Tere siis. Oman mina 73. aasta 412-t. Sõbraga oleme paar päeva seelega sõitnud ja jälle tükis esile vana viga karbussis. Nimelt on mul vana tüübi karpa ja selle kiirenduspump niiöelda "paistetab" uue aja bensiiniga üles. Tänu sellele ei taha mootor hästi käia.
Vahlele jätab. Aga sõber ütles et tõmba toores põhja siis saab sõita küll. Se olekski minu küsimus, et ega see mootorit kahjusta kui tooreklapiga pikemat aega sõita.
Ootan nõuandeid,
Venno ja tema 412.
K:Tooreklapp
Re: K:Tooreklapp
eks pikkapeale keerab küünlad tuksi ja võib klapid ära põletada, muud ei midagi. samas mis tüüpi karpa sinu mokitsal peal on? olen kuulnud küll et K-126-l olev akken sulab ära, ise olen ka seda kogenud. kuid pole kuulnud et kiirenduspump mingil tüübil otsad annaks.venno kirjutas:Tere siis. Oman mina 73. aasta 412-t. Sõbraga oleme paar päeva seelega sõitnud ja jälle tükis esile vana viga karbussis. Nimelt on mul vana tüübi karpa ja selle kiirenduspump niiöelda "paistetab" uue aja bensiiniga üles. Tänu sellele ei taha mootor hästi käia.
Vahlele jätab. Aga sõber ütles et tõmba toores põhja siis saab sõita küll. Se olekski minu küsimus, et ega see mootorit kahjusta kui tooreklapiga pikemat aega sõita.
Ootan nõuandeid,
Venno ja tema 412.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: K:Tooreklapp
Eks ma pean isa käest küsima mis tüüpi ta mul on. Ise olen veel üsnagi uustulnuk mossede teemal 

73. aasta 412
Re: K:Tooreklapp
Karburaatoril K-126H ei lähe pehmeks mitte ainult akna klaas vaid sulab üles ka nõelklapi plastrõngas ja nagu härra venno juba ütles, ka kiirenduspumba membraan. Need tuleb asendada poes müüdavate tänapäevaste vastu ja mure lahenenud.moskiito kirjutas:eks pikkapeale keerab küünlad tuksi ja võib klapid ära põletada, muud ei midagi. samas mis tüüpi karpa sinu mokitsal peal on? olen kuulnud küll et K-126-l olev akken sulab ära, ise olen ka seda kogenud. kuid pole kuulnud et kiirenduspump mingil tüübil otsad annaks.venno kirjutas:Tere siis. Oman mina 73. aasta 412-t. Sõbraga oleme paar päeva seelega sõitnud ja jälle tükis esile vana viga karbussis. Nimelt on mul vana tüübi karpa ja selle kiirenduspump niiöelda "paistetab" uue aja bensiiniga üles. Tänu sellele ei taha mootor hästi käia.
Vahlele jätab. Aga sõber ütles et tõmba toores põhja siis saab sõita küll. Se olekski minu küsimus, et ega see mootorit kahjusta kui tooreklapiga pikemat aega sõita.
Ootan nõuandeid,
Venno ja tema 412.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: K:Tooreklapp
Sai siis see kiirenduspumba mure lahendatud tihendi eemaldamisega.
Ja karburaator oli jah K126H.
Ja karburaator oli jah K126H.
73. aasta 412