipesu vedelikku paagis pole ja reaalselt see mootor sinna klaasile eriti hästi seda vedelikku ei pritsi ka seega,see võib jääda kuhugi tööde nimekirja lõppu.
Hetkel valmistab peavalu spidomeeter, max kiirus mida spido näitab on 90-95, pedaal on siis põhjas ning mootoril pöördeid palju. Pigem kahtlustan,et spidomeeter vajaks kalibreerimist.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Laena kellegilt GPS ja mõõda, tõmba siis markeriga triibud peale ja olemasMAZ kirjutas:Oskab keegi seletada kuidas seda Izh 412 lintspidomeetrit siis kalibreerida? Ma ise kaldun ka arvama,et tõenäoliselt on spidomeetriga miskit.
Punane välk
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Sul spidokas ju miilidesMAZ kirjutas:Las see lüliti olla ,see ei sega mind nagu nii enam klaasipesu vedelikku paagis pole ja reaalselt see mootor sinna klaasile eriti hästi seda vedelikku ei pritsi ka seega,see võib jääda kuhugi tööde nimekirja lõppu.
Hetkel valmistab peavalu spidomeeter, max kiirus mida spido näitab on 90-95, pedaal on siis põhjas ning mootoril pöördeid palju. Pigem kahtlustan,et spidomeeter vajaks kalibreerimist.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ei tohiks olla, pole ma näinud kusagil spidomeetril kirja,et kiirust mõõdetakse Mph(kui nii oleks siis oleks see tähistatud analoogselt mudeli 427 spidole). Plokk ise on küll inglise keelsete näidikutega aga kiirust mõõdab ikkagi Km/h. Miilides Iševski tehase näidikuplokki osas olen vaid kuulujutte kuulnud aga reaalselt pole ainsalegi ise peale sattunud.Manks kirjutas: Sul spidokas ju miilides
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981