Viimased aastad pole kast korralikult õli pidanud, ning on külma ilmaga kolisema hakanud. Võtsin ta siis maha, peavõlli laagrid otsas ning võllil korralik lõtk. Laisk nagu ma olen, otsustasin nurgast teise kasti võtta. Viskasin sellele profülaktika mõttes uued tagumised simmerid sisse ja keevitasin shortshifteri. Aga kui kast all, ei tahtnud sisse minna esimene ja tagurpidi käik. Mõtlesin et viga selles lühemaks keevitatud hoovas, vahetasin selle originaali vastu tagasi (õnneks saab seda teha kasti alt võtmata). Kuid esimene läheb endiselt sisse vaid poolenisti sidurit lahutades, ja tagumise lülitamiseks tuleb kangi päris jõuga paremale suruda. Ja siit siis küsimus - kust ma seda kurikuulsat käiguhoovastikku reguleerida saan? Salongist kangi juurest? Auto all ei pääse küll kuhugi ligi..
Stern, leidsin ikka õli lisamise punni kah külje pealt mulla alt üles Teistele - vanatüübi kastil on õli lisamise punn kasti peal, ja saab salongist õli lisada. Samuti on punni kõrval mõõtevarras. Uuematel kastidel pole peal midagi. Lisamispunn on küljel hoovastiku juures.
Olin hiljuti sarnase mure ees, et esimene ja tagurpidi käik ei läinud sisse- samuti seina nurgast võetud kast. Öeldi et reguleeringust väljas, reguleerisin, mis ma reguleerisin käikke ikka sisse ei saanud, tegelt oli asi väga lihtne- kast vajas natuke sõitmist. Nüüd, kui kast on väheke juba sõita saanud, käivad kõik käigud inimese moodi.
Käigud nüüd toimivad. Lisaks auto all olevale hoovastikule tuli salongist kangi juurest kah natuke kruttida. Ja siis said lõpuks poolteljed ja differ välja kistud. Siristasin hambad kinni, ja tagasi sisse. Selleks kõigeks kulus vaid 4 tundi, kartsin hullemat. Öösel ka lukus diffriga esimene proovisõit tehtud. On ikka palju lõbusam. Kohalt läheb kiiresti minema, ning ka kitsal teel saab kohapeal kannakaga ümber keerata
Täna pudistan karpa laiali. Aeglastel pööretel pole jõudu, ei jõua pöördeid üles kerida. Puhun ja pesen kõik läbi ja viskan rem.komplekti sisse. Suuremaid düüse pole endiselt leidnud
wax kirjutas:Käigud nüüd toimivad. Lisaks auto all olevale hoovastikule tuli salongist kangi juurest kah natuke kruttida. Ja siis said lõpuks poolteljed ja differ välja kistud. Siristasin hambad kinni, ja tagasi sisse. Selleks kõigeks kulus vaid 4 tundi, kartsin hullemat. Öösel ka lukus diffriga esimene proovisõit tehtud. On ikka palju lõbusam. Kohalt läheb kiiresti minema, ning ka kitsal teel saab kohapeal kannakaga ümber keerata
Täna pudistan karpa laiali. Aeglastel pööretel pole jõudu, ei jõua pöördeid üles kerida. Puhun ja pesen kõik läbi ja viskan rem.komplekti sisse. Suuremaid düüse pole endiselt leidnud
kui soovid suuremaid düüse, võn nad sulle suuremaks nad teha
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Karpa sai täielikult puhastatud, ja remontkomplekti sisse. Keegi geenius oli lõõride düüsid omavahel ära vahetanud, seepärast polnud minekut kah. Nüüd on selline püss et ei jõua kinni hoida Homse päeva veedan Laitse rajal
Millegipärast ei taha mootor eriti soojaks minna sellel talvel.. Ribi on radika ees kinni tõmmatud, kuid mootori temperatuur üle 60-70 eriti ei tõusegi.