AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3341
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas stern100 »

TALUPOEG TALUJA kirjutas:
stern100 kirjutas:Süvendite tegemiseks ju palju lihtsam moodus. Tee ühest klapist "frees" ja kasuta kaant kus pole klappe sees selle "freesiga" töötamiseks ;) Ja saad jällegi vana kaanega edasi sõita. Törts kangem bensiin ja süüdet sättida lihtsalt.
Tead,ausatöeldes isegi 98-ga sõites kippusid klapid ragisema.....seega pehmet käiku polnud,oli küll kärts minek aga mulle meeldivad mahedamad toonid.
Klapiga saab ka freesida...ehk mida siis iganes,kõik variandid võimalikud.
Siit ka küsimus,et kas kellegil on kaan 3 mm. madalamaks nühitud? Ja kuidas tunded on ka.....
Endal oli eelmise mootoriga 3.2 maha lihvitud. Bensiin oli 98 pluss lisand ja aeg ajalt lõi ikka raginat, ehk ei saanud seda süüdet nii täppi. Aga jõudu oli küll!
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

stern100 kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
stern100 kirjutas:
Tead,ausatöeldes isegi 98-ga sõites kippusid klapid ragisema.....seega pehmet käiku polnud,oli küll kärts minek aga mulle meeldivad mahedamad toonid.
Klapiga saab ka freesida...ehk mida siis iganes,kõik variandid võimalikud.
Siit ka küsimus,et kas kellegil on kaan 3 mm. madalamaks nühitud? Ja kuidas tunded on ka.....
Endal oli eelmise mootoriga 3.2 maha lihvitud. Bensiin oli 98 pluss lisand ja aeg ajalt lõi ikka raginat, ehk ei saanud seda süüdet nii täppi. Aga jõudu oli küll!
No jõu puudust pole vist ka õige kõrgusega kaanega. Aga ragin oli jah selline,et iga kord tanklas käies pidi tõdema,et kütus on erineva vurtsuga. Ja eila nägin oma silmaga,et sõbral oli natukene bensiini plastiktopsis milles oli ka vasktoru..........vasktoru oli aga läinud bensiiniga kokkupuutes paksult roheliseks.....-seega see pole bensiin,sest bensiini sees seisev vask ei tohiks oksüdeeruda! Järelikult happed ka juba sees....... Kasutage kindaid! Kunagi mingi vanamees jahus ka bensiini kvaliteedist,nüüd pole kuulda enam olnud,järelikult kinnimakstud või lootusetult pettunud..... kuna rahal võimu. Võiks siis ikka rahvast hoiatada,et müüme sitta,katke emmid kinni..... :lol
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas Urukoer »

see vanamees oli ja on kindlasti Mihkel Naams :P
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Urukoer kirjutas:see vanamees oli ja on kindlasti Mihkel Naams :P
:D
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas hannes24 »

kuulu järgi jäi tal raamatki trükkimata. Raamatu müügist nii palju poleks saanud kui härrad andsid.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

hannes24 kirjutas:kuulu järgi jäi tal raamatki trükkimata. Raamatu müügist nii palju poleks saanud kui härrad andsid.
Pean siis ka kohe raamatut kirjutama hakkama.... :D
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas hannes24 »

TALUPOEG TALUJA kirjutas:
hannes24 kirjutas:kuulu järgi jäi tal raamatki trükkimata. Raamatu müügist nii palju poleks saanud kui härrad andsid.
Pean siis ka kohe raamatut kirjutama hakkama.... :D

Pane trükipress sooja ära jah
"ONU HEINO RALLITIIM"
Kasutaja avatar
ik260
Postitusi: 164
Liitunud: 12 Apr 2013 10:46
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas ik260 »

hannes24 kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
hannes24 kirjutas:kuulu järgi jäi tal raamatki trükkimata. Raamatu müügist nii palju poleks saanud kui härrad andsid.
Pean siis ka kohe raamatut kirjutama hakkama.... :D

Pane trükipress sooja ära jah
Küll stern althõlma raamatu materjalid siia ära toob. :D
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

