Niisiis. Summuti ühendused ja kinnitused nüüd otsast lõpuni üle käidud. Keevitasin uued kinnitused, kõik ripub nüüd kummitrippidel
Nagu eespool kirjutasin, panin nüüd uued küünlad, uued juhtmed ja täna ka uue jagajakaane. AGA - üks silinder endiselt ei tööta, kuigi ilus säde on olemas. Mõistus hetkel otsas, et kust nüüd edasi otsida. Klapikambrikaane võtsin kah maha - klapid avanevad-sulguvad pealtpooltvaadates ilusti. Mida edasi teha? Plokikaas maha kiskuda?
wax kirjutas:Niisiis. Summuti ühendused ja kinnitused nüüd otsast lõpuni üle käidud. Keevitasin uued kinnitused, kõik ripub nüüd kummitrippidel
Nagu eespool kirjutasin, panin nüüd uued küünlad, uued juhtmed ja täna ka uue jagajakaane. AGA - üks silinder endiselt ei tööta, kuigi ilus säde on olemas. Mõistus hetkel otsas, et kust nüüd edasi otsida. Klapikambrikaane võtsin kah maha - klapid avanevad-sulguvad pealtpooltvaadates ilusti. Mida edasi teha? Plokikaas maha kiskuda?
Mõõda surved üle. Siis kohe kindel, et kas on läbi klapp või mõni rõngas näiteks katki läinud. Aga kui üldse matsu ei tee siis pigem klapp.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Mul pole kahjuks seda tööriista. Aga kuna mujalt on kõik kontrollitud ja mitmekordselt testitud, siis arvatavasti tuleb ikka kaan maha võtta, olenemata kas probleem on klapis või rõngastes. Pealegi pole see mootor kordagi lahti käinud, ja on päris huvitav, mis sealt 38-aastasest südamest küll välja tuleb
Mul pole kahjuks seda tööriista. Aga kuna mujalt on kõik kontrollitud ja mitmekordselt testitud, siis arvatavasti tuleb ikka kaan maha võtta, olenemata kas probleem on klapis või rõngastes. Pealegi pole see mootor kordagi lahti käinud, ja on päris huvitav, mis sealt 38-aastasest südamest küll välja tuleb
Noja kuid siis saaksid südamerahu, et tead millises silindris viga peitub Aga kui nkn tahad lahti võtta ja remonti teha siis vast vahet ei ole.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kui sul on suruõhku kasutada,siis saad sellega ka klappe kontrollida-silinder survetakti lõpuseisu ja voolik küünla pesasse,summutist või karbussist on katkise klapi puhul susin kuulda.
Seenior kirjutas:Kui sul on suruõhku kasutada,siis saad sellega ka klappe kontrollida-silinder survetakti lõpuseisu ja voolik küünla pesasse,summutist või karbussist on katkise klapi puhul susin kuulda.