MZMA 408IE 1968 Vostok
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
MZMA 408IE 1968 Vostok
Otsustasin ka enda hoolealust teistele näidata.
Väga palju ma tema kohta öelda ei oska kahjuks kuna asub minust kaugel, umbes 180km kaugusel.
Ostetud sai ta laupäeval, 17.augustil, Tabasalu kandist. Eelmine omanik oli vanatehnikahuviline ja sõitis rallit. Seda autot tahetigi teha ralli sõitmiseks kuid kere osutus liiga heaks ja sellest mõttest loobuti. Peale on pandud 412 mootor ja käigukang on toodud tagasi roolisambale. Kere on eelmise omaniku poolt üle värvitud. Kui teha tagumine uks lahti siis on näha rattakoopa pealt, et originaal värv oli hallikas sinine, väljast on värvitud helesiniseks. Pirka peal on kirjas Scaldia-Volga, kuid kahjuks pilti pole. Ostes töötas mootor vaid 3 pütiga, 4. silinder ei töötanud sest polnud sädet. Teise mosse pealt teine küünal peale ja korras. Sai siis meeletult aukliku kruusatee lõigu peal proovisõitu teha ja julgen öelda, et mugavamas autos pole mina veel istunud. Pidurid puuduvad. Käsipidur - võtab veidi rutem hoo maha kui muidu. Sumbuti lõppeb tagasilla juures. Katus sirge ja põhi kõva. Oleks hea kui saaks vahetatud esitiivad, esipõll, karbid ja tagumised koopaääred. Oleks vaja ka kroomitud esivõre 4-tulelisele mossele, sest praegune on värvitud hõbeda värviga. Salongis on juhiiste veidi kulunud, armatuuri plastikutest on jäetud vaid spido ümbrus(seegi sulanud), ülejäänud asendatud mingi teise plastikuga. Uksepolstrid vajavad vahetust. Samuti vajavad vahetust kõik tihendid mis kere külge käivad. Esialgu sain tööle ainult suunad ja kojamehed. Juhtmeotsad tuleb kõntsast puhtaks teha ja siis edasi uurida.
Kolmesõnaga - tööd on palju. Kuid korda ta peab saama. Plaanin teda korralikult taastada nagu siin mõned kaasfoorumlased teinud on.
Lisan mõned kiiruga tehtud pildid ka:
Saue ARK-i parklas:
Ja transport uude koju:
Uues kodus:
Kehv pilt mootorist:
Salong:
Küsige, kui midagi teada tahate, äkki oskan öelda.
Parimat!
Väga palju ma tema kohta öelda ei oska kahjuks kuna asub minust kaugel, umbes 180km kaugusel.
Ostetud sai ta laupäeval, 17.augustil, Tabasalu kandist. Eelmine omanik oli vanatehnikahuviline ja sõitis rallit. Seda autot tahetigi teha ralli sõitmiseks kuid kere osutus liiga heaks ja sellest mõttest loobuti. Peale on pandud 412 mootor ja käigukang on toodud tagasi roolisambale. Kere on eelmise omaniku poolt üle värvitud. Kui teha tagumine uks lahti siis on näha rattakoopa pealt, et originaal värv oli hallikas sinine, väljast on värvitud helesiniseks. Pirka peal on kirjas Scaldia-Volga, kuid kahjuks pilti pole. Ostes töötas mootor vaid 3 pütiga, 4. silinder ei töötanud sest polnud sädet. Teise mosse pealt teine küünal peale ja korras. Sai siis meeletult aukliku kruusatee lõigu peal proovisõitu teha ja julgen öelda, et mugavamas autos pole mina veel istunud. Pidurid puuduvad. Käsipidur - võtab veidi rutem hoo maha kui muidu. Sumbuti lõppeb tagasilla juures. Katus sirge ja põhi kõva. Oleks hea kui saaks vahetatud esitiivad, esipõll, karbid ja tagumised koopaääred. Oleks vaja ka kroomitud esivõre 4-tulelisele mossele, sest praegune on värvitud hõbeda värviga. Salongis on juhiiste veidi kulunud, armatuuri plastikutest on jäetud vaid spido ümbrus(seegi sulanud), ülejäänud asendatud mingi teise plastikuga. Uksepolstrid vajavad vahetust. Samuti vajavad vahetust kõik tihendid mis kere külge käivad. Esialgu sain tööle ainult suunad ja kojamehed. Juhtmeotsad tuleb kõntsast puhtaks teha ja siis edasi uurida.
Kolmesõnaga - tööd on palju. Kuid korda ta peab saama. Plaanin teda korralikult taastada nagu siin mõned kaasfoorumlased teinud on.
Lisan mõned kiiruga tehtud pildid ka:
Saue ARK-i parklas:
Ja transport uude koju:
Uues kodus:
Kehv pilt mootorist:
Salong:
Küsige, kui midagi teada tahate, äkki oskan öelda.
Parimat!
Viimati muutis Vostok, 29 Dets 2013 22:29, muudetud 2 korda kokku.
MZMA 408 '68 [77 ZFP]
Mossehaigus - Hing ihaldab uhket Volgat, aga mingi seletamatu jõud kisub ikka robustse Moskvitši poole.
Mossehaigus - Hing ihaldab uhket Volgat, aga mingi seletamatu jõud kisub ikka robustse Moskvitši poole.
