MZMA 401 1954, AZLK 2140, Opel P4 empudogy

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

TiitS kirjutas:Päris kiiresti areneb asi. Kardaan on päris huvitavalt lahendatud. Kas jäi ikka ilusti tasakaalu ka? Mina enda omal kardaani vahepukki ei kasutanudki. Tegin lihtsalt mosse kardaani lühemaks ning asendasin mosse kardaani nuutotsa Opeli omaga. Aga jõudu ja jaksu ehitamisel. Kui nii kiiresti asi areneb saab ehk juba sügisepoole tänavatel kohata masinat. 8)
Treipingis seda tegin, pink oli korralik. Loodan, et jäi tasakaalu.

Kasutasin vahepukki sellel põhjusel, et siksi käigukast on ju selle kummi muhviga ja kui selle asemel kardaan panna, siis pidi see käigukasti lõhkuma hakkama, seda ütles mulle üks endine rallisõitja. Aga jah, esimene osa kõik siksi kardaan. Tagumine ots siis mosse originaal. Lootused nii ambitsjoonikad pole. Istmed ja kõik on vaja veel teha. Armatuur sisse, pedaalid, rool (kardaanidega), juhtmestik, ja siis umbes 7 kg pahtlit peale määrida ja siis kõik see maha lihvida. Aga loodame parimat. Kui sama kaua lund taevas hoiab, kui eelmine aasta siis on see sügisene proovisõit täiesti reaalne.
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

Täna käis sõber oma autoga minu juures, millele oli tekkinud põhja paar auku. Nende lappimine võttis kauem, kui lootsin... aga ikkagi tehtud ta sai.

Mosse juures tänase päevaga eriti muud ei jõudnud, kui sain Sumpsi alla ja pedaalid valmis keevitatud.

Homme loodan pedaalid paika saada ja samuti ka rooli.
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

Päev oli produktiivsem, kui lootsin.

Kell 8 hommikul sain siis juba garaaži mindud, kuna sadas ja muud teha ei saanud.

Täna sai siis paika rool, pedaalid, spidur ja piduri voolikud ja ka osad torud. Samuri leidis oma lõpliku asukoha summuti.

Aga mis ikka pildid oskavad rohkem rääkida, kui ma ise. Aga jah Üks positiivne uudis oli veel täna, kui hakkasin armatuurlaua peale mõtlema. Sätin ja sätin seda siksi oma sinna, ei sobi. siis proovisin lihtsalt kellasid mosse originaal aukudesse ja need läksin sinna nagu oleksid selle auto omad.

http://pilt.delfi.ee/picture/14173999/

Küsimus, kas roolilõtku saab kuidagi paremaks timmida, Peale pandud karbil osutus siiski olema loks sees. Või on ainus võimalus karbi vahetus. ?
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas moskiito »

mingi loks peabki sees olema, see vist oli 15 kraadi kui mälu ei petta. Aga muidu annab seda reguleerida karbi küljes olevatest mutritest.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

Tänaseks on autol küljes kõik piduritorud ja ka käsipidur(mis ka toimib kenasti). Sõidupiduritega on mingi veider värk. Tagumistesse torudesse enam õhku ei jäänud ja toimivad! Esimesed on täiesti null, isegi silindrid ei liigu mitte. Kasutusel on žiguli pump. Keerates ülevalt pumba pealt esimesed torud lahti ja pidurit vajutada, siis õli ei pritsi. Kui aga valada piduritorude august õli sisse, siis lendab. Peab homme kiskuma õli pealejooksu voolikud maha, äkki on seal mingi sodi. (pump on kasutaud ja ümber keermestatud mosse 6mm torude jooks, ehk siis 10m1 keere.) Võtsin küll lahti peale puurimist ja keeremstamist, pesin puhtaks, kuid... mine tea, äkki on õnne!

Ah jaa esimesed tiivad ka nüüd küljes, ning üks ka pahteldatud ja lihvitud siledaks, mõni koht tahab veel nats peale saada, teine on pahtli all ja ootab nobedaid käsi.
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

Vahepeal jaanid ja palju ametialast tööd vahel olnud, aga siiski.

