IŽ 21251, 1988, IŽ21

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas Urukoer »

SanderV kirjutas:miks teil üldse vaja seda detoneerima lasta? teate ikka kui kahjulik see mootorile on :D?
nii seda mosse süüdet seati/kontrolliti. otsekäigul pidi klapikõbin kostma siis oli õige :)
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas moskiito »

Urukoer kirjutas:
SanderV kirjutas:miks teil üldse vaja seda detoneerima lasta? teate ikka kui kahjulik see mootorile on :D?
nii seda mosse süüdet seati/kontrolliti. otsekäigul pidi klapikõbin kostma siis oli õige :)
mitte siis kui klappiklõbin tahab kuulmise ära viia.
soovitan kerata süüdet hilisemaks hästi natukene ja siis uuesti proovida. Kui korraks viskab klõbina sisse, kui pedaal põhja vajutada neljanda käiguga, kiirusel 69km/h, siis on süüde paigas. kui jätkab lonkamist, kontrolli kontaktid üle, kui need liiga põlenud, põhjustab see samuti probleeme ning nõndasamuti ka jagaja kaan, viimane kord oli minu autol peal mingi koperatiivi toodang ning seal olev süsi sõna otses mõttes pudenes laiali.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas sass »

Süüte varasemaks (mitte hilisemaks) sättimisel hakkab detoneerima. :)

Üldiselt pange paika mitte lambiga, vaid testriga - dioodi möötmise režiimi ja siis analoogselt sellele, kuidas lambiga paika pannakse, panete süüte testriga paika. Saab täpsem. Kõrgema oktaanarvuga saab süüte veel varasemaks panna, aga iseasi, kas sellel on sügavat mõtet. Vaakumtoru võiks ka küljes olla, et õigel ajal tõmbaks süüte veel varasemaks.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas moskiito »

sass kirjutas:Süüte varasemaks (mitte hilisemaks) sättimisel hakkab detoneerima. :)

Üldiselt pange paika mitte lambiga, vaid testriga - dioodi möötmise režiimi ja siis analoogselt sellele, kuidas lambiga paika pannakse, panete süüte testriga paika. Saab täpsem. Kõrgema oktaanarvuga saab süüte veel varasemaks panna, aga iseasi, kas sellel on sügavat mõtet. Vaakumtoru võiks ka küljes olla, et õigel ajal tõmbaks süüte veel varasemaks.
Sass, liiga varajane ei ole samuti hea. See lõhub samuti mootorit ja mitte vähe. Venna mossel mittu mootorit tänu sellele pikki taevast lennanud.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas sass »

Süüde peabki olema täpselt nii varajane, et normaalset kütust kasutades ei detoneeriks (ka segu peab õige olema). Kui need on paigas, siis on autol rohkem jõudu ja on ökonoomsem. Loomulikult, kui detoneerima lasta, siis lendab mootor laiali. :)
Kasutaja avatar
IŽ21
Postitusi: 43
Liitunud: 04 Juul 2013 00:26

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas IŽ21 »

sass kirjutas:Süüte varasemaks (mitte hilisemaks) sättimisel hakkab detoneerima. :)

Üldiselt pange paika mitte lambiga, vaid testriga - dioodi möötmise režiimi ja siis analoogselt sellele, kuidas lambiga paika pannakse, panete süüte testriga paika. Saab täpsem. Kõrgema oktaanarvuga saab süüte veel varasemaks panna, aga iseasi, kas sellel on sügavat mõtet. Vaakumtoru võiks ka küljes olla, et õigel ajal tõmbaks süüte veel varasemaks.
Ennist oli süüde väga varajane, jagaja kaant tuli korralikult ikka keerata et süüde õigeks saaks, aga ei detoneerinud kordagi, ega ei detoneeri kah praegult kui märkide järgi paigas.
Testri mõte käis ennist kah läbi, aga lamp oli juba käepärast ja sai sellega tehtud. Vaakumtoru küljes ja peaks kenasti toimetama.
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas Urukoer »

deforss mootor ei hakkagi sul detoneerima .
Kasutaja avatar
IŽ21
Postitusi: 43
Liitunud: 04 Juul 2013 00:26

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas IŽ21 »

Urukoer kirjutas:deforss mootor ei hakkagi sul detoneerima .
Mnjah, seda arvasingi (eelmisel lehel mainisin).
Küsiks siis uuesti kuidas sellisel kompotil siis süüde paika saada? Kõrva järgi kuni mootor ei lonka enam?
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas Urukoer »

kasuta strobot,lihtne ja kindel .
Kasutaja avatar
IŽ21
Postitusi: 43
Liitunud: 04 Juul 2013 00:26

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitus Postitas IŽ21 »

Vahepealsed tegemised:
Pilt
Roostet on, kuid ei midagi väga hullu. Korda said ka nii käsipiduri andur kui tagurdustule lüliti.
Kuna algselt on istmed olnud pikka aega katete all, siis katete alt vaatas vastu korralik hallitus. Soe seebivesi tegi oma töö. :rokib
Nii nad jäid lõpuks:
Pilt
Vasta