MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Audi ostis lähisugulane ja tema hakkab sellega ka sõitma aga ilmselt saan seda ise ka kasutada. Minu peamine rahaneelaja on kahjuks GAZ 24 aga see on poldi ja mutri projekt. Mitte sitast saia leiutamine.

Paraku nagu sass ütles kahe kohaline auto jääb väikseks ja ma ei saa sinna rahvast peale võtta ning parem kui on mitu autot ,mis liiguvad. Esialgu mosset veel nurka ei heida aga TÜV ma talle rohkem tegema ei hakka.
Mul pole ka mootori remondiks vaja minevaid juppe ning need tuleb kõik juurde osta.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
Kevin68
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Mär 2009 23:42

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas Kevin68 »

See audi minu oma täpne koopia ainult number teine :D
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Milline kokkusattumus :D Elva peal sõidab üks samasugune aga ilusam Audi ringi.

Mossel tuleb vist jälle võtta kütusetorustik käsile,keset sõidu tõmbas mingi troppi torudesse ja mootor jäi kütusenälga. Peab hakkama siis probleemi lahkama, kuna veel on sõita vaja.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Parandasin hulgi pisivigasid ära,et saaks sõita jälle mingi perioodi. Sain lugeda ka hea raamatu mosse mootori remondist ning eks vaikselt tuleb vaadata valmis osad. Mine tea, kuna jälle tuleb seda autot kasutada uuesti. Päris maha kanda teda ka ei taha igaks juhuks. Praeguse seisuga on puudu: saaled,rõngad, kolvid ja hülsid+tihendiring.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas stern100 »

MAZ kirjutas:Parandasin hulgi pisivigasid ära,et saaks sõita jälle mingi perioodi. Sain lugeda ka hea raamatu mosse mootori remondist ning eks vaikselt tuleb vaadata valmis osad. Mine tea, kuna jälle tuleb seda autot kasutada uuesti. Päris maha kanda teda ka ei taha igaks juhuks. Praeguse seisuga on puudu: saaled,rõngad, kolvid ja hülsid+tihendiring.
Saalede hinnaks kujuneb max 17 euri. Uued raam ja kepsusaaled siis näiteks. Rõngaste hind ka suht madal. Arvan, et hülsse küll vahetama ei pea kui leiaksid rem. mõõdu kolvid. Ühe silindri läbipuurimine õiges kohas mis teeb seda tööd üle päeva maksab 10 eurot per auk. Mõni euro siia sinna oleneb kui palju suuremaks vaja puurida. Kõige suurem varandus mis vaja mootori alla panna on ikka enda aeg ;)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

100 tuhat km. sõitnud Mossel pole silindri kulumine väga hull. Keerasin pisut hülsse......ja nii jäigi. Kellaga mõõtsin ovaalsust ja see oli mõni sajandik. Peale rõngaste vahetust õli tarbimist ei täheldanud. Seega pole mõtet väga muretseda ja kiirustada hülsside ostmisega. Pigem tasub otsida kolvirõngaid. Olin nende leidmisega päris hädas. GAZ-51 omi oli kõik kohad täis aga Mosse omi polnud. Lõpuks sain Tagadi laadalt 100 kr. kompl. Kolbidega on ka selline lugu,et kui sõrmed väga sees ei kolise ja rõngasooned terved,võib vabalt tagasi panna. Kolbe aga liigub igasuguseid. Peab päris mõõtma ja proovima. Omale leidsin sellised,mis päris lapikud ja pidin lausa treipinki pistma ja üle laskma,sest ei läinud muidu hülssi sisse.... :D Nii et kui kolbe ostma lähed,pead hülsi ka hõlma alla pistma.............
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Ütleme,et 60-100 EUR tuleb raudselt kulutada. Pole siiani sattunud ka ühegi mootori otsa,kust saaks vajaminevaid asju maha kruvida. Igasugu kahtlasi remonditud mootoreid pakutakse aga ,kes ütleb kui hästi nad tehtu on ja millest? Mul ka sama häda,et GAZ-51 rõngaid terve virn aga mosse omasid null.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Pilte ka raamatust, mida hetkel loen. Kahjuks tehniline venekeel on paras pähkel mõistmiseks.
Pilt
Pilt
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

No kui vähegi suurrahva keel selge,saab sellest raamatust abi. Ega seda raamatut ka niiväga vaja pole,sest nii kuidas lahti võtad,nii paned ka tagasi. Ja ei juhtu hullu miskit.
Kui hülsid Sul liiga kulunud,mul peaks ka olema pooles vinnas hülsse ja neist jagub maa ja ilm. Võin anda kasutada.... :D
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Pigem kahtlustan olematuks kulunud õli ja kolvirõngaid ning igasugu tihendeid,mis on ajajooksul oma funktsiooni minetanud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Vasta