IZ 412 1990 sass
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IZ 412 1990 sass
oi, edev mul kah valmivad
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: IZ 412 1990 sass
sass, sa tegeled ka ainult lollustega
Re: IZ 412 1990 sass
mulle isiklikult oleksid meeldinud sellised et lilla südamik oleks valge olnud.. ja väljast see sinine
Re: IZ 412 1990 sass
Esialgu on sellised nagu nad on - tulevikus vaatab, mis teha saab. Hetkel on veljed alla pandud ja endale täitsa meeldib. Auto peaks pisut madalamale laskma, siis oleks täitsa hea.
Praegu pilti ei ole velgedega, aga mosse sõidab kenasti. Täna siiski ülevaltpoolt tegin ühe pildi telefoniga (mingi loll filter jäi peale).
Praegu pilti ei ole velgedega, aga mosse sõidab kenasti. Täna siiski ülevaltpoolt tegin ühe pildi telefoniga (mingi loll filter jäi peale).
Re: IZ 412 1990 sass
Tolle tagumise päikese kulgemisest nägin minagi üht pilti vist
Re: IZ 412 1990 sass
Vöis küll olla nii.Kaisa kirjutas:Tolle tagumise päikese kulgemisest nägin minagi üht pilti vist
Igatahes, vahepeal panin autole ette logarid alla (esimesed porilapakad võtsin ära, kuna käisid vastu maad kogu aeg), reguleerisin kokkujooksu ratastel õigemaks, jõudsin kaanepoldidki igaks juhuks veel üle pingutada ning panin ka esimese numbri pisut allapoole. Otsisin ka pool päeva viga, miks kojamehed käima hakkavad, kui suunatuled sisse lülitada - korra hakkas ilusti tööle, aga siis hakkas uuesti jamama. Kusjuures ohutuledega probleeme pole...
Seejärel sõitsin autoga Tallinna... Sõit sujus ja tekkis vaid üks pisike viga - spidomeetri tross ilmselt kuskilt lahti tulnud või pooleks läinud, sest spidomeeter ei näita mitte midagi. Märkasin ka seda, et õli lekib mootorist ohtralt. See selgus siis, kui mootori ülemine ots hakkas juba pisut kuivale jääma ja tekkisid mootoris kahtlased helid. Nende kahtlaste helide saatel jöudsin ka Tallinna kokkutulekule. Astusin Prismast läbi ja valasin paar liitrit õli peale ning probleem kadus.
Edaspidistest plaanidest niipalju, et plaan on autol ära vahetada amordid (ette õnnestus saada Mazda B Series kastika esimesed Bilsu B4 gaasikad ja taha Lada B6 gaasikad), lõplikult korda teha suunatulede jama (igasugune abi teretulnud ), enne Hiiumaa sõitu kindlasti vahetada ära esimesed rehvid, mis on üsna siledad ja mõte oli ka lisada tagumisele aknale läbipaistev kardin. Soovituslikult kohustuslik on ka ette paigaldada karterikaitse, sest Tallinnas 3-4 inimesega sõites käib eest sillatala vastu maad.
Illustreeriv pildike ka Wax-i kogust:
Re: IZ 412 1990 sass
Sorri aga veljed tunduvad pildilt päris õudsad Valgete velgedega nägi asi palju viisakam välja. See roosa ja beebisinine ei lähe mitte millegi muuga kokku autojuures.
Re: IZ 412 1990 sass
Eks ta ole maitse asi. Kellel meeldib, kellel ei meeldi - emotsioone tekitab ikka.Martpoiss kirjutas:Sorri aga veljed tunduvad pildilt päris õudsad Valgete velgedega nägi asi palju viisakam välja. See roosa ja beebisinine ei lähe mitte millegi muuga kokku autojuures.
Tegelikult, kui aus olla, siis on üks möte, mida proovida veel velgedega. Aga hetkel ei hakka siin spekuleerima täpsemalt.