Probleem oli kojujõudmisega, kuna vahepeal olid tekkinud tuisuvaalud ja mosse korjab lume kõhu alla. Esiveoline masinaga sellist probleemi pole olnud. Vene ajal oli algul rehvidega probleeme, kuid ega naeltega lumes ka abi pole. Peale esiveoliste autode elamisse tulekut sõidan mossega ainult hobi korras.moskiito kirjutas: vaidlen vastu, olen ise mokitsaga seal sõitnud kus isegi jeep kinni jääb. Vend isegi mängis 2140-ga traktorit. Naabril oli vaja talvel maakodu külastada. teed täis tuisanud, vend rahulikult esimese käiguga tiksus taluni välja. Vahemaa peateega oli tserka 1,5km. Jah, kapoti alune oli muidugi lund pärast totaalselt täis, aga ära sõitis. Ah jaa, siis olid masinal all ebaseaduslikult LUAZ rehvid taga.
mosse sõiduomadustest ja liiklemisest teedel
Foorumi reeglid
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Re: mosse sõiduomadustest
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: mosse sõiduomadustest
Vastupidavus ja töökindlus on üks asi. Kui endal käed küljes, siis saab ise masina korras hoida. Pigem tasuks mõelda,mis juhtub kui maanteekiirusel mossega laupkokkupõrkesse satud. Selles osas on 80-90.date läänekad hoopis teisest klassist. Muidugi võib ju mõelda, et minuga ei juhtu ja surma võib igalpool saada aga kui peaks juhtuma siis...
Re: mosse sõiduomadustest
no kui võtta kiirused ette, siis smamat moodi võid surma saada ka kodus voodis olles kui autoga sõites. pole vahet mis masin tagumiku all istub.sander65 kirjutas:Vastupidavus ja töökindlus on üks asi. Kui endal käed küljes, siis saab ise masina korras hoida. Pigem tasuks mõelda,mis juhtub kui maanteekiirusel mossega laupkokkupõrkesse satud. Selles osas on 80-90.date läänekad hoopis teisest klassist. Muidugi võib ju mõelda, et minuga ei juhtu ja surma võib igalpool saada aga kui peaks juhtuma siis...
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: mosse sõiduomadustest
moskiito kirjutas:...
no kui võtta kiirused ette, siis smamat moodi võid surma saada ka kodus voodis olles kui autoga sõites. pole vahet mis masin tagumiku all istub.
moskiito'le tuleks trollimise eest bänn panna...
sry OT
ilmselgelt on juba ju massi vahe, sealt edasi auto konstruktsioon - raam vs kandevkere, rooste jne jne
moskiito, mis kiirusi sa seal voodis aretad, et need eluohtlikuks juba muutuvad
Viimati muutis kOll, 03 Nov 2011 00:03, muudetud 1 kord kokku.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: mosse sõiduomadustest
Mina kui arvuti võhik, küsin--Mis on trollimine ja pännimine jne ... ? Tehke mulle ka see selgeks, mis on mis ja kuidas kindlaks tehaksekOll kirjutas:moskiito kirjutas:...
no kui võtta kiirused ette, siis smamat moodi võid surma saada ka kodus voodis olles kui autoga sõites. pole vahet mis masin tagumiku all istub.
moskiito'le tuleks trollimise eest bänn panna...
sry OT
ilmselgelt on juba ju massi vahe, sealt edasi auto konstruktsioon - raam vs kandevkere, rooste jne jne
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: mosse sõiduomadustest
no trollimise jaoks pead olema kogenud kodanik juba ei oskagi seletada mis see otseselt on. Kui seda just palju ei teha siis ok aga kui palju siis läheb teema suht läbuks ära ja hakatakse nilbeid nalja ja mõttetut pska ajama. Ban on siis et kasutaja eemaldatakse foorumist mingiks ajaks. Ei saa foorumit näha ega postitada.
Re: mosse sõiduomadustest
aga mida ma valesti ütlesin? kui karta et saad sõiduajal vigastada või surma, siis see on ju samaväärne sellele et istud kodus voodis ja kardad sama asja. Jah, maanteel on mokitsaga tõesti ehk ohtlikum sõita, kihutab ehk mõni jobu sulle sisse kuid see eest linnas vägagi turvaline. Tahad kuhugi keerata, kohe antakse teed. Vähemalt mina pole kordagi tallinnas hätta jäänud manöövri sooritamisega.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: mosse sõiduomadustest
Eelmisel aastal sai pealinnas tiirutatud. Niipalju kui silmi punnitasin,ei näinud ühtegi vene päritolu masinat vasta tulemas. Võibolla jälle minu viga-oli pühapäev.....moskiito kirjutas:aga mida ma valesti ütlesin? kui karta et saad sõiduajal vigastada või surma, siis see on ju samaväärne sellele et istud kodus voodis ja kardad sama asja. Jah, maanteel on mokitsaga tõesti ehk ohtlikum sõita, kihutab ehk mõni jobu sulle sisse kuid see eest linnas vägagi turvaline. Tahad kuhugi keerata, kohe antakse teed. Vähemalt mina pole kordagi tallinnas hätta jäänud manöövri sooritamisega.
