Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine
Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine
Tervist!
Küsimus siis selline, et ülekannet mõõtes tuleb rattaid edasi suunas pöörata või pole seal vahet?
Ette tänades,
Juhan
Küsimus siis selline, et ülekannet mõõtes tuleb rattaid edasi suunas pöörata või pole seal vahet?
Ette tänades,
Juhan
Re: Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine
Vahet pole mis suunas neid pöörad. Ja lugemise viise mitmeid. Keerad näiteks rattaga 10 täisringi (üks ratas õhus) ja loed kardaani POOLRINGE (vastavalt siis 39, 42,45). Samuti võid ainult ühe ringi keerata ja kui saad kätte kindla kardaani poolringide arvu, korrutad selle 10ga..saad sama tulemuse.Järvpõld kirjutas:Tervist!
Küsimus siis selline, et ülekannet mõõtes tuleb rattaid edasi suunas pöörata või pole seal vahet?
Ette tänades,
Juhan
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine
Ühte pidi keerates (ratas tagurpidi) tulevad väga erinevad tulemused, ratas edasi suunas tuleb tulemus pidevalt sama.
Re: Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine
Käisin just mõõtmas, kui kardaani nii ringi ajada, et rattad edasi liiguvad, siis sain 39 kardaanil ja 10 rattast, kui kardaani nii ajada, et rattad liiguvad tagasi, siis sain 35 ja 10 ja rattad ei teinud võrdse arvu tiire. Kas siis usun seda, mida esimene katse näitas?
Re: Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine
miks ajada nii keeruliseks... minu soovitus... tõsta aint 1 ratas üles... ajad seda 2!!!!! tiiru sõidusuunas... eelnevalt tee kardaanile ja reduktori korpusele märge (umbes nagu väntvõllil rihmaratta peal märk ja kere küljes tihvt... teed 2 ringi rattaga ära ja vaatad märkide omavahelist asetust... kui on natuke enne märki siis arvatavasti 3.9 kui natuke peale sii 4.22 kui pool tiiru üle siis 4.55 ... easy
Re: Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine
Ei aja keeruliseks, sild ei ole esiteks auto all ja teiseks üht pidi ajades tulid erinevatelt pooltelt erinevad tulemused. Kui ajasin kardaani teist pidi, siis tulid samad tulemused, ehk 39 ja 10.
Re: Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine
no ei tohiks tegelt vahet olla mis pidi ringi ajad
Re: Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine
Ise mõtlesin sama, aga näed, kui kardaani ajada nii, et rattad tagurpidi käivad, siis polnud tulemused samad erinevatel pooltel. Üks pool tegi kuskil 35 ja teine 44 tiiru. Teistpidi ajades oli võrdne.
Re: Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine
misasja kui sul sild õhus ja ühte ratast ajad ringi ja teine liigub vabalt kaasta,(gardaan seisab) siis nad peavad võrdselt liikuma... ülekannet saab ainult siis kontollida kui 1 pool seisab... difri ehitust oled ikka seest poolt uurinud ?
Re: Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine
Esiteks see on kardaan. Teiseks ma ajasin kardaani ringi, et mõõta, mitte ratast.