AZLK 2140SL 1983 TheoK

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Suletud
Kasutaja avatar
TheoK
Postitusi: 238
Liitunud: 03 Veebr 2009 21:13
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas TheoK »

Auto küll juba pukkidel aga kuidas oleks õigem, rattad külge jätta või eemaldada?
Kui mosse maal seisis siis võtsin rattat puhtalt sellepärast ära et varastel vähem ahvatlusi oleks. Kuidas aga auto tervisele parem on?
Endine Super-Lux.
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas Martpoiss »

Minuarust on üleüldse mõttetu autot pukkidele panna. Pukid aitavad ainult rehvide äravajumise vastu aga ühe talvega ei vaju nad kindlasti ära. Pukid panid ikka sildade alla või kere alla?
Killa
Postitusi: 168
Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas Killa »

Samas olen kuulnud , et pukkidele panek pidi igast pukse kahjustama- läheb sild ju ebaloomulikku asendisse. Aga pead ei anna selle juttu peale.
Kasutaja avatar
TheoK
Postitusi: 238
Liitunud: 03 Veebr 2009 21:13
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas TheoK »

Mina olen sellest vaid head kuulnud ja pukkidel ta on ja nii jääb. Eest toetub poolraamidele tagant sinna kus vedrud kere külge tulevad.
Endine Super-Lux.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas stern100 »

Mina isiklikult oma helerohelist küll ei hakka pakkude otsa vinnama selleks neljaks viieks kuuks, mis ta garaasis seisab. Eriti kui nüüd saavad alla kõik tutikad õõtsapuksid. Ning ka vedrusi ei ole raske vahetada, kui need peaks aastatepikkuse ajaga ära väsima. KUID SAMAS, oman näiteks siguli 21063, mis eelmise omaniku käes seisis nii 10 talve peale ostu järjest garaasis pakkude otsas. Ja praegu pole vedrud küll märku andnud et hakkaks väsima, istub kõrgel nagu kits uute vedrudega. Pukside olukorda muidugi ei tea. ja rehvide pärast küll muretsema ei pea et ära vajuvad, see mure pigem vanade vene pasteldega. Lääne rehvil hoia ikka 2- 2.2 atti sees ja ei juhtu nendega midagi.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
pppp
Postitusi: 60
Liitunud: 02 Veebr 2009 14:27
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas pppp »

Killa kirjutas:Samas olen kuulnud , et pukkidele panek pidi igast pukse kahjustama- läheb sild ju ebaloomulikku asendisse.
See häda kimbutab neid masinaid, millel sildades poldid alles rattad maas lõplikult kinni keeratakse.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas stern100 »

pppp kirjutas:
Killa kirjutas:Samas olen kuulnud , et pukkidele panek pidi igast pukse kahjustama- läheb sild ju ebaloomulikku asendisse.
See häda kimbutab neid masinaid, millel sildades poldid alles rattad maas lõplikult kinni keeratakse.
Aga kui sa keerad poldid kinni nii et rattad ei ole maas, kuluvad puksid normaalses sõiduasendis palju kiiremini.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas moskiito »

pppp kirjutas:
Killa kirjutas:Samas olen kuulnud , et pukkidele panek pidi igast pukse kahjustama- läheb sild ju ebaloomulikku asendisse.
See häda kimbutab neid masinaid, millel sildades poldid alles rattad maas lõplikult kinni keeratakse.
aga sedasi peabki tegema kui soovid et puksid võimalikult kaua vastu peaksid. kui keerad rattad õhus kinni, siis on pukside murenemine ja kulumine kiirem, muidugi mitte märgatavalt aga piisavalt.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
ABS
Postitusi: 372
Liitunud: 21 Mai 2009 11:18
Telefon: 56871225
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas ABS »

Mina olen samuti sellise teadmisega elanud et pukside poldid keratakse kinni siis kui auto on vastu maad,ehk loomulikus asendis.
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Kasutaja avatar
kOll
Postitusi: 450
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Asukoht: NWO Lõuna Sektor
Kontakt:

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas kOll »

TheoK kirjutas:Mina olen sellest vaid head kuulnud ja pukkidel ta on ja nii jääb. Eest toetub poolraamidele tagant sinna kus vedrud kere külge tulevad.
Mossedega võib olla natuke teine lugu kui sapikatega aga ma olen näinud üht millel pukkidel seismisest nina on ära vajunud.
Esiosa toetaksin mina kindlasti sillatalast.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Suletud