Võibolla antakse sellepärast teed,et vaadatakse,mingi seniilne vanamees sõidab Mossega,las pöörab igaks juhuks ära.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: mosse sõiduomadustest
Sõitsin klassikmossedega viimati 2005 ja vahepeal on situatsioon ja suhtumine ilmselt muutunud mõnevõrra, aga 41-a sõites võib üht teist veidrat tähendada küll. Eriti linnas pead üksjagu alandlik liikleja olema või muidu läheb ümberringi selliseks kimamiseks, et plekikolin on iga hetk tulemas, kas keegi annab sulle tou, või lendab ise kusagile sisse. Ristmikul minnes tasub terake viivitada ja oodata kuni kõrvalreas seisja saab paigalt hüpata ja sulle kindlasti kohe ette pöörata Kui stardid nobedalt, siis läheb kindlasti rebimiseks kuni vähemalt 70-ni välja
Kuna 41-l raske nina ja mul talvel korralikud rehvid all, siis vahel saab ristmikul kiiret starti tehtud ja siis kui oled linnakiiruse kättesaanud tuleb varsti kõrvalreas ka pikapeale paigast saanu 70-ega libedal ja peab ikkagi mööda saama
Klassikuga on ikkagi ka suurematel kiirustel stabillsusega probleeme, kui ikka 110+, siis masin kipub taeva poole tahtma, õõtsumine ja kõikumine vähemagi teelainetuse ja profiilimuutuste korral, tugev mootori undamine kõrgetel pööretel, tuule vihin-kohin külgakenedel jne. Kruusa peal on muidugi klassiku esivedrustus tunduvalt parem keskmisest esivedulisest, sujuv ja pehme...lausa nurrub
Minul kippus klassikuga bensukulu keskeltläbi ikka 10-e kanti tulema, ei aidanud ka kerge jalg. Kui sättisid segu lahjemaks (DAAZ-i webber karpa), siis tekkisid "augud" mootori töös ja kiirendamine oli piin
Talvine käivitamine, kui -15 või rohkem külma oli piinav protseduur, salong külmavõitu, klaasid jääs.
Läbivus on siiski 41-l parem kui klassikal.
Ületamatu on klassik muidugi manööverdamisel, kitsas, lühike teljevahe ja kere, palju pööravad rattad, piltlikult öeldes võid sõita ka läbi metsa Kitsasas rattavahe, saad sõita rööpmelisel teel üks ratas tee keskkõrgendikul, jne..
Töökindlus sõltub ikka sohvri tegemistest ja oma auto tundmisest, klassik jättis oma lollusest teele, kui kunagi ummistus benapaagi toru ja seda trikki taipamata sai abi kutsutud
Kuna 41-l raske nina ja mul talvel korralikud rehvid all, siis vahel saab ristmikul kiiret starti tehtud ja siis kui oled linnakiiruse kättesaanud tuleb varsti kõrvalreas ka pikapeale paigast saanu 70-ega libedal ja peab ikkagi mööda saama
Klassikuga on ikkagi ka suurematel kiirustel stabillsusega probleeme, kui ikka 110+, siis masin kipub taeva poole tahtma, õõtsumine ja kõikumine vähemagi teelainetuse ja profiilimuutuste korral, tugev mootori undamine kõrgetel pööretel, tuule vihin-kohin külgakenedel jne. Kruusa peal on muidugi klassiku esivedrustus tunduvalt parem keskmisest esivedulisest, sujuv ja pehme...lausa nurrub
Minul kippus klassikuga bensukulu keskeltläbi ikka 10-e kanti tulema, ei aidanud ka kerge jalg. Kui sättisid segu lahjemaks (DAAZ-i webber karpa), siis tekkisid "augud" mootori töös ja kiirendamine oli piin
Talvine käivitamine, kui -15 või rohkem külma oli piinav protseduur, salong külmavõitu, klaasid jääs.
Läbivus on siiski 41-l parem kui klassikal.
Ületamatu on klassik muidugi manööverdamisel, kitsas, lühike teljevahe ja kere, palju pööravad rattad, piltlikult öeldes võid sõita ka läbi metsa Kitsasas rattavahe, saad sõita rööpmelisel teel üks ratas tee keskkõrgendikul, jne..
Töökindlus sõltub ikka sohvri tegemistest ja oma auto tundmisest, klassik jättis oma lollusest teele, kui kunagi ummistus benapaagi toru ja seda trikki taipamata sai abi kutsutud
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Re: mosse sõiduomadustest
talvine käivitus sõltub suuresti sellest millises konditsioonis on mootor ja kuidas segu reguleeritud. Vana kombiga polnud suuri probleeme. korra ainult ei tahtnud käima minna. paar tundi mässasin enne kui sain eluvaimus sisse. aga siis oli põhjuseks nõuka aegsed küünlad ja vana küünlajuhtmestik. Need vahetasin ära, probleem lahenes ka koheselt.
Tallinnas liigeldes pigem arvan et enamik lääne masina omanike kardab vene tehnikat, sest kes ikka enda plastikuga tahab jõudu proovida metalliga. Teadagi kes peale jääb kui "kõks" tekkib. Neeme ja nii mõnigi võib ju siin enda kogemustest pajatada
Tallinnas liigeldes pigem arvan et enamik lääne masina omanike kardab vene tehnikat, sest kes ikka enda plastikuga tahab jõudu proovida metalliga. Teadagi kes peale jääb kui "kõks" tekkib. Neeme ja nii mõnigi võib ju siin enda kogemustest pajatada
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.