Diiselmootoriga Moskvitsid
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
Kuna siis tule torru saab?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
Põhimõtteliselt juba eila aga põllutöödega on kiire ja pole aega saanud. Samas ühele teisele samasugusele tegin juba tule torru ja uriseb nii et vähe pole.stern100 kirjutas:Kuna siis tule torru saab?
Samale mootorile tegin juba enne remonti korra tule torru. Häda oli selles,et mootor vast paarkümmend aastat seisnud ja seismajäämise põhjus ka enam-vähem teada-kolb mõraga ja rõngad-klapid kulunud. Sain küll käima aga sinine suits taga ja autole sellist ei tahtnud panna. Tühikäigul polnud väga viga aga pöördeid lisades oli õu sinist täis. Lõin siis laiali ja sai kõiki asju mootori juures paremaks tehtud. Uued kolvirõngad sai ostetud,uus plokikaanetihend läks käiku,plokikaan sai Viljandi kõvema tegija Jüri juures tehtud,uus õlifilter ja ka teisi asju sai lisatud. Küttepump ja pihustid said juba eelmine aasta Oisu Diislis tehtud. Katkise kolvi pärast sai üks teine mootor lahti lõhutud ja sealt võetud nii väntvõll,kepsud-kolvid. Ehk siis seitsme mootori peale saab kaks paremat......
Lähiajal tuleb sõber ka külla ja siis teeme mõned videoklipid ka asjast. Viskame ka üles kuhugile ja suurt saladust sellest ei tee...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
Kas eesmärgiks on mõne diisel-Mosse taastamine või läheb su igapäevapillile ökonoomsuse eesmärgil peale?
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
No juba ammusest ajast on meeldinud diiselmootori hääl ja eks ka ökonoomsuse pärast ka. Otseselt diisel-Mosse taastamisega tegu pole aga mootor läheb peale 1968 aasta 2140-le.Martpoiss kirjutas:Kas eesmärgiks on mõne diisel-Mosse taastamine või läheb su igapäevapillile ökonoomsuse eesmärgil peale?
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
Tekib küsimus, et kas tagasild jääb originaal? Bensumootoril on ju laias laastus kasulik/sõitmise pöördevahemik +1000 rpm nii et peaülekanne oleks liiga aeglane mosse originaal reduktoriga. Küttekulus siis nagu väga palju võitu ju ei olekski, samas kui diisel odavalt kätte tuleb tasub muidugi ära.
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
Nojah, igapäevasõiduks oleks võibolla mõni moodsam mootor võibolla parem olnud, aga kuna Sinu mootorid on kunagi vähemalt Mossel peal olnud siis on mingilmääral nagu autentsemad. Kuidas talvel käivitada loodad, eelsüüteküünlaid nendel mootoritel vist ei ole?
Paar väga kehva kartuliga pildistatud pilti Maantemuuseumi kokkusaamisel olnud diisel-426-st:
Paar väga kehva kartuliga pildistatud pilti Maantemuuseumi kokkusaamisel olnud diisel-426-st:
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
eespool uuriti pidurivõimu vaakumi kohta. siin viimasel pildil kenasti näha, et tegemist ilma võimuta süsteemiga
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
Just,sellega olen kursis juba. Aga uuematel mudelitel oli arvatavasti asi teistmoodi lahendatud.wax kirjutas:eespool uuriti pidurivõimu vaakumi kohta. siin viimasel pildil kenasti näha, et tegemist ilma võimuta süsteemiga
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
Eelsüüteküünlaid pole jah aga üks spiraal on sisselaskekollektoris. Thermostart on olemas aga peab ütlema,et sellega käivitus ikka kehvasti.....sellel olid ka põhjused aga sellist paugu pealt käivitamist nagu eelsüüteküünaldega kahjuks pole. Olen teada saanud,et osadel mootoritel oli küll olemas eelsüüteküünlad aga neid mootoreid vast siiamaale ei sattunud. Ühel minu mootori plokikaanel olid valujäljed arvatavasti küünalde koha jaoks......seega oli mul mõte,et teeks küünalde jaoks kohad.... Aga selleks oleks vaja ühte katkist plokikaant,et puuriks,käiaks lõhki ja teeks loomkatseid vana kaane peal........et siis lõpuks teha üks küünaldega kaan. Selle õnnestumiseks siis paluks ühte lõhkist kaant!Martpoiss kirjutas:Nojah, igapäevasõiduks oleks võibolla mõni moodsam mootor võibolla parem olnud, aga kuna Sinu mootorid on kunagi vähemalt Mossel peal olnud siis on mingilmääral nagu autentsemad. Kuidas talvel käivitada loodad, eelsüüteküünlaid nendel mootoritel vist ei ole?
Paar väga kehva kartuliga pildistatud pilti Maantemuuseumi kokkusaamisel olnud diisel-426-st:
Veel oleks plaan selline,et hankida siis selline süsteem,et eetriga saaks käivitada. Ühel Viljandi mossel oli selline eetriga käivitussüsteem peal ja omanik oli armatuuri all andnud nuppu ja mootor oli kohe käima kargand. Seega kui kellegil selline süsteem riiulis....olen avatud pakkumistele.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
Viid peenikese vooliku armatuuri alt õhupuhasti kopsikusse, ning kasutad näiteks WD40 kõrrega otsikut