IZ 412 1990 sass
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1990 sass
Õnnitlused, oled tubli olnud!
Re: IZ 412 1990 sass
Pidurid ja roolisüsteem peab korras olema ikkagi enda jaoks! See kui saad enne kellelegi sissesõitmist pidama on ikkagi olulisem.sass kirjutas:Käisin ülevaatusel ära. Pidureid ja roolivärki kruttida ei jõudnudki, aga sellegipoolest sain läbi. Probleeme oli ainult esitulede reflektoritega, ülejäänud oli korras.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: IZ 412 1990 sass
Selge see, korda tuleb nad nagunii teha, aga enda imestuseks olid täitsa lubatud piirides.Tiit kirjutas:Pidurid ja roolisüsteem peab korras olema ikkagi enda jaoks! See kui saad enne kellelegi sissesõitmist pidama on ikkagi olulisem.
Tänud!carrec kirjutas:Õnnitlused, oled tubli olnud!
Re: IZ 412 1990 sass
Vahepeal pole mahti olnud, et siia miskit kirjutada, aga samas on juhtunud väga palju.
Nimelt esmaspäeval, kui ülevaatuse sain, otsustasime minna mossega pikemale ringile, jaanipäeva tähistama. Polnud just pikk ots (u. 40km), aga tundub, et mossele see väga ei meeldinud, mis plaanis oli. Niisiis otsustas differ laiali lennata, umbes 5 kilomeetrit enne sihtkohta. Kõigepealt käis esimene kolks... okei, mötlesime, et ei midagi hullu, aga umbes poole kilomeetri pärast käis väga tugev kolks ja siis vedu kadus. Egas midagi, kutsusin söbra järgi ja köie otsas viisime ta söbra juurde. Järgmine hommik sai vahetatud terve tagasild - 23. sai kuskilt otsitud tagasild ja ära vahetatud... Kui tavaliselt jaanipäeval tehakse jaanipäeva asju, siis me vahetasime mossel tagasilda. Parasjagu kino sai sellega.
Lisaks sain teada selle, miks tal jõudu polnud. Gaasipedaali salongist põhja vajutades jõudis karpani vaid pool sellest gaasivajutusest... Ainult esimese lööri avas, teist ei avanudki ja kiirenduspumbast polnud juttugi. Igatahes seda regullisin veits ja auto käitumine muutus sootuks.
Muidugi ei olnud tagasild ainukeseks murelapseks - niikui bensiini kõvasti sai sisse valatud, otsustas paak jooksma hakata. Tore küll. Vahetasin paagi ka ära. Õnneks oli "uus" kohe võtta. Ja tagaotsas probleeme jagus veelgi: amordid olid täiesti surnud seisus - ilma suuremat jõudu kasutamata võis liigutada üles-alla. Lähiajal tuleb needki vahetada.
Lisaks on veel üks mure, millele ma lahendust ei leidnudki. Mootor jätab kõvasti vahele. See on läinud hiljuti hullemaks. Vahetasin süütepooli, süüteküünlad, süütejuhtmed, aga ei muutunud suurt midagi. Reguleerisin kontaktivahe - ei tundnud, et midagi oleks muutunud. Vahetasin jagaja - ikka ei midagi. Samas mingi hetk ta töötas enamvähem korralikult, kui kondensaatori ära vahetasin, aga nüüd jälle ei tööta. Karburaator on paigas, selles ei tohiks viga olla. Sättisin süüte lambiga paika, aga seegi ei muutnud asja oluliselt paremaks. Kusjuures kontaktide vahel on säde - on see normaalne? Andke head nõu, mis teha, sest mul mõtted otsas. Kõik tundub nagu paigas, aga samas mootor ei käitu seda moodi. Alguses seda probleemi ei olnud, ajapikku on muutunud see hullemaks. Kondekas võibki seda põhjustada? Mootor lonkab ikka väga hullult. Samas, kui kondeka ära vahetasin, siis miks see uuesti läbi põles? Igatahes igasugune abi on teretulnud, sest niimoodi on võimatu sõita.
Nimelt esmaspäeval, kui ülevaatuse sain, otsustasime minna mossega pikemale ringile, jaanipäeva tähistama. Polnud just pikk ots (u. 40km), aga tundub, et mossele see väga ei meeldinud, mis plaanis oli. Niisiis otsustas differ laiali lennata, umbes 5 kilomeetrit enne sihtkohta. Kõigepealt käis esimene kolks... okei, mötlesime, et ei midagi hullu, aga umbes poole kilomeetri pärast käis väga tugev kolks ja siis vedu kadus. Egas midagi, kutsusin söbra järgi ja köie otsas viisime ta söbra juurde. Järgmine hommik sai vahetatud terve tagasild - 23. sai kuskilt otsitud tagasild ja ära vahetatud... Kui tavaliselt jaanipäeval tehakse jaanipäeva asju, siis me vahetasime mossel tagasilda. Parasjagu kino sai sellega.
