Moskvich 400 vs 401

Üldised probleemid mossega
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Moskvich 400 vs 401

Postitus Postitas SanderV »

Selline küsimus siis, et mis on kõige suuremad erinevused moskvich 400 ja 401 vahel?
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1722
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: Moskvich 400 vs 401

Postitus Postitas wax »

400 ja 401 on mootori "kood". Kered on neil samad. 1946 detsembris hakati modifitseeritud Kadeti baasil tegema mudelit 400-420. 400 tähendas mootoritüüpi, ja 420 - sedaankeret. 1954 asendati mootor, ja mudeliks sai 401-420.
400 on 23 ja 401 26 hj.

Siin kah taoline teema http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14949
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: Moskvich 400 vs 401

Postitus Postitas viirusboy »

Väga üksikasjalikult ära seletatud. Googelda veits enne :think
http://www.veneraud.ee/romula/azlk/mosk ... 20401-420/
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Moskvich 400 vs 401

Postitus Postitas SanderV »

ma olen oldschooler, ma ei googelda
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: Moskvich 400 vs 401

Postitus Postitas Martpoiss »

Peale mootori on teine suurem erinevus käiguvahetuses, 401-l on kang põrandal, 400-l roolisambal.
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: Moskvich 400 vs 401

Postitus Postitas Urukoer »

Martpoiss kirjutas:Peale mootori on teine suurem erinevus käiguvahetuses, 401-l on kang põrandal, 400-l roolisambal.

kui neid kangi asukoha järgi jagada siis algul ikka kang põrandal,hilisemal juba roolisambal:)
Vasta