Vahepeal on külge rännanud juhtmed. Teha veel palju, st paigas on vaid eluks vajalikud juhtmed, ehk siis armatuuri ja süüteluku, starteri, generaatori ja süütepooli juhtmed. Ehk siis teha veel on kõik tuled jms

Aga niipalju siis veel, et täna läks ka autole elu sisse, ehk siis uus mootor tegi kapotialuse lärmi täis.

Ja summutile peab ikka resoka vahele panema, sest muidu teeb asi vähe liiga kurja häält.

Kuna meil siin Rakvere kandis sajab täna, siis saab päeva äkki isegi garaažis veeta.
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

Täna sai mosse endale ilusa tagumiku, ehk siis sain tagant "pagassi" ja tiiva osa, mis kere küljes siledaks. peaaegu ka katuse ja esimesed tiivad. Siit ka küsimus, kas meie foorumis on Rakvere kandis inimest, kes tegeleb auto värvimisega, ehk siis 2-3 kihti värvi+ 2 kihti lakki oleks minu probleem, mis vajaks lahendust.


Martin
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

Mossele sain ka nüüd uued numbrid... just sellised, nagu tahtsin juba alguses, kuid mida SAUE ARK-ist ei saanud. Numbris siis näevad välja sellised. USA tüübi numbrid.
Pilt

Samuti proovisin motivatsiooni juurde saamiseks alla plaanitava mõõduga velge ja rehvi.

Pilt

Koopa laius on OK, kuid vedrul peab vist ühe keeru maha võtma. Koobas jääb liiga tühi ja suuremat rehvi, kui 205/65 r16 ka alla ei tahaks panna. Või siis äärmisel juhul 215/55 r17, kuid sellisel veljel hakkab laiusega asi jamaks minema.
Kasutaja avatar
401
Postitusi: 97
Liitunud: 23 Nov 2011 21:50
Asukoht: Rakvere

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas 401 »

empudogy kirjutas:Täna sai mosse endale ilusa tagumiku, ehk siis sain tagant "pagassi" ja tiiva osa, mis kere küljes siledaks. peaaegu ka katuse ja esimesed tiivad. Siit ka küsimus, kas meie foorumis on Rakvere kandis inimest, kes tegeleb auto värvimisega, ehk siis 2-3 kihti värvi+ 2 kihti lakki oleks minu probleem, mis vajaks lahendust.


Martin
Räägi kas sul on tolmuvaba ja väga hea valgusega koht olemas kus seda teha?
Teine asi räägi värvist rohkem mis värvi,firma,mitme kihiline ja lakiga sama teema.
Keevitustööd Rakveres. Tel.56933617
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

401 kirjutas:
empudogy kirjutas:Täna sai mosse endale ilusa tagumiku, ehk siis sain tagant "pagassi" ja tiiva osa, mis kere küljes siledaks. peaaegu ka katuse ja esimesed tiivad. Siit ka küsimus, kas meie foorumis on Rakvere kandis inimest, kes tegeleb auto värvimisega, ehk siis 2-3 kihti värvi+ 2 kihti lakki oleks minu probleem, mis vajaks lahendust.


Martin
Räägi kas sul on tolmuvaba ja väga hea valgusega koht olemas kus seda teha?
Teine asi räägi värvist rohkem mis värvi,firma,mitme kihiline ja lakiga sama teema.

Koha v-o leiaks, kuid praegu üritan moosida ühte inimest, kellel on olemas kamber ja kes ütleks oma hinna. Värv praeguse seisuga tuleb tavaline, ehk siis ilma terata. kuid pole veel kindel .

Kui soovid seda värvida, siis saada ps-i oma pakkumine.

Värvi nime pole veel teada. Rakvere värvikuningast võtan selle.

Värvi siis vastavalt vajadusele, kui saab 2 kihiga hea, siis OK kui ei, siis 3 ja lakki kindlasti 2 kihti.

ehk siis arvestuslikult värvi 4kg ja lakki 2kg
Vasta