Moskvich 400 vs 401
Moskvich 400 vs 401
Selline küsimus siis, et mis on kõige suuremad erinevused moskvich 400 ja 401 vahel?
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: Moskvich 400 vs 401
400 ja 401 on mootori "kood". Kered on neil samad. 1946 detsembris hakati modifitseeritud Kadeti baasil tegema mudelit 400-420. 400 tähendas mootoritüüpi, ja 420 - sedaankeret. 1954 asendati mootor, ja mudeliks sai 401-420.
400 on 23 ja 401 26 hj.
Siin kah taoline teema http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14949
400 on 23 ja 401 26 hj.
Siin kah taoline teema http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14949
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: Moskvich 400 vs 401
Väga üksikasjalikult ära seletatud. Googelda veits enne
http://www.veneraud.ee/romula/azlk/mosk ... 20401-420/
http://www.veneraud.ee/romula/azlk/mosk ... 20401-420/
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: Moskvich 400 vs 401
ma olen oldschooler, ma ei googelda
Re: Moskvich 400 vs 401
Peale mootori on teine suurem erinevus käiguvahetuses, 401-l on kang põrandal, 400-l roolisambal.
Re: Moskvich 400 vs 401
Martpoiss kirjutas:Peale mootori on teine suurem erinevus käiguvahetuses, 401-l on kang põrandal, 400-l roolisambal.
kui neid kangi asukoha järgi jagada siis algul ikka kang põrandal,hilisemal juba roolisambal:)