Endal oli eelmise mootoriga 3.2 maha lihvitud. Bensiin oli 98 pluss lisand ja aeg ajalt lõi ikka raginat, ehk ei saanud seda süüdet nii täppi. Aga jõudu oli küll!TALUPOEG TALUJA kirjutas:Tead,ausatöeldes isegi 98-ga sõites kippusid klapid ragisema.....seega pehmet käiku polnud,oli küll kärts minek aga mulle meeldivad mahedamad toonid.stern100 kirjutas:Süvendite tegemiseks ju palju lihtsam moodus. Tee ühest klapist "frees" ja kasuta kaant kus pole klappe sees selle "freesiga" töötamiseks Ja saad jällegi vana kaanega edasi sõita. Törts kangem bensiin ja süüdet sättida lihtsalt.
Klapiga saab ka freesida...ehk mida siis iganes,kõik variandid võimalikud.
Siit ka küsimus,et kas kellegil on kaan 3 mm. madalamaks nühitud? Ja kuidas tunded on ka.....
AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
No jõu puudust pole vist ka õige kõrgusega kaanega. Aga ragin oli jah selline,et iga kord tanklas käies pidi tõdema,et kütus on erineva vurtsuga. Ja eila nägin oma silmaga,et sõbral oli natukene bensiini plastiktopsis milles oli ka vasktoru..........vasktoru oli aga läinud bensiiniga kokkupuutes paksult roheliseks.....-seega see pole bensiin,sest bensiini sees seisev vask ei tohiks oksüdeeruda! Järelikult happed ka juba sees....... Kasutage kindaid! Kunagi mingi vanamees jahus ka bensiini kvaliteedist,nüüd pole kuulda enam olnud,järelikult kinnimakstud või lootusetult pettunud..... kuna rahal võimu. Võiks siis ikka rahvast hoiatada,et müüme sitta,katke emmid kinni.....stern100 kirjutas:Endal oli eelmise mootoriga 3.2 maha lihvitud. Bensiin oli 98 pluss lisand ja aeg ajalt lõi ikka raginat, ehk ei saanud seda süüdet nii täppi. Aga jõudu oli küll!TALUPOEG TALUJA kirjutas:Tead,ausatöeldes isegi 98-ga sõites kippusid klapid ragisema.....seega pehmet käiku polnud,oli küll kärts minek aga mulle meeldivad mahedamad toonid.stern100 kirjutas:
Klapiga saab ka freesida...ehk mida siis iganes,kõik variandid võimalikud.
Siit ka küsimus,et kas kellegil on kaan 3 mm. madalamaks nühitud? Ja kuidas tunded on ka.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
see vanamees oli ja on kindlasti Mihkel Naams
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Urukoer kirjutas:see vanamees oli ja on kindlasti Mihkel Naams
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
kuulu järgi jäi tal raamatki trükkimata. Raamatu müügist nii palju poleks saanud kui härrad andsid.
"ONU HEINO RALLITIIM"
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Pean siis ka kohe raamatut kirjutama hakkama....hannes24 kirjutas:kuulu järgi jäi tal raamatki trükkimata. Raamatu müügist nii palju poleks saanud kui härrad andsid.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Pean siis ka kohe raamatut kirjutama hakkama....hannes24 kirjutas:kuulu järgi jäi tal raamatki trükkimata. Raamatu müügist nii palju poleks saanud kui härrad andsid.
Pane trükipress sooja ära jah
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Küll stern althõlma raamatu materjalid siia ära toob.hannes24 kirjutas:TALUPOEG TALUJA kirjutas:Pean siis ka kohe raamatut kirjutama hakkama....hannes24 kirjutas:kuulu järgi jäi tal raamatki trükkimata. Raamatu müügist nii palju poleks saanud kui härrad andsid.
Pane trükipress sooja ära jah
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
No nii,no nii!
Täna sadas mõnusalt ja keegi ei seganud.....
Sain päev otsa auto kallal möllata,vett tuli ka pidevalt kraesse....aga ega see mind ei sega. Pigem segab töötegemist plärisev telefon ja rändrahvad-sõbrad..... Vihma kaitseks panin auto katusele papitrahvli mis ühtotsa jäi kandma kapoti peale ja teistpidi katuse ja pakiraami vahele. Kõik oli tore aga just enne pimedat sai korra selg sirgu aetud ja järsk liigutus tehtud,et teiselepoole autot minna ja siin ma laksu vasta silmaalust saingi. Silma alt sinine nagu oleks peksa saanud....... hea veel et silma ei läinud. See on üldse pikkade meeste häda,et nagu selja sirgu saad,kohe saad matsu..... Kas siis silma alla või vasta muhku. K.R.T. tehke kõrgemad laed ja laiemad uksed.......
Aga mootorile said kõik kulinad külge ja ainus möödapanek oli see,et ei olnud varunud eest seda väikest kaant mis nokkvõlli ketiratta ees on. See sai ju nüüd 3 mm. madalam aga eks ma tihenditega selle õigele kõrgusele ajasin. Ühe lõikasin vanalt plokikaanetihendilt,teise tegin lausa paraniidist. Lugu ju seande,et teine kaan sai hangitud tagavaraks aga otsakaant polnud. Ja ega kõik asjad ei seisa meeles samuti. Tagavaraks varutud juppe küll aga kõike ikka pole,vana lugu juba....