No nii,no nii!
Täna sadas mõnusalt ja keegi ei seganud..... :D
Sain päev otsa auto kallal möllata,vett tuli ka pidevalt kraesse....aga ega see mind ei sega. Pigem segab töötegemist plärisev telefon ja rändrahvad-sõbrad..... :lol Vihma kaitseks panin auto katusele papitrahvli mis ühtotsa jäi kandma kapoti peale ja teistpidi katuse ja pakiraami vahele. Kõik oli tore aga just enne pimedat sai korra selg sirgu aetud ja järsk liigutus tehtud,et teiselepoole autot minna ja siin ma laksu vasta silmaalust saingi. Silma alt sinine nagu oleks peksa saanud....... hea veel et silma ei läinud. See on üldse pikkade meeste häda,et nagu selja sirgu saad,kohe saad matsu..... :D Kas siis silma alla või vasta muhku. K.R.T. tehke kõrgemad laed ja laiemad uksed....... :D
Aga mootorile said kõik kulinad külge ja ainus möödapanek oli see,et ei olnud varunud eest seda väikest kaant mis nokkvõlli ketiratta ees on. See sai ju nüüd 3 mm. madalam aga eks ma tihenditega selle õigele kõrgusele ajasin. Ühe lõikasin vanalt plokikaanetihendilt,teise tegin lausa paraniidist. Lugu ju seande,et teine kaan sai hangitud tagavaraks aga otsakaant polnud. Ja ega kõik asjad ei seisa meeles samuti. Tagavaraks varutud juppe küll aga kõike ikka pole,vana lugu juba....
Bensupumba harutasin ka lahti,sest suursõidul hakkas jubima. Vaatasin asjad üle aga ei leidnud suurt häda miskit. Vedrud sai laiemale venitatud,muud teha polnud,sest klapikummid kõik ilusad. Võibolla telje augud kummikettal kulunud ja sealt laseb rohkem läbi ,muud midagi arvata ka pole. Ainus asi mis muretsema pani,membraan on juba selline kahtlane ja järsku hakkab alla mootorisse ajama......vahetasin parema vasta. Zigulli omal on kahe ketta vahel plastikrõngas ja augud sees,et kui läbi laskma hakkab,jooseb küljepealt välja. Mosse omal aga nii pole,ei teagi kuidas märku annab? Pole ennem juhtunud ka......tea kuidas kulgeb lugu.....
Aja jooksul on ka bensiinivooikud ära ragenenud,need tuleb küll välja vahetada,sest bensiin nii kvaliteetne,et teeb kõva paugu ää...... kui ei enneta.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Täna sain siis mootori päris soojaks ja käik läks ka järjest mahedamaks. Alguses plödises hirmsasti aga eks kõik kohad vett täis ja säde jalutas ka. Tundub,et peab hakkama varudest otsima uusi piipe. Kahel killud otsast ära ja eks need on igivanad ka. Kahju küll aga pole neid tagavaraks suurt hankinud. Loodan leida oma varudest aga kui ei ole ,peab nuuskima mujalt....
Jõudsin valges veel esipidurid ja rooliotsad üle vaadata. Igal aastal parempoolsel rooliotsal lõtk sees,ka nüüd. Tundub,et korpus kulunud või mingi muu anomaalia aga kauss korpuses loksub. Peab vist järgmisel aastal üle selja viskama...... hetkel sügasin ära aga pikapeale hakkab ära tüütama. Peaks vist olema neid uusigi aga ei taha külge panna,sest kausse ja munakaid tagavaraks küllaga. See rooliotste süsteem muidu hea aga põhihäda on porikaitsekummi ehitus ja kvaliteet. No osati vanasti ikka häid asju teha-----vesi jookseb ludinal sisse... :lol Mul olid mõned sapika omad,need olid ikka teisest terast tehtud ja vesi ikka sisse ei saanud.
Nüüd siis veel paigaldada need naelaotsat võetud tagapidurid ja võibki mõtlema hakata TÜV tegemisele.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Vasta