
IZ 412 IE 1981 Jeekim
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Väiksema keskava saab suuremaks lasta treida aga minu meelest VW velg Mosse all on võõrkeha. Aga nagu ikka see on 5 senti minu arvamust. 

MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Alati annab keskava suuremaks teha... Ja tagumistel velgedel ei ole see isegi vajalik.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Tagasillale läheksid aga ette mitte, keskava on Mossel 73mm ja ofset (ET) ei klapi ka, Mossel on see 33.stern100 kirjutas:Mosse keskava peaks küll suurem olema kui 67
Soovitan velge kindlasti proovida. Põhiliseks takistuseks saab keskava, mis on enamus velgedel väiksem kui Mossel.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
... aga tegu ikkagi testivõidu rehvidega, mille soetusmaksumus oli samas suurusjärgus sõiduki turuväärtusega ja mõeldud sihtotstarbeliseks kasutuseks.MAZ kirjutas:... aga minu meelest VW velg Mosse all on võõrkeha. Aga nagu ikka see on 5 senti minu arvamust.
Selles kvaliteediklassis N... rehvidega 13" veljele on pehmelt öeldes ... s---i, seega ikka 14" velg või suurem, millele veel midagi saab. tendents on, et ka 14" valik aina aheneb.
Kuna tegu õnneks ainult paariga, siis jääb veel võimalus müügiks, vahetuseks jms.
edu.
a.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Tänud sternile
. Sai siis karpa kinnitus augud üle puuritud ja paika pandud. Töötas küll. Ainuke viga oli selles, et ei pannud jagaja vaakumit külge ja kui natuke aega ära käis hakkas karpast tagasi peksma suurematel pööretel. Kas keegi 2140 omanik oleks nii kena ja teeks mõne pildi kuidas tal on daaz karpa külge ühendatud jagaja vaakum. Peale pandud daaz 2107 oma on täpselt sama mis daaz 2140 oma- jalas on ainult mõned erinevused.

Kas see vasakul all olev vasktoru jupp peakski olema vaakumi jaoks? Kas see toru jupike tuleb sealt pesast välja? Või pean leidma mingi alternatiiv varjandi kuidas sinna jagaja küljes olev vasktoru ühendada? Nt kummivoolikuga


Kas see vasakul all olev vasktoru jupp peakski olema vaakumi jaoks? Kas see toru jupike tuleb sealt pesast välja? Või pean leidma mingi alternatiiv varjandi kuidas sinna jagaja küljes olev vasktoru ühendada? Nt kummivoolikuga

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
jagajast käibki vaakumvoolik tavaliselt nende vahele. Aga minu puhul. pimedad ette mõlemale poole ja timmis.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Kuidas mootor kõrgematel pööretel ja järsemalt gaasi andes käitub? pmst kui süüde piisavalt varaseks reguleerida, siis peaks miskit moodi käima?SanderV kirjutas:jagajast käibki vaakumvoolik tavaliselt nende vahele. Aga minu puhul. pimedad ette mõlemale poole ja timmis.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
minul on süüde täiesti originaal märgi järgi süütemomenti ja jagajast tuld.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Sai uuritud miks raadio ei tööta, viga paiknes süüteluku ja raadio vahelises aheleas, ehk siis kaitse ei andnud ühendust korralikult. Kuna kaitse ja kaitsme kest said lahti võtmisel vigastada, siis küsimus kas oleks mõtet juhe otse süütelukust raadiosse vedada või ikka läbi kaitsme?
Endiselt mosse liikumis võimetu, ehk jama karpaga vol.10
See daaz 2107 karpa ei ole vist ikka mossele see parim lahendus. Algul kui peale sai oli tühikäik enam vähem timm, kuid järsult gaasi ei saanud lisada, hakkas puterdama. Sai siis segukruvi näpitud ja asi läks veel hullemaks kadus ka tühikäik. Käima jäi ainult kõrgematel pööretel, aga siis ka nagu vägisi. Jõud puudus ja pöördesse ei läinud sugugi enam.
Kas viga võib-olla liiga väikestes düüsides, et mootor jääb nälga?
Endiselt mosse liikumis võimetu, ehk jama karpaga vol.10


Kas viga võib-olla liiga väikestes düüsides, et mootor jääb nälga?
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Ma üritan järgmise nädala sees aega leida mõni õhtu ja uurime seda sinu moskvichi probleemi,kui sul selle vastu miskit pole.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981