Karpast ja düüsidest
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Karpast ja düüsidest
Aegajalt leidub hädalisi, kelle masin ei käi normaalselt edasi. Võiks siia teemasse koguda kogu info erinevate mossedel kasutatavate karburaatorite hingeelust ja mis düüse üldse kasutada. Osad soovivad võimalikult ökot autot, teised jälle võimalikult parimat minekut. Tean et sass tegi põhjaliku uurimistöö sel teemal, ning Partnermosse on väga hästi teemaga kursis
Teen siis ka kohe omapoolse otsa lahti. 412 mootori otsas istub DAAZ-2140. Minek on uimasem kui oli vana K-126-ga. Mis düüse tuleks DAAZis kasutada, et autole võimalikult hea tõmme saada? Kütusekulu pole oluline
Teen siis ka kohe omapoolse otsa lahti. 412 mootori otsas istub DAAZ-2140. Minek on uimasem kui oli vana K-126-ga. Mis düüse tuleks DAAZis kasutada, et autole võimalikult hea tõmme saada? Kütusekulu pole oluline
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karpast ja düüsidest
Peaksid ehk proovima minu uut seadistust kuna endal pole praegu võimalik proovida. Anna siis teada, kuidas selline lahendus sinu masinale sobib 1 kamber : õhk-157 kütus-120 ; 2 kamber: õhk-180 kütus-162 Sel juhul pead "kulli noka" esimeses kambris augu suuremaks puurima 0,5 peale kuna originaalis seal vaid 0,35. Küljepealsed düüsid tuleb ka suuremad panna ühe ühiku võrra, et emulsioon ja läbilaske võime ühtlustada.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karpast ja düüsidest
Kuna siin teemas sellest jutt, siis panen kirja ka selle mis on DAAZ-2140 originaal seadistus-põhimõtteliselt öko värk , pole mõtet eriti tallata, aga kui süüted, klapid paigas siis on võimalik säästa kah
1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157
1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: Karpast ja düüsidest
Kust saan mõõdu järgi düüse osta? Pae ja Härma tänava poed laiutavad käsi. volga poe omanik lubas vanadest varudest otsida, kuid ei ole nädala jooksul iitsinud seda teha, kuigi helistan iga päev ja küsin... Teab keegi kindlat kohta, kust saaks?
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: Karpast ja düüsidest
Huvitaks ennastki.wax kirjutas:Kust saan mõõdu järgi düüse osta? Pae ja Härma tänava poed laiutavad käsi. volga poe omanik lubas vanadest varudest otsida, kuid ei ole nädala jooksul iitsinud seda teha, kuigi helistan iga päev ja küsin... Teab keegi kindlat kohta, kust saaks?
Audide lainel
Re: Karpast ja düüsidest
Kõige lihtsam on mõne peenmehaaniku poole pöörduda,kes puurib peened düüsid jämedamaks või treib päris uued,poest neid vastavas valikus suht lootusetu leida.r384n3 kirjutas:Huvitaks ennastki.wax kirjutas:Kust saan mõõdu järgi düüse osta? Pae ja Härma tänava poed laiutavad käsi. volga poe omanik lubas vanadest varudest otsida, kuid ei ole nädala jooksul iitsinud seda teha, kuigi helistan iga päev ja küsin... Teab keegi kindlat kohta, kust saaks?
Re: Karpast ja düüsidest
kui kellegil mõnd vana düüsi leidub, võin ju proovida auku natuke suuremaks puurida. või teha.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Karpast ja düüsidest
partnermosse kirjutas:Kuna siin teemas sellest jutt, siis panen kirja ka selle mis on DAAZ-2140 originaal seadistus-põhimõtteliselt öko värk , pole mõtet eriti tallata, aga kui süüted, klapid paigas siis on võimalik säästa kah
1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157
Sai siis enda mossel kah karpat vähe näpitud, kuna ei olnud kõiki sobivaid düüse kodust võtta siis püüdsin võimalikult sarnased panna, mis partnermosse soovitas- tulemuseks sain esimene kamber: õhk-150, kütus-112; teine kamber; õhk-170, kütus-162. (Kas oleks mõtet teise kambrisse õhk 190 panna, kui kütus on 162, et ikka oleks väheke tõmmet kah ?)partnermosse kirjutas:Peaksid ehk proovima minu uut seadistust kuna endal pole praegu võimalik proovida. Anna siis teada, kuidas selline lahendus sinu masinale sobib 1 kamber : õhk-157 kütus-120 ; 2 kamber: õhk-180 kütus-162 Sel juhul pead "kulli noka" esimeses kambris augu suuremaks puurima 0,5 peale kuna originaalis seal vaid 0,35. Küljepealsed düüsid tuleb ka suuremad panna ühe ühiku võrra, et emulsioon ja läbilaske võime ühtlustada.
Keerasin süüte ilusti paika, käib päris ilusti, kuid ilma õhuklapita läheb pöördesse väikese nõksuga. Vajutad gaasi- korra nagu tõmbab hinge kinni ja siis läheb pöördesse. Õhuklapp kinni või pool avatud läks puhtalt, ilma nõksuta pöördesse.
Parem sai küll kui enne. Enne olid üldse väga kahtlaselt düüsid- Esimene kamber 150, 120 vastavalt õhk ja kütus, ning teine kamber 190 ja 128.
Kui talverehvid alla saab, siis saab ka loom katseid teel teha, seniks head vana aasta lõppu.
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: Karpast ja düüsidest
Kas vanematüübi karburaatori düüsid istuvad uuema DAAZ-i sisse?
Vilistav mootor tahaks natuke rohkem juua saada
Ehk oskab keegi ka öelda, kas DAAZ karburaatorit annab õhutihedaks teha?
Vilistav mootor tahaks natuke rohkem juua saada
Ehk oskab keegi ka öelda, kas DAAZ karburaatorit annab õhutihedaks teha?
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karpast ja düüsidest
Mida selle all mõtled ?canyondrift kirjutas:Ehk oskab keegi ka öelda, kas DAAZ karburaatorit annab õhutihedaks teha?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks