AZLK 2140SL 1983 TheoK
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Kruvid tule pesast välja. Võtad juhtmed küljest ning pirnid välja. Siis lased reflektorite reguleerkruvisid järgi ning näpitsatega aitad reflektori puksist välja.
Reflektorit parendada on lootusetu tegevus.
Reflektorit parendada on lootusetu tegevus.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
See on jah lihtsam viis tuleklaasi vahetuseks. Klaase on minuteada ka poes müüa aga need on ilma raamita. Raami külge kinnituvad nad liimiga. Mis liimi seejuures kasutatakse,pole aimugi.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Ainult klaase vahetades tuleb kindlasti eemale hoida nn kooperatiivi toodangust (ehk siis vanad laojäägid). Klaas muidu täitsa ilus, aga millegi pärast teele valgust küll ei jõua. Kuidagi ainult diagonaalis vms valgustasid. Kui mu mälu mind ei peta, siis nood klaasid olid ühegi kirjata.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Raporteerin taas.
Suhteliselt töökad päevad taas seljataga. Käigukasti padja vahetus, kere "mullide" parandus ja uksestopperdaja uurimine, mis tööplaanis oli on nüüdseks kõik tehtud.
Alustasin "keretöödega", mis tuju ikka veidi alla viisid. Vägisi tulid meelde kunagi "Volgaklubi" foorumist meeldejäänud sõnad(automark muudetud):"Aru ma ei saa, mille krd...i pärast ma üldse viitsin selle Mossega tegeleda? See s**t ikka ei kõlba millekski enamaks kui kaugelt vaatamiseks."
Just see kaugelt vaatamise asi, nimelt kui autot lähedalt uurida (peaaegu nina vastu plekki) tulevad ilmsiks aina uued ja uued vead ja ebameeldivad täpid, kriimud, värviparandused jne. Aga võtsin ennast kokku ja asusin tööle. Esiteks õrnalt ja vähesel määral liivapaberitega mullid haljaks. Teiseks kandin peale poroloonitükiga "tupsutades" krundi. Ja kolmandaks samuti väikese poroloonitükiga värv. Mõni koht jäi hea, mõni vaevu rahuldav. Pilte kahjuk ei tulnud meelde teha.
Järgmine töö, käigukasti padja vahetus.
Selle tööjätsin isa hooleks, ise otsisin vaid hea koha kus seda tööd teostada. Pilt tööhetkest:
Ikkagi sai eemaldatud tala, mutrid tulid hõlpsasti lahti, sest pükste vahetamise ajal sai neid ohtralt leotatud:

Uus padi:http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/1 ... 7212ff.jpg

Ja vana riismed:

Sai kõik uuesti kokku laotud ja proovisõidule mindud. Üllatus oli positiivne, sest kadunud oli müra ja vibratsioon. Kohe selline luks auto tunne tuli peale
Sai käidud ka maantel proovimas, veelgi parem. Tegin kohe ka maanteel pilte, igapäev sinna ju ei satu, ega tohigi:



Päev jõudis õhtusse...
Hommikul sai kasutatud Moskvitši kui "hobust". Nimelt oli vaja metsa äärest tuua mõned puud. Aiatraktori käru taha ja "luksauto" võis teele asuda.
Pilte ka:


Võtsin ette juba ammu plaanitud järgmise töö. Nimelt juba ostes puudus autol juhiukse stopperdaja. Võtsin polstri maha ja hakkasin uurima, kas seda traaadist saaks väänata. Leidsin sealt hoopis vana jäänuse:

Siit ka küsimus, kas keegi on sellist müügil kohanud? Jama ka kui uks ühel hetkel tagurpidi käib
Sellega otsustasin lõpetada, polster jäi maha, kuna plaan see töö ikkagi ära lõpetada(koos uue stopperdajaga).
TheoK
Suhteliselt töökad päevad taas seljataga. Käigukasti padja vahetus, kere "mullide" parandus ja uksestopperdaja uurimine, mis tööplaanis oli on nüüdseks kõik tehtud.
Alustasin "keretöödega", mis tuju ikka veidi alla viisid. Vägisi tulid meelde kunagi "Volgaklubi" foorumist meeldejäänud sõnad(automark muudetud):"Aru ma ei saa, mille krd...i pärast ma üldse viitsin selle Mossega tegeleda? See s**t ikka ei kõlba millekski enamaks kui kaugelt vaatamiseks."
Just see kaugelt vaatamise asi, nimelt kui autot lähedalt uurida (peaaegu nina vastu plekki) tulevad ilmsiks aina uued ja uued vead ja ebameeldivad täpid, kriimud, värviparandused jne. Aga võtsin ennast kokku ja asusin tööle. Esiteks õrnalt ja vähesel määral liivapaberitega mullid haljaks. Teiseks kandin peale poroloonitükiga "tupsutades" krundi. Ja kolmandaks samuti väikese poroloonitükiga värv. Mõni koht jäi hea, mõni vaevu rahuldav. Pilte kahjuk ei tulnud meelde teha.
Järgmine töö, käigukasti padja vahetus.
Selle tööjätsin isa hooleks, ise otsisin vaid hea koha kus seda tööd teostada. Pilt tööhetkest:

