No see on ka üks säästuvariantidest. Pole üldse paha mõte. Aga ikka otsin seda õiget asja edasi. Võibolla satub ette. Kahjuks pole siiani teada saanud selle süsteemi nimetust mis originaalis kasutusel oli ja mis firma värk. Selge on see,et eetriga käis. Võibolla saaks soome sõpradelt miskit teada aga ei ole saanud kellegiga kokku....ja kas sealgi keegi mäletab. Pole siingi kedagi leidnud,kes selle asjaga omal ajal tegutses. Aastaid ikka hulga edasi läinud...ja vanad asjad kaovad....vootele kirjutas:Viid peenikese vooliku armatuuri alt õhupuhasti kopsikusse, ning kasutad näiteks WD40 kõrrega otsikut
Diiselmootoriga Moskvitsid
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
Mõni päev tagasi külastas mind sõber Tõnu ja tuletas mulle meelde,et kuskil vasakus küljes armatuuri all,kus vurri lüliti 2140-l oli selle eetrikäivituse nupp ja selle nupu juures oli olnud silt AUTOPILOT. Kas kellegil on mõtteid selles teemas.....et mis firma asi see võis seal olla? Mingi ballooniga täitmise võimalus oli seal olnud. Mingi läbipaistev topsik oli ka olnud,kust oli näha siis eetri või gaasi kogust. Kahjuks sõber enam miskit lisada ei osanud.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
Äkki aitavad need märksõnad nagu : Diesel Engine Ether Injection System või on board Ether start lihtsalt.
Kõige parem joonis või pilt selle asja kohta on see,kus tavalise eetripudeli saab tühjenedes jälle ära vahetada,ei mingit probleemi.
Eelmine aasta, kui Rootsis käisin siis oli selline süsteem (küll 1970 oma ) ka ühel diiselmootoriga vanaautol täitsa peal.
siin on ka olemas meie mõistes mehaanilise ajamiga süsteem :
http://www.ebay.com/itm/Ether-Start-Kit ... 76&vxp=mtr
üldiselt kui otsite reaalselt originaal vidinat,siis Eestis soovin ma teile ikka julget edu,sellist asja vaevalt siitmaalt leiab, Vene ja Skandinaavia on ainukesed kohad,kus selliseid asju on isegi aastast 1960 veel alles.
Kõige parem joonis või pilt selle asja kohta on see,kus tavalise eetripudeli saab tühjenedes jälle ära vahetada,ei mingit probleemi.
Eelmine aasta, kui Rootsis käisin siis oli selline süsteem (küll 1970 oma ) ka ühel diiselmootoriga vanaautol täitsa peal.
siin on ka olemas meie mõistes mehaanilise ajamiga süsteem :
http://www.ebay.com/itm/Ether-Start-Kit ... 76&vxp=mtr
üldiselt kui otsite reaalselt originaal vidinat,siis Eestis soovin ma teile ikka julget edu,sellist asja vaevalt siitmaalt leiab, Vene ja Skandinaavia on ainukesed kohad,kus selliseid asju on isegi aastast 1960 veel alles.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
Suured tänud siis tanello 2-le info eest!
Ma igaljuhul juba ammu sain aru,et otsin meil vähelevinud asja oma mootori jaoks. Kindlasti võib selline süsteem kellegil riiulis seista aga üles leidmisega on kindlasti raskusi,seda foorumit loeb ka ainult teatud seltskond ja kõik selle peale ei satugi,et otsin sellist süsteemi. Eks siis kui kellegil on pakkuda,olen kohe võtja. Ehk siis sobib ka poolik komplekt või ka osad. Ehk siis nagu külapeal räägitakse,olgu vanatüdruk nii kole kui tahes,mehele saab nagunii.....
tel.56 95 60 13
Ma igaljuhul juba ammu sain aru,et otsin meil vähelevinud asja oma mootori jaoks. Kindlasti võib selline süsteem kellegil riiulis seista aga üles leidmisega on kindlasti raskusi,seda foorumit loeb ka ainult teatud seltskond ja kõik selle peale ei satugi,et otsin sellist süsteemi. Eks siis kui kellegil on pakkuda,olen kohe võtja. Ehk siis sobib ka poolik komplekt või ka osad. Ehk siis nagu külapeal räägitakse,olgu vanatüdruk nii kole kui tahes,mehele saab nagunii.....
tel.56 95 60 13
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
Kuna mul vedeleb sierra 1.8TD kasutult siis heameelega paneks selle 2141-le külge aga takistuseks on sidurikoja ja mootori paaritamine mida põlveotsas vist ära ei tee...
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
Originaalis on tehasest toodetud diisel mootoriga 2141-te nimetusega LADA ALEKO 2141 ja seda Ford Orioni 1.8 43kw mootoriga. http://www.automobile-catalog.com/curve ... iesel.htmlmartinjev kirjutas:Kuna mul vedeleb sierra 1.8TD kasutult siis heameelega paneks selle 2141-le külge aga takistuseks on sidurikoja ja mootori paaritamine mida põlveotsas vist ära ei tee...
http://www.powerful-cars.com/php/moskvi ... diesel.php
Ma kahjuks ei tea kas Sierra mootor on sama....
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
Ei ole see sidurikoja ja muude asjade tegemine nii keeruline midagi,natuke tuleb vaeva näha. Aga tasuks siis üles otsida mõni liikuv isend ja minna külla kaema,et kuidas asjad kapotiall ja mujal on. Siis hea mõõtu võtta ja ka vajaminevaid osi otsida.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
Liikuvaid isendeid Eestist küll võtta pole (mõtlen 2141diisleid). Tavalisi 2141-sid on omalgi maal nii sõitvaid kui mittesõitvaid. Lisaks sinult saadud küljeplekid
Mootori vahetus ise on pmst samalihtne kui lumme lasta. Kastid ja sidurikojad on siiski niipalju erinevad et naljalt neid relaka ja MIG-ga ei paarita.
Mootori vahetus ise on pmst samalihtne kui lumme lasta. Kastid ja sidurikojad on siiski niipalju erinevad et naljalt neid relaka ja MIG-ga ei paarita.
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
Tere. Just putitasin korda Perkins M408, mis on kunagi Rootsist toodud. Sellele on pandud igasugu lisasid. nt eetritopka, mida saab seest vajutada, eelsüüteküünal ja plokisoojendus. Õnn on see, et alates 69 aastast on see masin ühe omaniku käes olnud, seega üsna hästi hoitud. läbisõit on tal 80tuh. muresi on samuti. salongiplastik (lülitite sigaretisüütaja juures) plastik on üles koordunud ja mõranenud. huvitav on see, et masin pole päikesevalgust näinud.
Re: Diiselmootoriga Moskvitsid
Ehk saad masinast, eriti lisadest pilte teha ja meile ka tutvustadahuubs kirjutas:Tere. Just putitasin korda Perkins M408, mis on kunagi Rootsist toodud. Sellele on pandud igasugu lisasid. nt eetritopka, mida saab seest vajutada, eelsüüteküünal ja plokisoojendus. Õnn on see, et alates 69 aastast on see masin ühe omaniku käes olnud, seega üsna hästi hoitud. läbisõit on tal 80tuh. muresi on samuti. salongiplastik (lülitite sigaretisüütaja juures) plastik on üles koordunud ja mõranenud. huvitav on see, et masin pole päikesevalgust näinud.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.