IZ 412 1990 sass
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 1989 sass
Kiirenduspumba membraan pragunenud ja ei võta pöörete tõusmisel teise kambri siibrit kaasa.Pöörded tõusevad -kütust jääb vajaka ja bensiiniaurud plahvatavad.Samas ei teeks paha ka jagaja kaane söe kontrollimist koos jagaja kondensaatoriga.(Endal oli kord juhus kui unustasin jagaja rootori paika panna ja siis hakkas kohe karpasse tagasi suure leegiga köhima )
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412 1989 sass
Ka minu mokitsal selline mure. käima läheb ilusti, aga tühikäigu ajal tahab välja surra, nii, tõmban toorest õrnalt peale ja siis jääb kuidagiviisi suuremate pöörete peal tööle. Kui aga gaasi vajutada, siis pöörete suurenemise asemel tahab välja surra hoopis. Alguses seda jama ei olnud, aga kui seisis talve läbi väljas ja siis kevadel käima ajades oli külge hakand kuskilt...
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: IZ 412 1989 sass
Sain.saarlane kirjutas:Said mis tahtsid?
Minul päris nii pole olnud see asi, kohapeal käis väga hästi, aga gaasi vajutades "mötles" natuke aega ja alles siis hakkas pöördeid koguma.viirusboy kirjutas:Ka minu mokitsal selline mure. käima läheb ilusti, aga tühikäigu ajal tahab välja surra, nii, tõmban toorest õrnalt peale ja siis jääb kuidagiviisi suuremate pöörete peal tööle. Kui aga gaasi vajutada, siis pöörete suurenemise asemel tahab välja surra hoopis. Alguses seda jama ei olnud, aga kui seisis talve läbi väljas ja siis kevadel käima ajades oli külge hakand kuskilt...
Vahepeal on juhtunud palju palju, aga hetkel pole aega kirjutada ja fotomaterjal maal alles. Plaan on jaanipäevaks auto liikvele saada. Eks järgmises postis kirjutan rohkem, hetkel aga auto kallale tagasi.
Re: IZ 412 1989 sass
Vahepeal pole olnud aega kirjutada oma tegemistest. Juhtunud on niipalju, et mõni päev tagasi sain enamvähem kasutatava esiukse ja hakkasin masinat edasi tegema... ARK-is sai ka käidud, auto tegelikult aastast 1990 ja läbisõit eelmise omaniku järgi töene (st. 31000 millegagi). Samas mootor vist möeldud töötama A76 bensiiniga - passis 50kW. Tehtud sai ka kindlustus, lootsin täna ka ülevaatuse ära teha, aga autot ei jõudnud kokku panna õigeks ajaks. Ehk on esmaspäeval ka kuskil võimalik teha...
Igatahes, pildid räägivad enda eest.
Täna õhtuks sai komplekteeritud
Samas on tegelikult teha veel palju - värv läks paaris kohas jooksma, osa värviparandusi tuleb hajutada, uksed reguleerida paremini, suverehvid alla vaadata, lisada teine peegel ja võiks leida kuskilt ka originaalraadio (kellelgi on, siis võib pakkuda, PS!). Lisaks kõigele sellele lonkab mootor kahe jalaga, pidurdades kisub paremale ja rooliloks on ka siiski ÜV jaoks liigselt suur.
Vahetasin karburaatori - "mõtlemine" kadus, karburaator on korralik, kuid jõudu on ikka vähe - maanteel kiirus ei lähe üle 120 km/h. Olgugi, et nii kiiresti mossega ei sõida, aga nii on lihtne mootori korrasolekut kontrollida. Üritan nüüd süüte nii täpselt paika ajada, kui võimalik - saab uuesti katsetada. Ja... kas kontaktivahest oleneb palju? Sellest võib ka olla see kõrgetel pööretel läbi karburaatori "paukumine"?
Kuna rooliloks väga suur ei tundu, siis on seda võimalik ehk roolikarbist ka veidike parandada? Ja piduritega mis teha? Üks esiratas pidurdab teisest tugevamini - mis on kõige töenäolisem viga?
Igatahes, pildid räägivad enda eest.
Täna õhtuks sai komplekteeritud
Samas on tegelikult teha veel palju - värv läks paaris kohas jooksma, osa värviparandusi tuleb hajutada, uksed reguleerida paremini, suverehvid alla vaadata, lisada teine peegel ja võiks leida kuskilt ka originaalraadio (kellelgi on, siis võib pakkuda, PS!). Lisaks kõigele sellele lonkab mootor kahe jalaga, pidurdades kisub paremale ja rooliloks on ka siiski ÜV jaoks liigselt suur.
Vahetasin karburaatori - "mõtlemine" kadus, karburaator on korralik, kuid jõudu on ikka vähe - maanteel kiirus ei lähe üle 120 km/h. Olgugi, et nii kiiresti mossega ei sõida, aga nii on lihtne mootori korrasolekut kontrollida. Üritan nüüd süüte nii täpselt paika ajada, kui võimalik - saab uuesti katsetada. Ja... kas kontaktivahest oleneb palju? Sellest võib ka olla see kõrgetel pööretel läbi karburaatori "paukumine"?
Kuna rooliloks väga suur ei tundu, siis on seda võimalik ehk roolikarbist ka veidike parandada? Ja piduritega mis teha? Üks esiratas pidurdab teisest tugevamini - mis on kõige töenäolisem viga?
Re: IZ 412 1990 sass
roolilokset peaks saama roolikarbist regullida..
mul oli üsna suur lokse aga sai ära regullida..
sa peaksid ka roolikarbi õli üle vaatama(punn käib vastupidi keermega..käigukasti õli sobib nt)
Muidugi kui ise seda ei jaga siis otsi keegi asjapulk..sest väidetavalt võib rool lukku minna kui valesti või palju keerata.
pidurite kohapealt oleks kasulik need korralikult ära õhutada..muidugi tuleks vaadata klotside seisukorda..ning osa pidureid saab regullida..nn klotse peale keerata
mul oli üsna suur lokse aga sai ära regullida..
sa peaksid ka roolikarbi õli üle vaatama(punn käib vastupidi keermega..käigukasti õli sobib nt)
Muidugi kui ise seda ei jaga siis otsi keegi asjapulk..sest väidetavalt võib rool lukku minna kui valesti või palju keerata.
pidurite kohapealt oleks kasulik need korralikult ära õhutada..muidugi tuleks vaadata klotside seisukorda..ning osa pidureid saab regullida..nn klotse peale keerata
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Re: IZ 412 1990 sass
412-2140 pidurid on isereguleeruvad
klotside puhul vaata, kas mõlemad poolel on nad võrdselt kulunud puhtad. vb on keegi kunagi vahetanud ära ainult ühe poole klotsid, mida tegelikult teha ei tohiks. vaata, et töösilindrid kummist tolmukatete all oleksid kuivad.
klotside puhul vaata, kas mõlemad poolel on nad võrdselt kulunud puhtad. vb on keegi kunagi vahetanud ära ainult ühe poole klotsid, mida tegelikult teha ei tohiks. vaata, et töösilindrid kummist tolmukatete all oleksid kuivad.
Viimati muutis risto626, 21 Juun 2009 17:22, muudetud 2 korda kokku.
Re: IZ 412 1990 sass
Piduritel kontrolli esmalt kas kõik kolvid sadula sees vabalt liiguvad,klotse saab käsitsi reguleerida ainult käsipiduril.Kui mootor on deforseeritud,s.t. A-76 bensiinile,siis on mootori numbril tähis 412D.
Re: IZ 412 1990 sass
Rooli loksu puhul tasub nii rooli karp kui ka paraleel varda otsad üle vaadata! Tihti on need kulunud ja põrutakse Tehno ülevaatluselt läbi! Izh 412 juba üsna viisakas!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 1990 sass
Käisin ülevaatusel ära. Pidureid ja roolivärki kruttida ei jõudnudki, aga sellegipoolest sain läbi. Probleeme oli ainult esitulede reflektoritega, ülejäänud oli korras.
Nüüd võib ametlikult sõita.
Nüüd võib ametlikult sõita.