Urukoer kirjutas:kuidas ise tinaga teha on? Mismoodi see täpselt käib?
Pole see tegelikult mingi eriline kunst. Kõigepealt pind ideaalselt puhtaks, ss teen spetsiaalse jootepastaga üle, lasen suurejootekolviga pinna tuliseks ja hakkan vaikselt tina peale sulatama ja kuju voolima. Põhiline on ikka detaili peal tina vedelaks ajada et kinni jääks. Kasutan würthi spetsiaalset keretina. Ja kel huvi olen tänapäevagi poes näinud sellist kolbi müügil ja maksis mingi 60 euri.
Nii keeruliselt ka pole vaja teha. Tavaline gaasipõleti, jootevedeliku ja tina ning ongi kõik. Midagi voolimise tarvis samuti loomulikult
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Urukoer kirjutas:kuidas ise tinaga teha on? Mismoodi see täpselt käib?
Pole see tegelikult mingi eriline kunst. Kõigepealt pind ideaalselt puhtaks, ss teen spetsiaalse jootepastaga üle, lasen suurejootekolviga pinna tuliseks ja hakkan vaikselt tina peale sulatama ja kuju voolima. Põhiline on ikka detaili peal tina vedelaks ajada et kinni jääks. Kasutan würthi spetsiaalset keretina. Ja kel huvi olen tänapäevagi poes näinud sellist kolbi müügil ja maksis mingi 60 euri.
Nii keeruliselt ka pole vaja teha. Tavaline gaasipõleti, jootevedeliku ja tina ning ongi kõik. Midagi voolimise tarvis samuti loomulikult
Pole gaasipõletit, aga selle kolviga hea kerge siluda jne
Ei taha ise ka väga rõvedalt laiaks teha, aga mingi 3cm oleks vaja vähemalt vahele panna, et ratas koopas oleks. Kuigipalju tohib koopast väljas olla, aga just see häirib, et kui ratas ulatab koopast välja on auto 24/7 sitane jama ilmaga.
üldjuhul ei tohi rõhtpinnast väljaulatuda .Kuid erandkorras põhjendatult võib olla kuni 30 mm.
Sellisel juhul kui on tegu kinnituspoltidega jne peab olema peal vastavate raadiustega jne katted.