ABI kirjutas:Enda mossel kadus paukumine ära, kui keerasin jagajat e. katkestijaoturit vastupäeva, nüüd ta nurrub üsna hästi. Ega enda mossegi naljalt tooreta käima ei lähe, vahest isegi muljun gaasi paar korda põhja enne käivitamist.
ega mosse läänekas pole
See et gaasi paar korda peale lööd ei ole mitte ISEGI vaid see lausa kohustuslik kõige efektiivsemal käititamisel
ABI kirjutas:Enda mossel kadus paukumine ära, kui keerasin jagajat e. katkestijaoturit vastupäeva, nüüd ta nurrub üsna hästi. Ega enda mossegi naljalt tooreta käima ei lähe, vahest isegi muljun gaasi paar korda põhja enne käivitamist.
ega mosse läänekas pole
See et gaasi paar korda peale lööd ei ole mitte ISEGI vaid see lausa kohustuslik kõige efektiivsemal käititamisel
True story.
oleneb, minu isa mosse näiteks on selline et temal ei TOHI MITTE MINGIL JUHUL gaasipedaali vajutada esmasel käivitamisel, muidu on kohe aamen ja võidki käiama jääda
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Aga mis teha? Kas asi võib olla karburaatoris? Kuigi kiirenduspump ja värgid töötavad, aga on 2101 karburaator peal... Või peab panema selle originaali tagasi, mis kunagi peal oli? Või ei löö bensupump bensiini, kui mootor töötab?
Raigo kirjutas:Aga mis teha? Kas asi võib olla karburaatoris? Kuigi kiirenduspump ja värgid töötavad, aga on 2101 karburaator peal... Või peab panema selle originaali tagasi, mis kunagi peal oli? Või ei löö bensupump bensiini, kui mootor töötab?
Kütuse tase ujukikambris kui väheks jääb ja kütusepump ka jamab( tokk oma töökäigus regullitud? ) on ka kindlasti 1 võimalusi miks jamab toide...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
bensiinipumba ja mootori vahel on tihendid.koosneb ühest nn tekstoliidist paksust tihendist ja papptihenditest. vanasti kui bensupumpasid saada polnud ja pumba jala eksentrik liiast kulus ,võeti tihendeid vähemaks ,et pump veel töötaks.aga kui paned uue ja kulumata otsikuga pumba peale siis võib jääda liiga vähese tihenditega , pumba membraani käiguks väheks.st pumba membraan on koguaeg pinge all ja ei käi vabalt ,et kütust imeda.pead ilusti vaatama kui kaugele ,ilma pumbata see varras mootorist tuleb ja vajadusel kas lisama või äravõtma tihendeid . pump peab vabalt töötama siis ka pumpab nii kuis vaja.
Tundub tuttava probleemina ja mul on kahel autol sama teema olnud - paagi ja kütusetoru vahel olev kummivoolik ei kannata kaasaegset kütust. Paisub kinni ja kütust kätte ei saa. Natuke immitseb läbi ja see laseb käima minna aga niikui gaasi annad jääb kütusest väheks.
Selge... Pean vaatama, aga kui nüüd Mu mälu ei peta, siis see mootori ja bensupumba vaheline tihend on suht niru seal Mul.
Kunagi, kui Ma kapoti all voolikuid vahetasin, siis plaanisin pagasnikust ka ära vahetada, aga ei osanud toda teist otsa kuskilt lahti võtta ja sinna see jäigi. Aga peab ikka ära vahetama siis.
//e: Sai siis proovitud otse kanistrist ja töötas hästi - jõuetu suht on, aga gaasi saab anda. Nüüd mingi päev tuleb pagasnik tühjaks teha ja too voolik ära vahetada ja siis korras ka.