MZMA Moskvich 401 1953 a 401 "Piilu"
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401
Pidavat ka gaasi põletiga saama teha.
Hea et edeneb, nv hüppan läbi, ajab hääled sisse
Vaja minu moose keevitamist ka arutada nat.
Hea et edeneb, nv hüppan läbi, ajab hääled sisse
Vaja minu moose keevitamist ka arutada nat.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401
Nii keeruliselt ka pole vaja teha. Tavaline gaasipõleti, jootevedeliku ja tina ning ongi kõik. Midagi voolimise tarvis samuti loomulikult401 kirjutas:Urukoer kirjutas:kuidas ise tinaga teha on? Mismoodi see täpselt käib?
Pole see tegelikult mingi eriline kunst. Kõigepealt pind ideaalselt puhtaks, ss teen spetsiaalse jootepastaga üle, lasen suurejootekolviga pinna tuliseks ja hakkan vaikselt tina peale sulatama ja kuju voolima. Põhiline on ikka detaili peal tina vedelaks ajada et kinni jääks. Kasutan würthi spetsiaalset keretina. Ja kel huvi olen tänapäevagi poes näinud sellist kolbi müügil ja maksis mingi 60 euri.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401
Pole gaasipõletit, aga selle kolviga hea kerge siluda jnemoskiito kirjutas:Nii keeruliselt ka pole vaja teha. Tavaline gaasipõleti, jootevedeliku ja tina ning ongi kõik. Midagi voolimise tarvis samuti loomulikult401 kirjutas:Urukoer kirjutas:kuidas ise tinaga teha on? Mismoodi see täpselt käib?
Pole see tegelikult mingi eriline kunst. Kõigepealt pind ideaalselt puhtaks, ss teen spetsiaalse jootepastaga üle, lasen suurejootekolviga pinna tuliseks ja hakkan vaikselt tina peale sulatama ja kuju voolima. Põhiline on ikka detaili peal tina vedelaks ajada et kinni jääks. Kasutan würthi spetsiaalset keretina. Ja kel huvi olen tänapäevagi poes näinud sellist kolbi müügil ja maksis mingi 60 euri.
Keevitustööd Rakveres. Tel.56933617
Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401
Avaldage oma arvamust, kas esimesi tiibu võiks ka laiendada?
Mangels alla tuleb ss on ratas rohkem koopast väljas.
Mangels alla tuleb ss on ratas rohkem koopast väljas.
Keevitustööd Rakveres. Tel.56933617
Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401
no mulle isiklikult laiem ei meeldi aga see on ka kole kui velg koopast väljas on
Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401
seadusesilma järgi ei tohi ratas koopast välja ulatuda.
Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401
Ei taha ise ka väga rõvedalt laiaks teha, aga mingi 3cm oleks vaja vähemalt vahele panna, et ratas koopas oleks. Kuigipalju tohib koopast väljas olla, aga just see häirib, et kui ratas ulatab koopast välja on auto 24/7 sitane jama ilmaga.
Keevitustööd Rakveres. Tel.56933617
Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401
minu teada mitte . Küll on "natuke " meil väga levinud
Vast selle 10 mm pärast teepeal veel kisaks ei lähe kuna paljudel nii.
Vast selle 10 mm pärast teepeal veel kisaks ei lähe kuna paljudel nii.
Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401
20mm oli max vist mis tohib välja ulatuda, kui ma nüüd ei eksi
Keevitustööd Rakveres. Tel.56933617
Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401
üldjuhul ei tohi rõhtpinnast väljaulatuda .Kuid erandkorras põhjendatult võib olla kuni 30 mm.
Sellisel juhul kui on tegu kinnituspoltidega jne peab olema peal vastavate raadiustega jne katted.
Sellisel juhul kui on tegu kinnituspoltidega jne peab olema peal vastavate raadiustega jne katted.