Ikkagi sai eemaldatud tala, mutrid tulid hõlpsasti lahti, sest pükste vahetamise ajal sai neid ohtralt leotatud:

Uus padi:http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/1 ... 7212ff.jpg

Ja vana riismed:

Sai kõik uuesti kokku laotud ja proovisõidule mindud. Üllatus oli positiivne, sest kadunud oli müra ja vibratsioon. Kohe selline luks auto tunne tuli peale

Sai käidud ka maantel proovimas, veelgi parem. Tegin kohe ka maanteel pilte, igapäev sinna ju ei satu, ega tohigi:



Päev jõudis õhtusse...
Hommikul sai kasutatud Moskvitši kui "hobust". Nimelt oli vaja metsa äärest tuua mõned puud. Aiatraktori käru taha ja "luksauto" võis teele asuda.
Pilte ka:


Võtsin ette juba ammu plaanitud järgmise töö. Nimelt juba ostes puudus autol juhiukse stopperdaja. Võtsin polstri maha ja hakkasin uurima, kas seda traaadist saaks väänata. Leidsin sealt hoopis vana jäänuse:

Siit ka küsimus, kas keegi on sellist müügil kohanud? Jama ka kui uks ühel hetkel tagurpidi käib

Sellega otsustasin lõpetada, polster jäi maha, kuna plaan see töö ikkagi ära lõpetada(koos uue stopperdajaga).
TheoK
Endine Super-Lux.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
ära pabista niipalju nende mullide pärast. sry, aga mina ntx leian, et kuna asjal on vanust ligemale 30 aastat, siis mõned iluvead on igati loomulikud.
aga edu ja ämbriga respekti
aga edu ja ämbriga respekti

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Nende üksikute roostetäppide pärast ei tasuks küll nüüd väga põdeda. Ise olen neid väiksed asju hoidnud kontrolli all atsetoonilapiga puhastades. Ega see just väga õige ei ole, aga kuna üle on vaja värvida niikuinii, siis väga ei põe.
Mina sain omale uksestopperi vene autode lammutusest. Huvitav üldse, et sellisest kohast on katki läinud. Tavaliselt läheb ikkagi keskelt. Enne uue panemist tasuks sellele keskmisele sirgele osale mingi kummivoolikust kate ümber tekitada. Tugeva tuulepuhanguga ust avades, pehmendab lööki oluliselt.
Mina sain omale uksestopperi vene autode lammutusest. Huvitav üldse, et sellisest kohast on katki läinud. Tavaliselt läheb ikkagi keskelt. Enne uue panemist tasuks sellele keskmisele sirgele osale mingi kummivoolikust kate ümber tekitada. Tugeva tuulepuhanguga ust avades, pehmendab lööki oluliselt.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
TheoK postituse esimese pildiga seoses tuleb vägisi meelde see kuulus "Kukerpillide" lugu 

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Atsetooniga? Mis selle eelis on? Võtab värvi roosteni maha?Tiit kirjutas:Nende üksikute roostetäppide pärast ei tasuks küll nüüd väga põdeda. Ise olen neid väiksed asju hoidnud kontrolli all atsetoonilapiga puhastades.
Mõtled seda http://www.youtube.com/watch?v=R2UUF_esWXE?M410 kirjutas:TheoK postituse esimese pildiga seoses tuleb vägisi meelde see kuulus "Kukerpillide" lugu

Endine Super-Lux.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Uurin veel poleerimise/vahatamise kohta.
Nimelt juunis on plaan värvkatet kuidagi värskendada. Aga kumb vanale värvile kasulikum on? Poleerimine või ainult vahatamine?
Samas millised need poleerimise etapid on?
Tänades,
TheoK
Nimelt juunis on plaan värvkatet kuidagi värskendada. Aga kumb vanale värvile kasulikum on? Poleerimine või ainult vahatamine?
Samas millised need poleerimise etapid on?
Tänades,
TheoK
Endine Super-Lux.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
soovitan poleerimist, see taastab vana värvi erksuse. kui poleeritud siis oleks hea vahatada, see tagav vävri pikema erksuse.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.