Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
Järvpõld
Postitusi: 163
Liitunud: 24 Juun 2010 23:23
Asukoht: Võrumaa, Tsooru

Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine

Postitus Postitas Järvpõld »

Tervist!

Küsimus siis selline, et ülekannet mõõtes tuleb rattaid edasi suunas pöörata või pole seal vahet?

Ette tänades,
Juhan
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine

Postitus Postitas stern100 »

Järvpõld kirjutas:Tervist!

Küsimus siis selline, et ülekannet mõõtes tuleb rattaid edasi suunas pöörata või pole seal vahet?

Ette tänades,
Juhan
Vahet pole mis suunas neid pöörad. Ja lugemise viise mitmeid. Keerad näiteks rattaga 10 täisringi (üks ratas õhus) ja loed kardaani POOLRINGE (vastavalt siis 39, 42,45). Samuti võid ainult ühe ringi keerata ja kui saad kätte kindla kardaani poolringide arvu, korrutad selle 10ga..saad sama tulemuse.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Järvpõld
Postitusi: 163
Liitunud: 24 Juun 2010 23:23
Asukoht: Võrumaa, Tsooru

Re: Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine

Postitus Postitas Järvpõld »

Ühte pidi keerates (ratas tagurpidi) tulevad väga erinevad tulemused, ratas edasi suunas tuleb tulemus pidevalt sama.
Kasutaja avatar
Järvpõld
Postitusi: 163
Liitunud: 24 Juun 2010 23:23
Asukoht: Võrumaa, Tsooru

Re: Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine

Postitus Postitas Järvpõld »

Käisin just mõõtmas, kui kardaani nii ringi ajada, et rattad edasi liiguvad, siis sain 39 kardaanil ja 10 rattast, kui kardaani nii ajada, et rattad liiguvad tagasi, siis sain 35 ja 10 ja rattad ei teinud võrdse arvu tiire. Kas siis usun seda, mida esimene katse näitas?
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine

Postitus Postitas SanderV »

miks ajada nii keeruliseks... minu soovitus... tõsta aint 1 ratas üles... ajad seda 2!!!!! tiiru sõidusuunas... eelnevalt tee kardaanile ja reduktori korpusele märge (umbes nagu väntvõllil rihmaratta peal märk ja kere küljes tihvt... teed 2 ringi rattaga ära ja vaatad märkide omavahelist asetust... kui on natuke enne märki siis arvatavasti 3.9 kui natuke peale sii 4.22 kui pool tiiru üle siis 4.55 ... easy
Kasutaja avatar
Järvpõld
Postitusi: 163
Liitunud: 24 Juun 2010 23:23
Asukoht: Võrumaa, Tsooru

Re: Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine

Postitus Postitas Järvpõld »

Ei aja keeruliseks, sild ei ole esiteks auto all ja teiseks üht pidi ajades tulid erinevatelt pooltelt erinevad tulemused. Kui ajasin kardaani teist pidi, siis tulid samad tulemused, ehk 39 ja 10.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine

Postitus Postitas SanderV »

no ei tohiks tegelt vahet olla mis pidi ringi ajad
Kasutaja avatar
Järvpõld
Postitusi: 163
Liitunud: 24 Juun 2010 23:23
Asukoht: Võrumaa, Tsooru

Re: Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine

Postitus Postitas Järvpõld »

Ise mõtlesin sama, aga näed, kui kardaani ajada nii, et rattad tagurpidi käivad, siis polnud tulemused samad erinevatel pooltel. Üks pool tegi kuskil 35 ja teine 44 tiiru. Teistpidi ajades oli võrdne.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine

Postitus Postitas SanderV »

misasja :D kui sul sild õhus ja ühte ratast ajad ringi ja teine liigub vabalt kaasta,(gardaan seisab) siis nad peavad võrdselt liikuma... ülekannet saab ainult siis kontollida kui 1 pool seisab... difri ehitust oled ikka seest poolt uurinud :D?
Kasutaja avatar
Järvpõld
Postitusi: 163
Liitunud: 24 Juun 2010 23:23
Asukoht: Võrumaa, Tsooru

Re: Tagasilla reduktori ülekande mõõtmine

Postitus Postitas Järvpõld »

Esiteks see on kardaan. Teiseks ma ajasin kardaani ringi, et mõõta, mitte ratast.
Vasta