IZ 412 IE 1982 kaupov
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
IZ 412 IE 1982 kaupov
Tegemist siis päranduseks saadud masinaga, mida käin vennaga garaažis sättimas. Auto on valget värvi, roostet vähe aga värv koorub mõne koha pealt. Enne garaaži lükkamist on paar aastat väljas seisnud.
Praegune eesmärk on saada auto normaalsess sõidukorda. Kapoti all on mõned asjad vahetatud ja veidi loomingut kasutatud. Elektriprobleemid ja anomaaliad likvideeritud.
Töödega on nii kaugele jõutud, et võis vahepeal lubada juba ülevaatusele minna. Seal aga selgus, et üks esimene pidur on kinni ja üks tagumine ei pidurda. Käsipidurist ja heitgaasidest ma parem ei räägi. Pidurid on nüüdseks töökorda saadud, mootorit aga tuleb veel häälestada.
Mootori koha pealt veel nii palju, et liikuda tahab saada Algul puterdas ja kukkus pooma teise käiguga. Siis hakkas alles kolmandaga pooma, nüüd aga ei poo ega puterda üldse enam. Küll aga tekib mingi imelik kahin 3.nda käigu vahetuse kiiruse juures. Tekib ta järsku ja kostab vasaku esimese ratta juurest.
Suuremad keretööd on plaanis ette võtta kevade poole. Pingutan selle nimel, et sai naljaga pooleks pulmaautoks pakutud ja võeti pakkumisest kinni Töö kõrval pole aega olnud pilte teha aga mingisugused kuskil on. Katsun õhtul üles panna.
Praegune eesmärk on saada auto normaalsess sõidukorda. Kapoti all on mõned asjad vahetatud ja veidi loomingut kasutatud. Elektriprobleemid ja anomaaliad likvideeritud.
Töödega on nii kaugele jõutud, et võis vahepeal lubada juba ülevaatusele minna. Seal aga selgus, et üks esimene pidur on kinni ja üks tagumine ei pidurda. Käsipidurist ja heitgaasidest ma parem ei räägi. Pidurid on nüüdseks töökorda saadud, mootorit aga tuleb veel häälestada.
Mootori koha pealt veel nii palju, et liikuda tahab saada Algul puterdas ja kukkus pooma teise käiguga. Siis hakkas alles kolmandaga pooma, nüüd aga ei poo ega puterda üldse enam. Küll aga tekib mingi imelik kahin 3.nda käigu vahetuse kiiruse juures. Tekib ta järsku ja kostab vasaku esimese ratta juurest.
Suuremad keretööd on plaanis ette võtta kevade poole. Pingutan selle nimel, et sai naljaga pooleks pulmaautoks pakutud ja võeti pakkumisest kinni Töö kõrval pole aega olnud pilte teha aga mingisugused kuskil on. Katsun õhtul üles panna.
Re: IZ 412 IE 1982 kaupov
Kas sellisel veel mõõdetakse ülevaatusel heitgaase. see ju loomulik, et vana masin ja karpaga mootor. et see siis rohkem vingutab...
igatahes edu projektiga!
igatahes edu projektiga!
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: IZ 412 IE 1982 kaupov
Tänud. Tundub, et ikka mõõdetakse veel. Igatahes oli heitgaase rohkem, kui mõõtemasin numbreid tundis
Re: IZ 412 IE 1982 kaupov
Pani mõtlema... mul veel TÜV teekond ootamas...
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: IZ 412 IE 1982 kaupov
Siin siis lubatud pildid.
Re: IZ 412 IE 1982 kaupov
Kas need istmekatted on kellegil ise tehtud, või olid nad juba Iževski tehasest tulnutena sellised ?
Päris stiilsed näevad välja.
Päris stiilsed näevad välja.
Re: IZ 412 IE 1982 kaupov
Ei oska öelda, mingi fabrikaadi moodi paistavad vähemalt olevat, mitte ise õmmeldud.
Re: IZ 412 IE 1982 kaupov
Kas keegi on nõus mu masinal mootori ära häälestama? Minu mõistus seda enam ei võta. Mootor tahmab küünlaid, süüde on katastroof ning küttesegus ja tühikäigus ma kindel ei ole.
Re: IZ 412 IE 1982 kaupov
Oleks ma Tallinna inimene tulek sulle appi kuna olen sarnase probleemiga kokku puutunud varem!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 IE 1982 kaupov
Võibolla saab wax sind aidata.