SanderV kirjutas:ja nüüd tuleb välja et 4 aastat tagasi ei osanud veel kolbe vaadata ja sain ülo-lt üle... niiet kui keegi tahab vahetada neid deforss kolbe tavaliste vastu, andke teada
Ega nende kolbidega midagi ei juhtu kui sa nad paned, saad erinevate kütustega mahedalt sõita ja kaotad mõne kw võimsuselt ning mõne liitri säästult, muud ei midagi kui sa just kiirendama ja põhja gaasiga ei pea sõitma, siis jääb mootor veits lahjaks, aga seda ka nii palju, et erinevusest norm kolviga sa eriti aru küll ei saa. Deforss kolbidega jätkub sul sõidurõõmu küll ja enamgi veel
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
SanderV kirjutas:ei plaanis oli ikka korralikult teha, siis tuleb õiged asjad sisse panna, põhimõtteliselt
Ega need kolvid ei sega korralikult mootorit teha Ja õiged asjad on nad ka ehk deforsseeritud kolvid
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Madalad kolvid olid omal ajal kõva sõna,nüüd nendega enam äri pole.N.liidu ajal olid besiinid 92 ja 93,nendegi kvaliteet oli väga kõikuv ja mootori klõbisesid kiirendusel ikka korralikult,praeguse bensu puhul võiks ökonoomsuse-võimsuse huvides ka plokikaant pisut(0,5-0,8mm) õhemaks lihvida.Peaks isegi kolvivahetuse ette võtma aga teisalt ei raatsi toimivat asja torkima hakata.
Ma ei ole küll väga palju muude mossedega peale enda deforsitud sõitnud, kuid minu arvates on mineku vahe ikka vägagi tuntav. Kui ise peaksin mootorit tegema hakkama paneksin kindlasti "õiged" kolvid ikka sisse. Kust tänapäeval neid "lahjasid" bensiine ikka enam võtta on.
Deforseeritud mootori minek on ikka tükk maad uimasem,kui tavalise 412 mootori minek. Ise omal nahal kõik läbi kogenud. Lisaks ei saa deforseeritud mootori kaant väga madalaks lihvida,kuna siis hakkavad klapid vastu kolbe käima.
MAZ kirjutas:Deforseeritud mootori minek on ikka tükk maad uimasem,kui tavalise 412 mootori minek. Ise omal nahal kõik läbi kogenud. Lisaks ei saa deforseeritud mootori kaant väga madalaks lihvida,kuna siis hakkavad klapid vastu kolbe käima.
Vale vastus, deforsil on just rohkem ruumi klappidele, seda küll vähe, aga siiski rohkem kui tavalise kolviga
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.