M 401, 1955, hallarvi
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: M 401, 1955, hallarvi
Saabus Hiinamaalt bensiini näidik. Seoses sellega oli vaja see ka kohe ära katsetada. Kuna tal eraldi potekas küljes, siis oli väga mugav esimese punase led-i asend paika panna. Imekombel isegi töötab ja päris viisakalt, led-idel on ka viiteaeg korralik, et kütuse loksudes ei hakka nad kohe üles-alla vilkuma. Kahjuks pean Ziguli paagisisese komplekti ümber ehitama, kuna on liiga pikk see süsteem, aga muidu töötab ilusti.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Mul tuleb nüüd meelde, et mul on ka bensiini anduriga jamps. Külge läheb sinna vaid üks juhe(m401 originaal) ja žiguli näidikuga töötab see vastupidi. Kui näidik näitab täis paaki, siis tegelt on tühi ja vastupidi. Peab ka mingi uue anduri paaki sokutama. Proovisin muhu andurit, see toimetas samapidi, kui mosse enda oma. Jõudu sulle!
Re: M 401, 1955, hallarvi
Näidiku taga olevaid juhtmeid ei kannata omavahel vahetada?empudogy kirjutas:Mul tuleb nüüd meelde, et mul on ka bensiini anduriga jamps. Külge läheb sinna vaid üks juhe(m401 originaal) ja žiguli näidikuga töötab see vastupidi. Kui näidik näitab täis paaki, siis tegelt on tühi ja vastupidi. Peab ka mingi uue anduri paaki sokutama. Proovisin muhu andurit, see toimetas samapidi, kui mosse enda oma. Jõudu sulle!
Audide lainel
Re: M 401, 1955, hallarvi
Võib vahetada, aga andur vaatab takistust - ühel suure takistuse peale näitab osuti nulli, teisel takistuse puudumisel näitab nulli. Seega kasutu.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Täpsel nii on jah selle takistusega. Ma kõigepealt vaatasin ebay-st, et missuguse takisusvahemikuga näidikuid seal pakutakse ja siis läksin poodi multimeetriga andureid mõõtma. Ziguli omal olid samad parameetrid, mis sellele näidikule sobisid.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Tere.
Oli asine nädalavahetus ja sai midagi jälle ära tehtud.
Kommenteerida nagu ei oskagi kuidagi- jätan selle teile, aga janti oli palju.
Oli asine nädalavahetus ja sai midagi jälle ära tehtud.
Kommenteerida nagu ei oskagi kuidagi- jätan selle teile, aga janti oli palju.
Re: M 401, 1955, hallarvi
miks see esitiiva laiendus niimoodi mitmest ribast keevitatud on? mingi otstarve ka sellel?
Re: M 401, 1955, hallarvi
Eks peale igat juurde keevitust tundus veel vähe olevat
Aga kas sul tagumised uksed tulevad ilusti lahti ? Tean üht kellel jäi tiib ette ukse avamisel.
Huvitav projekt muidu, edu sulle !
Aga kas sul tagumised uksed tulevad ilusti lahti ? Tean üht kellel jäi tiib ette ukse avamisel.
Huvitav projekt muidu, edu sulle !
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: M 401, 1955, hallarvi
Tiivad olid juba enne mind keegi asjahuviline keevitanud 4 cm laiemaks, kuid kuna mul lähevad laiad valud koos vaheplaatidega, siis oli vaja uuesti lahti lõigata ja veel 6 cm juurde anda laiust. See tagauste avanemise teema pani mind kohe muretsema, ise ei tulnudki kohe nagu selle peale. Peab veel täna õhtul uksed ette panema ja kontrollima, kas jäävadki tiivad ette. Sel juhul peab vaatama, et mis edasi saama hakkab.
Re: M 401, 1955, hallarvi
hallarvi ega sa mingi aeg lähipäevil kollase oranzi golfiga automaailmas ei käinud, või pole see enam sinu masin?