IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Hoovad tõmbadki splintidest lahti. Reguleermutreid pole vaja näppida.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
käigukasti võlli vaja selleks et sidurikettast täpselt keskele saada, muidu jäädki käigukasti alla tagasi panema.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Ah õigus mul ju koja pealt starteri "paun" maha lõigatud. Kuna alt ära võtmist nii palju
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Enne sidurikoja eemaldamist võtke lahti ka karburaatori ja kere vaheline gaasihoob ning summuti kummitripid,siis annab mootor rohkem liikuma.Eraldi sidurivõlli puudumisel saab ketta paika panna ka käigukastiga,tülikam muidugi on,aga täiesti teostatav.
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Ma olen sidurivõlli asemel kasutanud harja vart vms paraja jämedusega toigast.
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Ise kasutasin mingisugust toru juppi et enamvähem paika saada, kasti paigaldamiseks keerasin kahele poldi augule keerme lati jupid sisse et lihtsamini paika läheks.
Hoovastiku splindid olid kõik kinni mädanenud, ühte ei saanud pärast torniga isegi välja kruustangide vahel, läks lihtsalt uus varras ja kõik.
Reguleerimis mutrite abil saab ka hoovastiku eemaldada kui splinte lahti ei saa.
Hoovastiku splindid olid kõik kinni mädanenud, ühte ei saanud pärast torniga isegi välja kruustangide vahel, läks lihtsalt uus varras ja kõik.
Reguleerimis mutrite abil saab ka hoovastiku eemaldada kui splinte lahti ei saa.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Täna sai mossele seltsiline toodud
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Hei-hei, detsembrist saadik oli minu mosse talveunes, täna oli see päev kus sai ta ellu äratatud, piisas kütte ülesse pumpamisest ning käima ta läkski. Igastahes sai ta välja aetud ning viidud Nõmme autosse, kuna hetkel on endal ajaga üsna kitsas ning ise tegeleda ei jõua, seal siis vahetatakse sidur ning summuti püksid ära ning nipet-näpet ehk veel, siis ülevaatusele ja suvele vastu.
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Tere, pole siia ammu kirjutanud ja väga pole ka midagi kirjutada. Igastahes, sai ta mingi aeg viidud töökotta kus selgus et see auto on ikka liiga läbi et teda praegu lishalt tehniliselt korralikult sõitvaks teha, fakt on see et ainuüksi mosse tehnika ilma kereta ei sõida. Seisis ta seal üsna kaua kuniks täna otsustasin ta ajutiselt koju tuua, sai siis 5 liitrit kütet ostetud, bensiin ülesse pumbatud, aku peale pandud ja süüdet antud ja masin käivitus poolest pöördest. Mootor on sellel mossel tõesti hea, sai siis 2-3 km koju vuratud Mossega ja rehvid täis pumbatud. Vahepeal sai käidud ka ühte teist 412 vaatamas ning oli üsna kindel plaan see ära tuua kuid nüüd on mõtted muutunud, kui mosse siis see mosse ja laiali ma teda ei lammuta. Kere on üsna kõvasti mäda ja pole väga plekki mis keevitust ei taha kuid teenustööna seda ka teha ei kannataks seega võtsin vastu otsuse, et ostan endale lähitulevikus keevituse ja hakkan ise kuskilt otsast pihta, keevitada iseenesest oskan, eelmine suvi töötasin auto remonditöökojas kus sai palju keevitatud ja olen varasemalt ka keevitamist õppinud.
igastahes töökojas ta oli ja tõstuki peal ta käis ja sealt ta veel alla ei sadanud.
täna peale koju toomist sõbrad kohtusid taas üle pika aja
ja nüüd mõned kurvemad pildid kere üldisest seisukorrast..
Minu väga suureks imestuseks leidsin täna aga esimest korda kohad mida on reaalselt keevitatud mitte neet-pleki või puiduga parandatud, nimelt jalge alt on põhi korralik ja ära tehtud, ülejäänud aga.. noh eks igaksüks teeb omad järeldused.
igastahes töökojas ta oli ja tõstuki peal ta käis ja sealt ta veel alla ei sadanud.
täna peale koju toomist sõbrad kohtusid taas üle pika aja
ja nüüd mõned kurvemad pildid kere üldisest seisukorrast..
Minu väga suureks imestuseks leidsin täna aga esimest korda kohad mida on reaalselt keevitatud mitte neet-pleki või puiduga parandatud, nimelt jalge alt on põhi korralik ja ära tehtud, ülejäänud aga.. noh eks igaksüks teeb omad järeldused.
Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68
Külma närvi taastamisel. Loodame et siis tõesti saab korda
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!