MZMA 401 1954, AZLK 2140, Opel P4 empudogy
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Kurat, kadedaks teeb ikka küll, punnitan, mis ma punnitan, aga järele sulle vist ikka ei jõua . Vääga suurepärane aparaat, pean kuidagi selle aja leidma ja sinu juurest läbi tulema, saab neid tehnilisi küsimusi arutada.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Madaldus tulebki nina osasse. Tagant praegu ei puutu. Sisu ju tühi ja paak ja kõik asjad maas. taga ratas puudu jne. Ehk vajub. Esimese nina jaoks lähen järgmine nädal toon Volga vedrud ja panen siis nendega . Kas keegi teab, mitu keerdu on hea? või hakkan katsetama?moskiito kirjutas:selle auto puhul olen kl seda meelt et madalamaks vaja teha, kindlasti kohe nina osa.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
kui sa panid 412 esisilla stockis sinna alla ja ilma poolraame tuunimata siis sul läheb väga raskeks ainult vedru lõikamisega seda normaaselt madalaks saamisel, ilma et puksid ei hakka kokku käima ja amorte lõhkuma, nii et ilus oleks.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Ma lahendasin enda jaoks esialgu asja nii, et tagasillale panin alla 225x55x16 ja ette panen 195x55x16. Esmaspäeval peaks esimesed veljed ja flantsid 4 tk. 15 mm treiali juurest kätte saama, siis panen alla ja teen teie rõõmuks mõned klõpsud ka.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Ma olen kuulnud, et VOLGA vedrude paigadamine lahendab selle läbilööbi pobleemi. Elame näeme.SanderV kirjutas:kui sa panid 412 esisilla stockis sinna alla ja ilma poolraame tuunimata siis sul läheb väga raskeks ainult vedru lõikamisega seda normaaselt madalaks saamisel, ilma et puksid ei hakka kokku käima ja amorte lõhkuma, nii et ilus oleks.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
mitte ei löö puksideni välja vaid kui on norm madaldus tehtud siis jääbki pukside peale pmts...
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Niimadalaks ei ole plaani teha olnud ja ei tule ka.SanderV kirjutas:mitte ei löö puksideni välja vaid kui on norm madaldus tehtud siis jääbki pukside peale pmts...
Martin
Re: MZMA 401 1954 empudogy
siis peaks jääma kole. ratta ja koopa vahele tükk tühja maad .. vb sul mitte kuna sul suuremad veljed aga vaata Tiits-i teemat seal näed sellega jamasid
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Kellele tütar, kellele ämm. Kuna olen ka osati offroad huviline, siis mind see küll ei sega. kui saan nina 5-10 cm alla, siis oleks maasikas minu jaoks.SanderV kirjutas:siis peaks jääma kole. ratta ja koopa vahele tükk tühja maad .. vb sul mitte kuna sul suuremad veljed aga vaata Tiits-i teemat seal näed sellega jamasid
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Tänase seisuga on Mosse värvitud ja garaažis kuivamas veel järelkuivamist. Pildid äkki homme, kui ilm ilusam on.
Martin
Martin