Teen siis ise otsa lahti:
Juba pikemat aega oli tahtmine mingi uue "projektika" järgi. Tegelt tahab Mosse ka üle käimist aga selleks ajaks kui Mosse tegemises on oleks ka vaja mingt hobikat millega vahelduseks ringi sõita. Pealegi saaks kätt harjutada et Mosse paremini välja tuleks. Juba ammu pakkus tüdruku vanaisa Golf I keevitatud keret koos kõikide juppidega, aga see hetk ei olnud raha. Kui suvel sai tekkis võimalus see ära osta, ilmus välja ostja kes seda kaks aastat tagasi oli vaatas käinud ja äära lubanud osta ja läkski minu nina alt ära. Hiljem selgus et see läks minu tuttava kätte ja ilmselt saab sellest kunagi väga ilusti korda tehtud auto


Kuna ise käin Tartus koolis aga auto on Võrus vanematekodu garaazis, sain tegeleda sellega ainult nädalavahetustel. Eesmärk oli uueks aastaks valmis saada. 30.ndaks detsembriks oli pilt selline:

Plaanis oli ka Talverallile tulla, aga hetkel on masin natuke laiali jälle, käigukast on vaja ümber teha. Alguses oli Nissani käigukast (mis on pikk nagu mossel) otse kummist leevendusmuhviga vahekasti küljes. Niimodi oli aga täiesti talumatu vibratsioon, üle 40 km/h sõita ei olnud võimalik. Nüüd tuleb Nissani sidurikoja külge 469 käigukast, sealt edasi vahekasti kardaan.
Rohkem lugemist ja ehituspildid selle auto kohta on SIIN