Lisaks sain teada selle, miks tal jõudu polnud. Gaasipedaali salongist põhja vajutades jõudis karpani vaid pool sellest gaasivajutusest... Ainult esimese lööri avas, teist ei avanudki ja kiirenduspumbast polnud juttugi. Igatahes seda regullisin veits ja auto käitumine muutus sootuks.
Muidugi ei olnud tagasild ainukeseks murelapseks - niikui bensiini kõvasti sai sisse valatud, otsustas paak jooksma hakata. Tore küll. Vahetasin paagi ka ära. Õnneks oli "uus" kohe võtta. Ja tagaotsas probleeme jagus veelgi: amordid olid täiesti surnud seisus - ilma suuremat jõudu kasutamata võis liigutada üles-alla. Lähiajal tuleb needki vahetada.
Lisaks on veel üks mure, millele ma lahendust ei leidnudki. Mootor jätab kõvasti vahele. See on läinud hiljuti hullemaks. Vahetasin süütepooli, süüteküünlad, süütejuhtmed, aga ei muutunud suurt midagi. Reguleerisin kontaktivahe - ei tundnud, et midagi oleks muutunud. Vahetasin jagaja - ikka ei midagi. Samas mingi hetk ta töötas enamvähem korralikult, kui kondensaatori ära vahetasin, aga nüüd jälle ei tööta. Karburaator on paigas, selles ei tohiks viga olla. Sättisin süüte lambiga paika, aga seegi ei muutnud asja oluliselt paremaks. Kusjuures kontaktide vahel on säde - on see normaalne? Andke head nõu, mis teha, sest mul mõtted otsas. Kõik tundub nagu paigas, aga samas mootor ei käitu seda moodi. Alguses seda probleemi ei olnud, ajapikku on muutunud see hullemaks. Kondekas võibki seda põhjustada? Mootor lonkab ikka väga hullult. Samas, kui kondeka ära vahetasin, siis miks see uuesti läbi põles? Igatahes igasugune abi on teretulnud, sest niimoodi on võimatu sõita.
Re: IZ 412 1990 sass
Üks võimalik viga võib mootori klappides olla ehk on nad ebatihedad? Siis võib mootori töös ka igasugu anomaaliaid olla kuigi süüte- ja toitesüsteemiga paistab nagu kõik korras olevat.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IZ 412 1990 sass
Ei tea... Vahel on jama, vahel pole. Täna ostsin uued küünlad, süütepooli ja kondeka, homme vahetan ära, ehk parandavad asja.
Re: IZ 412 1990 sass
Parandasid täpselt esimeseks kilomeetriks. Natuke aega töötas täiesti korralikult, aga siis hakkas tuttav jama peale. Arvan, et seda põhjustab kondekas, sest peale kondeka vahetust hakkas asi toimima. Hetkel sõites on nii, et rahuliku sõiduga jätab vahele, aga kiirendades (enamvähem põhjagaas) ei tõrgu. Miks siis kondekas läbi põleb? Laadimispinge liiga kõrge? Mis tegema peab edasi? Sellise probleemi otsa pole ennem sattunud.
Re: IZ 412 1990 sass
Millised küünlajuhtmed panid?
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: IZ 412 1990 sass
Küünlajuhtmeid proovisin mõlemaid - nii vene omad (mingid punased) kui ka mingid lääne omad ei muutnud suurt midagi. Hetkel jäid läänekad. Küünlad samas muutsid küll veidi, ennem olid mingid lääne küünlad, siis proovisin oranži pealt NGK-sid ja täna läksid peale täiesti uued vene küünlad. Viimastega tundus, et asi läks paremaks.
Re: IZ 412 1990 sass
üks võimalus miks kondekas läbi kärssab võib olla ka geneka viga, täpsemalt "školaadi" probleem. Too võib anda liiga surt pinget millele ei pea kondekas vastu.
kui minu esi-isa sõitis KAMAZ masinal siis temal oli selline juhus školaadiga kus teine rikki läks ja andis välja 12V asemel 220V. Selle tulemusena kärssasid kõik pirnid läbi, nii palju kui masinal olid.
sinu masinal sellist jama ei ole aga kondekale piisab kui saab natuke rohkem ampreid või volte peale.
kui minu esi-isa sõitis KAMAZ masinal siis temal oli selline juhus školaadiga kus teine rikki läks ja andis välja 12V asemel 220V. Selle tulemusena kärssasid kõik pirnid läbi, nii palju kui masinal olid.
sinu masinal sellist jama ei ole aga kondekale piisab kui saab natuke rohkem ampreid või volte peale.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.