Peale üv tegemist on autot kasutatud siht otstarbeliselt ehk sõitmiseks, kokku legaalselt kulgetud juba üle 500km ja selle aja jooksul ei ole peale rooli nuutide otsast sirgeks keeramise ja paari õigel ajal mitte oma kohale pandud poldi lisamise, midagi remonditud. Viimane kord kui jäärajal sai käidud siis hakkas kummitama vähene siduri puudulikkus.
Täna sai olukorda uuritud, et miks sidurit puudu on ja selgus ainult nii palju, et sidurikoja küljes olev töösilinder, mis varem ühe korra on minema sõitnud oma pesast, oli küll oma kohal, aga liikus seal päris tublisti, sest vedruseib, mis teda kinni peaks hoidma ei püsi soones, kuna soone üks serv on kumeraks kulunud mingit moodi. Sai silinder maha võetud ja vanaisa lubas esmaspäeval viia tuttava treiali kätte, et soont natuke süvendada.
Lisakas sai 4 nõuka aegset klambrit asendatud tänapäevastega, kaks nendest olid sumpa kinnitus klambrid ja kaks lõdviku klambrid. Sumpa sai kohe tunduvalt tihedam:

lõdviku klambritest pilti ei teinud

Uskumatu, aga tõsi kui eelmine aasta samal ajal ei olnud mul ühtegi mosse(daaz) karburaatorit siis nüüd on mul neid lausa 5.

Üks 01 oma mis autol peal on, seda siin pildil ei ole.
Rohkem pilte karpadest leiab
siit
Kõige häirivam asi mosse juures on tagasild, mis ulub, ilmselt hakkab otsa saama.
Mõned stiili näited jäärajalt:

Pika peale hakkab juba tulema küll. Enam ei taha esiveoga sõitagi jäärajal, sest ta ei lähe ju üldse sinna kuhu vaja

Tagaveol ikka keerad rooli ja muidkui läheb sinna kuhu vaja.