Mosse madaldamine
Re: AZLK 412IE -74 wax
mosse nõõd kõll mugav auto pole
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 wax
Kui mõistus peas ja silmad teel püsivad, pole mingisugust probleemi Ning Tallinna aukudes pole suurt vahet kas sõidad madaldatud või tavavedrustusega - ühtmoodi peksab ja lõhubJossu kirjutas:ei saa mina aru, miks mugava auto sõiduomadusi nimodi rikkuda, et sõidu nautimise asemel hambaid koos hoides ning aukudest mööda laveerides pead vaevata, ei jää isegi aega piigasi teekõrvalt silmata
Re: AZLK 412IE -74 wax
no ei tea, mina enda mokitsaga kl tallinna tänava auke tähele ei pane.wax kirjutas:Kui mõistus peas ja silmad teel püsivad, pole mingisugust probleemi Ning Tallinna aukudes pole suurt vahet kas sõidad madaldatud või tavavedrustusega - ühtmoodi peksab ja lõhubJossu kirjutas:ei saa mina aru, miks mugava auto sõiduomadusi nimodi rikkuda, et sõidu nautimise asemel hambaid koos hoides ning aukudest mööda laveerides pead vaevata, ei jää isegi aega piigasi teekõrvalt silmata
kuidas kellegile, mina hindam kl mokitsat mõnele lääne masinale just vedrustuse mugavuse pärast. auklisel teel jäävad kõik lääne pillid seljataha, kaasa arvatud jeebid.mosse nõõd kõll mugav auto pole
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 412IE -74 wax
Just see se võlu ongi,et mossega sõites ei anna niipalju tunda need auklikud tänavad ja ei pea iga konaruse pärast hoogu maha võtma.Mõni aeg tagasi sai ka sõidetud lühendatud volga vedrudega siis ma ei tea kuidas teil,aga mul küll tahtis hambad suust välja peksta Kole jäik oli ja igapäevasõiduks nüüd küll ei kõlbanud.moskiito kirjutas:no ei tea, mina enda mokitsaga kl tallinna tänava auke tähele ei pane.wax kirjutas:Kui mõistus peas ja silmad teel püsivad, pole mingisugust probleemi Ning Tallinna aukudes pole suurt vahet kas sõidad madaldatud või tavavedrustusega - ühtmoodi peksab ja lõhubJossu kirjutas:ei saa mina aru, miks mugava auto sõiduomadusi nimodi rikkuda, et sõidu nautimise asemel hambaid koos hoides ning aukudest mööda laveerides pead vaevata, ei jää isegi aega piigasi teekõrvalt silmata
kuidas kellegile, mina hindam kl mokitsat mõnele lääne masinale just vedrustuse mugavuse pärast. auklisel teel jäävad kõik lääne pillid seljataha, kaasa arvatud jeebid.mosse nõõd kõll mugav auto pole
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: AZLK 412IE -74 wax
Heh!
Huvitav vaadata, kuidas IGAS autoteemalises foorumis läheb laitmiseks, kui hetkel moes olev autode madaldamine sinna jõuab. Tõepoolest, madaldatud autoga ei ole nii mugav sõita, kui standardkõrguses olevaga. Ent ma usun, et päris paljud nõustuvad minuga, et waxi auto ei näeks nii stiilne välja, kui see kõrge oleks. Nagu öeldakse, siis ilu nõuab ohvreid. Ja kui tõelist madaldamist näha tahate, soovitan külastada lehekülge http://www.stanceworks.com . Ja nüüd mõelge, kuidas nemad hakkama saavad. (Olgugi, et enamusel neist on juba õhkvedrustus) Lõppudelõpuks teab igaüks ise, mis ta autoga teeb ning kuidas sellega hiljem liikleb/hakkama saab.
Huvitav vaadata, kuidas IGAS autoteemalises foorumis läheb laitmiseks, kui hetkel moes olev autode madaldamine sinna jõuab. Tõepoolest, madaldatud autoga ei ole nii mugav sõita, kui standardkõrguses olevaga. Ent ma usun, et päris paljud nõustuvad minuga, et waxi auto ei näeks nii stiilne välja, kui see kõrge oleks. Nagu öeldakse, siis ilu nõuab ohvreid. Ja kui tõelist madaldamist näha tahate, soovitan külastada lehekülge http://www.stanceworks.com . Ja nüüd mõelge, kuidas nemad hakkama saavad. (Olgugi, et enamusel neist on juba õhkvedrustus) Lõppudelõpuks teab igaüks ise, mis ta autoga teeb ning kuidas sellega hiljem liikleb/hakkama saab.
IZ 412 IE '82
Re: AZLK 412IE -74 wax
ma ei tea, minu arust mosse eriti mugav pole, rohkem on mugavus minu jaoks mugavad ja ergonoomilised istmed. Vedrustuse erinevusi eriti tähele ei pane. Olgu mis on aga mina võtan ka varsti endale madladuse ette kuigi mitte eriti palju 5cm aint umbes... niiet kui keegi oskab öelda palju peaks vedrudelt maha võtma et 5cm maha saaks siis andke teada
Re: AZLK 412IE -74 wax
Mina olen ka kahjuks üks neist "kiviaegsetest",kes igasugu madaldamist ei poolda. Sisuliselt olen madaldatud autodega ka sõita saanud ja tuleb tunnistada,et igale autole see madaldus ei sobi. Minule meeldib mosse nii nagu ta tehasest tulnud on, madaldada võib aga siis peab olema sõitmiseks ka vastav tee. Kahjuks eesti kõikuv teede olukord ei võimalda igale poole madaldatult sõita pluss jama tekib ka siis kui vaja on autot üles tõsta aga ei ole millegagi tõsta,sest auto on üli madalaks lastud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 412IE -74 wax
nojah ma ei taha isegi ratast eriti koopasse lasta.. ma tahan et normaalne oleks vaadata.. see et ratta ja koopa vahel 15cm on ei ole ilus minu arust
Re: AZLK 412IE -74 wax
Tuttav tunne. Eks eelmine aasta andis see asi enda autolgi hästi tunda. Kruusatee või metsavaheline muldtee, mis oli kergelt rööpas, krudises mööda põhja. Ma täitsa imestan et ma veel summutit lahti või karterit puruks pole sõitnud.MAZ kirjutas:Kahjuks eesti kõikuv teede olukord ei võimalda igale poole madaldatult sõita pluss jama tekib ka siis kui vaja on autot üles tõsta aga ei ole millegagi tõsta,sest auto on üli madalaks lastud.
Iseenesest mul nina nii madalaks lastud
, aga waxiga ei anna võrreldagi
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: Mosse madaldamine
Teemat lugedes tuli omalgi isu mosse madalamaks lasta. Kunagi nägin rahvarallil ühte 412 mis oli väga madalaks lastud ja rapla kardirajal tundus see üsna hästi sobivat. Julged mehed kes ilma karterikaitseta madaldatud masinga ringi kimavad