Bensupumba harutasin ka lahti,sest suursõidul hakkas jubima. Vaatasin asjad üle aga ei leidnud suurt häda miskit. Vedrud sai laiemale venitatud,muud teha polnud,sest klapikummid kõik ilusad. Võibolla telje augud kummikettal kulunud ja sealt laseb rohkem läbi ,muud midagi arvata ka pole. Ainus asi mis muretsema pani,membraan on juba selline kahtlane ja järsku hakkab alla mootorisse ajama......vahetasin parema vasta. Zigulli omal on kahe ketta vahel plastikrõngas ja augud sees,et kui läbi laskma hakkab,jooseb küljepealt välja. Mosse omal aga nii pole,ei teagi kuidas märku annab? Pole ennem juhtunud ka......tea kuidas kulgeb lugu.....
Aja jooksul on ka bensiinivooikud ära ragenenud,need tuleb küll välja vahetada,sest bensiin nii kvaliteetne,et teeb kõva paugu ää...... kui ei enneta.
Täna sadas mõnusalt ja keegi ei seganud.....
Sain päev otsa auto kallal möllata,vett tuli ka pidevalt kraesse....aga ega see mind ei sega. Pigem segab töötegemist plärisev telefon ja rändrahvad-sõbrad..... Vihma kaitseks panin auto katusele papitrahvli mis ühtotsa jäi kandma kapoti peale ja teistpidi katuse ja pakiraami vahele. Kõik oli tore aga just enne pimedat sai korra selg sirgu aetud ja järsk liigutus tehtud,et teiselepoole autot minna ja siin ma laksu vasta silmaalust saingi. Silma alt sinine nagu oleks peksa saanud....... hea veel et silma ei läinud. See on üldse pikkade meeste häda,et nagu selja sirgu saad,kohe saad matsu..... Kas siis silma alla või vasta muhku. K.R.T. tehke kõrgemad laed ja laiemad uksed.......
Aga mootorile said kõik kulinad külge ja ainus möödapanek oli see,et ei olnud varunud eest seda väikest kaant mis nokkvõlli ketiratta ees on. See sai ju nüüd 3 mm. madalam aga eks ma tihenditega selle õigele kõrgusele ajasin. Ühe lõikasin vanalt plokikaanetihendilt,teise tegin lausa paraniidist. Lugu ju seande,et teine kaan sai hangitud tagavaraks aga otsakaant polnud. Ja ega kõik asjad ei seisa meeles samuti. Tagavaraks varutud juppe küll aga kõike ikka pole,vana lugu juba....
Bensupumba harutasin ka lahti,sest suursõidul hakkas jubima. Vaatasin asjad üle aga ei leidnud suurt häda miskit. Vedrud sai laiemale venitatud,muud teha polnud,sest klapikummid kõik ilusad. Võibolla telje augud kummikettal kulunud ja sealt laseb rohkem läbi ,muud midagi arvata ka pole. Ainus asi mis muretsema pani,membraan on juba selline kahtlane ja järsku hakkab alla mootorisse ajama......vahetasin parema vasta. Zigulli omal on kahe ketta vahel plastikrõngas ja augud sees,et kui läbi laskma hakkab,jooseb küljepealt välja. Mosse omal aga nii pole,ei teagi kuidas märku annab? Pole ennem juhtunud ka......tea kuidas kulgeb lugu.....
Aja jooksul on ka bensiinivooikud ära ragenenud,need tuleb küll välja vahetada,sest bensiin nii kvaliteetne,et teeb kõva paugu ää...... kui ei enneta.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Täna sain siis mootori päris soojaks ja käik läks ka järjest mahedamaks. Alguses plödises hirmsasti aga eks kõik kohad vett täis ja säde jalutas ka. Tundub,et peab hakkama varudest otsima uusi piipe. Kahel killud otsast ära ja eks need on igivanad ka. Kahju küll aga pole neid tagavaraks suurt hankinud. Loodan leida oma varudest aga kui ei ole ,peab nuuskima mujalt....
Jõudsin valges veel esipidurid ja rooliotsad üle vaadata. Igal aastal parempoolsel rooliotsal lõtk sees,ka nüüd. Tundub,et korpus kulunud või mingi muu anomaalia aga kauss korpuses loksub. Peab vist järgmisel aastal üle selja viskama...... hetkel sügasin ära aga pikapeale hakkab ära tüütama. Peaks vist olema neid uusigi aga ei taha külge panna,sest kausse ja munakaid tagavaraks küllaga. See rooliotste süsteem muidu hea aga põhihäda on porikaitsekummi ehitus ja kvaliteet. No osati vanasti ikka häid asju teha-----vesi jookseb ludinal sisse... Mul olid mõned sapika omad,need olid ikka teisest terast tehtud ja vesi ikka sisse ei saanud.
Nüüd siis veel paigaldada need naelaotsat võetud tagapidurid ja võibki mõtlema hakata TÜV tegemisele.
Jõudsin valges veel esipidurid ja rooliotsad üle vaadata. Igal aastal parempoolsel rooliotsal lõtk sees,ka nüüd. Tundub,et korpus kulunud või mingi muu anomaalia aga kauss korpuses loksub. Peab vist järgmisel aastal üle selja viskama...... hetkel sügasin ära aga pikapeale hakkab ära tüütama. Peaks vist olema neid uusigi aga ei taha külge panna,sest kausse ja munakaid tagavaraks küllaga. See rooliotste süsteem muidu hea aga põhihäda on porikaitsekummi ehitus ja kvaliteet. No osati vanasti ikka häid asju teha-----vesi jookseb ludinal sisse... Mul olid mõned sapika omad,need olid ikka teisest terast tehtud ja vesi ikka sisse ei saanud.
Nüüd siis veel paigaldada need naelaotsat võetud tagapidurid ja võibki mõtlema hakata TÜV tegemisele.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....