Re: MZMA 408IE 1969 Vostok
Väga kena auto, värvilt nagu minu "taevasinine" M408. Istmed on õmmeldud materjalidega mida ma olen rohkem kohanud ameerika autode puhul. Igal juhul tundub,et auto on põnev. Kas tahad teda taastada musta numbri vääriliselt või kuidas?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408IE 1969 Vostok
Musta numbrit jahtima ei hakka, vähemalt praegu mitte. Taastada tahan nii, et tulemus jääks nagu tehase uus st kõik detailid käin üle, poldid-mutrid tsinkimisse jne. 412 mootor jääb esialgu peale.
MZMA 408 '68 [77 ZFP]
Mossehaigus - Hing ihaldab uhket Volgat, aga mingi seletamatu jõud kisub ikka robustse Moskvitši poole.
Mossehaigus - Hing ihaldab uhket Volgat, aga mingi seletamatu jõud kisub ikka robustse Moskvitši poole.
Re: MZMA 408IE 1969 Vostok
nii teeme varsti 4 tulelistele eraldi klubi
Auto ajalugu oleks põnev kuulda, see on siis esimene scaldia, mida kuulnud olen.
Auto ajalugu oleks põnev kuulda, see on siis esimene scaldia, mida kuulnud olen.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: MZMA 408IE 1969 Vostok
Esimene stange on vist 2140 oma sattunud.
Re: MZMA 408IE 1969 Vostok
Kahjuks ajalugu ise ei tea aga õnneks eelmine omanik käib ka siin foorumis, kes oskaks nii mõndagi rääkida.nii teeme varsti 4 tulelistele eraldi klubi
Auto ajalugu oleks põnev kuulda, see on siis esimene scaldia, mida kuulnud olen.
Neid 4 tulelisi on kahtlaselt vähe siin klubis. Klubi suvesõitude piltide pealt on jäänud silma ainult punane sedaan ja sinine universaal.
Aga läigib nagu pühademuna. Originaali kaheosalist on vist suht raske leida.Esimene stange on vist 2140 oma sattunud.
MZMA 408 '68 [77 ZFP]
Mossehaigus - Hing ihaldab uhket Volgat, aga mingi seletamatu jõud kisub ikka robustse Moskvitši poole.
Mossehaigus - Hing ihaldab uhket Volgat, aga mingi seletamatu jõud kisub ikka robustse Moskvitši poole.
Re: MZMA 408IE 1969 Vostok
Vägev mosse!
Auto tundus kuskilt netist tuttav kohe ja mulle tundub, et tegu on sama isendiga:
http://www.carrating.org/car.php?442
Ning väljalaske aasta tunduks ka nagu vanem kui `68 v. `69 olema, eks selle saaks kerenumbri järgi paika panna.
Edu ehitamisel!
Auto tundus kuskilt netist tuttav kohe ja mulle tundub, et tegu on sama isendiga:
http://www.carrating.org/car.php?442
Ning väljalaske aasta tunduks ka nagu vanem kui `68 v. `69 olema, eks selle saaks kerenumbri järgi paika panna.
Edu ehitamisel!
Re: MZMA 408IE 1969 Vostok
Kui nüüd mõnda detaili võrrelda(akukinnitus, massilüliti, istmekatted jne), siis tuleb tõesti nii välja, et sama auto.
Kerenumber oli vist 96341. Dokudes on üldse kirjas et AZLK ja 1968 aasta väljalase nii et kahtlane värk. Eelmine omanik ütles et '69 ja pirka pealt oleks nagu ka see aasta meelde jäänud. Aga mine tea.
Edu tarvis!
Kerenumber oli vist 96341. Dokudes on üldse kirjas et AZLK ja 1968 aasta väljalase nii et kahtlane värk. Eelmine omanik ütles et '69 ja pirka pealt oleks nagu ka see aasta meelde jäänud. Aga mine tea.
Edu tarvis!
MZMA 408 '68 [77 ZFP]
Mossehaigus - Hing ihaldab uhket Volgat, aga mingi seletamatu jõud kisub ikka robustse Moskvitši poole.
Mossehaigus - Hing ihaldab uhket Volgat, aga mingi seletamatu jõud kisub ikka robustse Moskvitši poole.
Re: MZMA 408IE 1969 Vostok
Kas see auto võis olla kunagi sellise vinüül katusega?
kere värvide järgi paigaldatud sisud:
siit saad kunagise hinna:
tehase tähis peaks selline olema:
ma ei saa aru, miks see masin nii raske on.
Tagumine märk:
Osadel scaldiatel on tagapiilaritel suur tuulutusrest.
kere värvide järgi paigaldatud sisud:
siit saad kunagise hinna:
tehase tähis peaks selline olema:
ma ei saa aru, miks see masin nii raske on.
Tagumine märk:
Osadel scaldiatel on tagapiilaritel suur tuulutusrest.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: MZMA 408IE 1969 Vostok
Mulle pandi ka ARK-is azlk 408 kuigi peaks olema mzma 408.
1967. aasta sees on 408-te kerenumber juba 170 000 kandis, seega sinu masin peaks ca. `65-66 aasta kandis olema.
1967. aasta sees on 408-te kerenumber juba 170 000 kandis, seega sinu masin peaks ca. `65-66 aasta kandis olema.