Manks kirjutas:MAZ kirjutas:hulgus kirjutas:
ps. aru ma ei saa, miks meie jaekaubanduses maksab pidurisilinder miskisele mädanevas kapitalistlikus maailmas kokku pandud sõidukile, mitu korda vähem, kui korralikule nõukogude masinale?
Mis, puudutab kohalikke kauplusi,siis ilmselt olematu käibe tõttu peab hinda iga kuu 10 sendi võrra kergitama. Arvestades voolu ja rendi pindade hinda. Kui järgmine aasta elekter ka kallineb siis ma julgen ennustada,et lihtlabase hinna juurde keevitamisega,kus reaalne käive on väike. Tuleb nii mõnelgi poel uksed jäädavalt kinni panna. Samas see on minu jaoks alati müstika,kui räägitakse poes!?,et hind tõusis,kuna venemaal on hinnatõus?
Nagu WTF
,see jutt ei pea paika mitte kusagilt otsast.
Kahju,et erinevalt Ladast, ei tehta mossele läänes osasid.
Mosse on jaekaubanduse jaoks haruldane masin, selle juppe on kallis sees pidada. Kui plaanid tõsiselt mosset pidada, siis soovitan osta.ee lehte jälgida, vahel on seal huvitavaid pakkumisi. Viimati ostsin selle kupatuse ära
...
Piduri ja siduriketteid ning pukse ilmselt kõike ära ei jõua kulutada. Sarniire ja piduri - siduri silindreid on vähemalt 3 masina jaoks.
Kuna lp. kasutaja Jeekim on kirjutamise jaoks kolemaru pessimistlikus meeleolus (vist?), siis teeks ühe väikese vahearuande-kokkuvõtte mõningatest kulutustest
uutele asjadele ja mis tulemusega:
Ostetud süütelukk (uus): mõned korrad käivitamisi, sõitma pole veel saanud. Starteri positsioon ei ole algusest peale korrektselt toiminud, nagu lahkamisel selgus, olid ka viimases postis toodud probleemid seotud p--k tüüpi süütelukuga. Tulemus: lukk laual laiali, meeldivalt kärsahaisuse sisemusega. Läheb poodi tagasi. Eks näis mis vabanduseks öeldakse.
Süütejuhtmed: Pakendil kiri M412 juriidžinal. Ainult, et pikkused ei sobi kuidagi mootori ehitusega. Süütepoolist tulev juhe on 3x pikem kui vaja, samas viimastele silindritele peab sõna otseses mõttes juhtmeid peale venitama.
"Ülo äri" vahetas ilma pikema kobinata LADA punaste vastu, mis olid gramm pikemad.
Süüteküünlad: Tootja: suur (endine)kodumaa. Nagu juba eelnevates postitustes selgus, osutus nende eluiga praktiliselt olematuks, asendusid Championidega, mis toimivad kenaste.
Ülo Äri keeldus neid vahetamast/kompenseerimast ja teatas, et jah, teame, nendega on probleeme ja nad ei toimi, oleme probleemist teadlikud ja informeerime maaletoojat. (no mida, kui Sa juba tead, et toode on p--k, siis peab ikka julgust olema!)
Bensiinipump: Lada tüüpi, lekib praktiliselt uuest peast, Jalg alt märg. Ülo Äri teatas, et
see pump ei olegi mõeldud (tänapäeva?) bensiini pumpama ja nad ei kestagi. Vahetamisele ja kompenseerimisele ei kuulu ja kui "maaletooja" otsustabki vahetada, siis annab samasuguse asemele. Huvitav, mille pumpamiseks see pump siis mõeldud on?
sidurikorv survelaager. mansetid, tihendid siduri peasilindrile ja piduripumbale, mootoritihendid, filtrid: õhk, õli kütus. Uued ja toimivad, aga suuremat sõitmist pole veel saanud, eks paistab, aga aimata on, et kuskilt veel üllatusi tulemas.
Ehk loo moraal: peab ikka kannatust olema ja juba sisse harjunud "roiskuva kapitalismi" tarbeks toodetud autode remontimisel kasutatavad töövõtted ja tavad ei sobi mingilgi moel Vene tehnika juures. Poest ei tasu uusi asju otsida, vaid tuleb otsida veel vanu ja kvaliteedimärgiga laojääke, ehk siis soetada doonor mis veel originaal osadest koostatud. Ja muidugi veel nende asjade eest küsitav raha...
tervitustega
hulgus@3x toyota