Edel kirjutas:Ah need vaakumiga karbad ei meeldi mulle ka, ei oska ka mina neid korralikult tööle saada. Tühikäigu regullimiseks seguklapi piirdekruvi neil pole, see on minumeelest ülim lollus, mis tehases välja mõeldud. Krudi kahte kruvi kordamööda ja kuula töötamist aga see kõik nõuab teatud vilumust. Igal juhul eelistan mehhaanilist karburaatorit!
Need veevoolikud, mis karbast läbi lähevad, paras voolikutele lühike torujupp vahele panna siis käib vesi sealt lihtsalt läbi. Endal suviti enamasti nii ongi, teinekord kui karba vaja maha võtta, pole nende voolikutega jamamist.
Kas ja mis edu see vee- läbi vool üldse annab karpale Talvel hoiab soojas, aga ma ei usu, et meie tingimustes nii külmaks läheb, et lausa bensiin käigu pealt ära külmuks.
MAZ- praegu oli ainult prooviks vesi sees, kuna ei olnud kindel kas lõdvikud ja radikas peavad. Talveks läheb ikka õige asi. Ja tõenäoliselt võis karpa ka transa käigus viga saada, ei pruukinud olla vee külmumisest.
sinu mõtte liigub täitsa õiges suunas, need torud seal ongi "karpa soojendus. Minu masinal ei ole seal midagi küljes. Talvel saab karpa nagunii soojendust väljalaske kollektori pealt sooja õhku imedes, nii et tollel süsteemil eesti kliimas kl vajadust ei ole, see vist pigem sinnakanti mõeldud kus -40 ja rohkem.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Veega esialgu võib jahutussüsteemi hermeetilisust proovida aga seda pärast kätte saada süsteemist on juba tiba keerulisem. Tosool jälle on selline tore aine,mis tahab end igast vähegi mittetihedast kohast läbi suruda ja veega ei pruugi alati need kohad näha olla.
Minu arust meie tingimustes,kus enamus inimesi oma hobi autoga talvel -30 ei sõida pole seda karpa jala soojendust vaja. Lisaks ei hakka rääkima ka sellest rämedast keemiast,mida külvatakse talvel teedele.
Vana malli mootoril puudus üldse see soojendus ja töötas ka ilma selleta karburaator. Lisaks võib see jala soojendus ka vanast tosoolist umbe minna,nii,et pärast traadi tükiga kakud seda sodi sealt välja.
no tegelt ütlse pole soojendust vaja, piisab kui sooja õhku kätte saab. sõitnud sedasi ka -35 kraadise pakkasega ja midagi ei juhtunud. ilusti liikus. siis oli muidugi 2140 daaz karpaga.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Jeekim kirjutas:...
Kas ja mis edu see vee- läbi vool üldse annab karpale Talvel hoiab soojas, aga ma ei usu, et meie tingimustes nii külmaks läheb, et lausa bensiin käigu pealt ära külmuks.
MAZ- praegu oli ainult prooviks vesi sees, kuna ei olnud kindel kas lõdvikud ja radikas peavad. Talveks läheb ikka õige asi. Ja tõenäoliselt võis karpa ka transa käigus viga saada, ei pruukinud olla vee külmumisest.
Iga vedelik vajab aurustumiseks soojust ja kui seda ei anta, siis võetakse vägisi, ehk siis karburaator võib talvel härma minna, kui soojust juurde ei saa. Bensiin ise ei külmu küll, aga õhus leiduv niiskus, mis võib lõppkiirust hakata mõjutama.
Aga seda soojendust pole ikkagi vaja, sest õhupuhastil klapp sees ja kaks asendit, milles talvises võetakse õhku väljalaske kollektorilt. (kui ikka toru küljes on)
...
Aga seda soojendust pole ikkagi vaja, sest õhupuhastil klapp sees ja kaks asendit, milles talvises võetakse õhku väljalaske kollektorilt. (kui ikka toru küljes on)
Antud õhupuhastil ei ole seda klappi ja õhu suunamine käib siis toru ümber tõstmisega. Tegu siis daaz tüüpi karpaga mis toodetu 2140 jaoks.
hulgus kirjutas:
Iga vedelik vajab aurustumiseks soojust ja kui seda ei anta, siis võetakse vägisi, ehk siis karburaator võib talvel härma minna, kui soojust juurde ei saa. Bensiin ise ei külmu küll, aga õhus leiduv niiskus, mis võib lõppkiirust hakata mõjutama.
Aga seda soojendust pole ikkagi vaja, sest õhupuhastil klapp sees ja kaks asendit, milles talvises võetakse õhku väljalaske kollektorilt. (kui ikka toru küljes on)
Teisipidi palju rahvast üldse talvel oma mosuga sõidab?
hulgus kirjutas:
Iga vedelik vajab aurustumiseks soojust ja kui seda ei anta, siis võetakse vägisi, ehk siis karburaator võib talvel härma minna, kui soojust juurde ei saa. Bensiin ise ei külmu küll, aga õhus leiduv niiskus, mis võib lõppkiirust hakata mõjutama.
Aga seda soojendust pole ikkagi vaja, sest õhupuhastil klapp sees ja kaks asendit, milles talvises võetakse õhku väljalaske kollektorilt. (kui ikka toru küljes on)
Teisipidi palju rahvast üldse talvel oma mosuga sõidab?
mina olen kindlasti see üks hulludest
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
hulgus kirjutas:
Iga vedelik vajab aurustumiseks soojust ja kui seda ei anta, siis võetakse vägisi, ehk siis karburaator võib talvel härma minna, kui soojust juurde ei saa. Bensiin ise ei külmu küll, aga õhus leiduv niiskus, mis võib lõppkiirust hakata mõjutama.
Aga seda soojendust pole ikkagi vaja, sest õhupuhastil klapp sees ja kaks asendit, milles talvises võetakse õhku väljalaske kollektorilt. (kui ikka toru küljes on)
Teisipidi palju rahvast üldse talvel oma mosuga sõidab?
Siseinfot omades, siis teemaalgataja sooviks olla kindlasti üks nende seast... Miks? sest kaasaegsete autode seas ei ole tagavedu üldsegi mitte populaarne. Ja soola sees ei sõideta
MAZ kirjutas:
Teisipidi palju rahvast üldse talvel oma mosuga sõidab?
Siseinfot omades, siis teemaalgataja sooviks olla kindlasti üks nende seast... Miks? sest kaasaegsete autode seas ei ole tagavedu üldsegi mitte populaarne. Ja soola sees ei sõideta
Jutt jumala õige. Korra-paar plaanis ikka jäärajal tagavedu proovida. Saaks vähemalt kujutelma kätte kuidas ja mis..