Ostsin kunagi ühe komplektse mosse mootori, ja selle pealt sai 2 aastat tagasi DAAZ2140 enda K-126P asemele tõstetud. Kuna eelmisel suvel hakkasid puterdamised ja pauke sumpasse lööma ning asi ei käinud korralikult, selgus nüüd partnermosse poolt lahkamisel kurb tõsiasi, et see kärakas on prügimäe kandidaat ega saagi üldse töötada.
Igatahes, kaevasin riiuli alt põrandalt muu vana pasa seest välja ühe 2101 karpa, mille umbes 10 aastat tagasi romurallil ühelt 01-lt maha kruttisin enne emexit

Kümne aastaga oksüdeerub karpa ilusti kenasti valge jama alla

Pool päeva puhastamist-loputamist, augud 10 puuriga suuremaks puuritud ning oli paugupill

Tänud partnermossele, kes ei pidanud paljuks kohale tulla ja aidata see ilusti kenasti õigesti ära häälestada-regullida.

Nüüd tuleb veits suuremaid düüse kombineerida, et astumist juurde saada. Hetkel sees originaalseadistus ehk 1. kamber 109/150 2. kamber 157/170.
Lähipäevadel vaja veel mootor eest lahti võtta, kett kõriseb. Summutit keevitada, väljalaskekolle ja pükste tihendid vahetada, käsipidurit timmida ja muud pudipadi. Laupäeva hommikul siis Uunikute talveralli stardis näeme!
Kapott kuramus, hakkab kah täis saama. Ei saagi eriti rohkem rallidel käia

:
