Kaisa kirjutas:Tolle tagumise päikese kulgemisest nägin minagi üht pilti vist

Vöis küll olla nii.
Igatahes, vahepeal panin autole ette logarid alla (esimesed porilapakad võtsin ära, kuna käisid vastu maad kogu aeg), reguleerisin kokkujooksu ratastel õigemaks, jõudsin kaanepoldidki igaks juhuks veel üle pingutada ning panin ka esimese numbri pisut allapoole. Otsisin ka pool päeva viga, miks kojamehed käima hakkavad, kui suunatuled sisse lülitada - korra hakkas ilusti tööle, aga siis hakkas uuesti jamama. Kusjuures ohutuledega probleeme pole...
Seejärel sõitsin autoga Tallinna... Sõit sujus ja tekkis vaid üks pisike viga - spidomeetri tross ilmselt kuskilt lahti tulnud või pooleks läinud, sest spidomeeter ei näita mitte midagi. Märkasin ka seda, et õli lekib mootorist ohtralt. See selgus siis, kui mootori ülemine ots hakkas juba pisut kuivale jääma ja tekkisid mootoris kahtlased helid. Nende kahtlaste helide saatel jöudsin ka Tallinna kokkutulekule. Astusin Prismast läbi ja valasin paar liitrit õli peale ning probleem kadus.
Edaspidistest plaanidest niipalju, et plaan on autol ära vahetada amordid (ette õnnestus saada Mazda B Series kastika esimesed Bilsu B4 gaasikad ja taha Lada B6 gaasikad), lõplikult korda teha suunatulede jama (igasugune abi teretulnud

), enne Hiiumaa sõitu kindlasti vahetada ära esimesed rehvid, mis on üsna siledad ja mõte oli ka lisada tagumisele aknale läbipaistev kardin. Soovituslikult kohustuslik on ka ette paigaldada karterikaitse, sest Tallinnas 3-4 inimesega sõites käib eest sillatala vastu maad.
Illustreeriv pildike ka Wax-i kogust:
