MZMA 401 1954, AZLK 2140, Opel P4 empudogy
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Mis mootori võimsus passi läks?
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Kuidas kohe värvi muuta said või näitasid auto ette? Meil loeti kurjad sõnad peale kui värvi vahetada tahtsime, et olgu auto ette näidata, muidu ei saa...
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Ikka jah, ARK-i kojukutse 22,37 äkki oli. ei viitsinud seda treilale ajada jne. Ma võtsin auto uuesti arvele, ehk siis esmane registreerimine. Passi saab sellel juhul panna värvi mis tahes. Taheti Passi panna ka rehvimõõt 5,00 R16 aga õnneks selle kauplesin maha. Ehk siis rehvipiirangut ei jäänud.canyondrift kirjutas:Kuidas kohe värvi muuta said või näitasid auto ette? Meil loeti kurjad sõnad peale kui värvi vahetada tahtsime, et olgu auto ette näidata, muidu ei saa...
Kurb on see, et SAUE ARK kiirustas ja pani mulle tavalised nr-id ... ehk kunagi muudan ära "USA" numbrite vastu.
Aga numbrimärk on siis 523 MHL
Mudeliks MZMA 401
Kere: sedaan
Väljalaskeaasta: 1954
Värvus: Must
Mootor: 1074
Võimsus 19Kw
Tühimass 845kg
4 ust
4 istekohta.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Täna sai siis ka esimesed tiivad kohendatud uute sildade järgi, et ei jääks väga hullusti koopast välja.
Suuremad pildid.
http://pilt.delfi.ee/my_album/252227/?page=4
Suuremad pildid.
http://pilt.delfi.ee/my_album/252227/?page=4
Re: MZMA 401 1954 empudogy
tohoh!empudogy kirjutas: Ikka jah, ARK-i kojukutse 22,37 äkki oli. ei viitsinud seda treilale ajada jne. Ma võtsin auto uuesti arvele, ehk siis esmane registreerimine. Passi saab sellel juhul panna värvi mis tahes. Taheti Passi panna ka rehvimõõt 5,00 R16 aga õnneks selle kauplesin maha. Ehk siis rehvipiirangut ei jäänud.
Kas nüüd teeb ARK jälle koduvisiite? vahepeal lõpetati säherdune teenus ära ja ma tellisin neilt enne seda veel hulgim autode ülevaatusakte, et neid hiljem oma nimele vormistada.
Need sauekad on parajad jobud, kui nii võib öelda. Panid mu ühele autole passi värviks "teadmata", kuigi vanas passis oli kirjas, et roheline ning auto kerel domineeris samuti sama värv ning ma veensin neid, et selle auto värvi ma muutma ei hakka. Veel märkisid nad istmete arvuks tühjuse, sest ma oli keretööde ajaks istmed kõrvale välja tõstnud.
Ühele masinale vormistasid nad sellise "mitteaktiivse akti" (kst mis see siis tähendab), nii et ARKi peakontoris soovitati mul auto arvele saamiseks uuesti Sauele pöörduda ja auto seal ette näidata, et saada "aktiivne akt", millega saab auto registrisse.
Veidi OT'ks läks vist....
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Täna oli õhtul jälle vähe aega, keevitasin ära esimese aknaraami alumised nurgad, kus roosteuss olid head tööd teinud. ja panin külge tiivad, et need paika sobitada. Esimesed sain enam vähem paika, kuid tagumised on vaja veel paljuski timmida.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Nüüd esimesed 3 kihti krunti peal igas kohas peale esimese kandle, selle puhastamisega hakkan tegelema järgmine nädal.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Tänase seisuga siis olemas autole kõik vajalikud tihendid(tiiva ja ukse tihendid suisa uued).
Paigaldatud kardaan ja tagumised piduritorud, bensiinitoru, roolikarp ja roolisüsteem, Ehitatud käigukastikoda ja külge on saanud ka tagumised amordid.
Ostetud ka veel istmete jaoks kunstnahk.
Paigaldatud kardaan ja tagumised piduritorud, bensiinitoru, roolikarp ja roolisüsteem, Ehitatud käigukastikoda ja külge on saanud ka tagumised amordid.
Ostetud ka veel istmete jaoks kunstnahk.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Päris kiiresti areneb asi. Kardaan on päris huvitavalt lahendatud. Kas jäi ikka ilusti tasakaalu ka? Mina enda omal kardaani vahepukki ei kasutanudki. Tegin lihtsalt mosse kardaani lühemaks ning asendasin mosse kardaani nuutotsa Opeli omaga. Aga jõudu ja jaksu ehitamisel. Kui nii kiiresti asi areneb saab ehk juba sügisepoole tänavatel kohata masinat.