AZLK 2140 1979 mart
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK 2140 1979 mart
Vaatasin, et viimasel ajal tekib M2140-neid siia nagu seeni pärast vihma. Seal kus on sinna tuleb ikka juurde ja ega küll küllale liiga ei tee! Ainult positiivne.
Mokitsast siis lähemalt.
Tegu siis 01.01.79 aasta masinaga ja siit foorumist juba läbi ka käinud. Auto oli vanema härra oma, kes tervislikel põhjustel ei saanud seda kasutada ja nii see pandigi müüki. Jõudis enne veel paar aastat seista ka. Auto ise tip-top, kuid nokitsemist on. Seljas on veel originaal värv ja roostekahjustused on tulnud selle pärast, et autol pole ühtegi logarit. Pärnust Tuli see omal jõul Jürri, kus tehti talle tehnoülevaatus. Ülevaatsuel suuremaid puuduseid ei olnud, soovitati vaid tagatule klaasid ära vahetada kuna viimased olid pleekunud ja põlesid kollaselt. Auto ostu mõte oli selles, et viimseid "soojasid" suvepäevi saaks nostalgia meeleolus veeta. Üks väike vahejuhtum ka selle mokitsaga- nimelt käisin sellega ühel päeval tööl (60-70 km. üks ots) ja tagasi tulles hakkas sadama ja klaasid läksid uduseks. Panin siis soojenduse sisse ja keerasin sooja peale. Asi lõppes sellega, et umbes 2-3 km hiljem said tosool ja õli väga lähedasteks sõpradeks ja otsustasid üksteisele külla minna. Eelmine omanik oli salongi radika millegi pärast jahutussüsteemi tsirkulatsioonist välja jätnud ja salongi radikast väljuval voolikul pimedat ees polnud, tänu millele tosool radikast otse välja jooksis nii kui sooja peale panid. (muide müügikuulutuses oli ka kirjas, et talvel sõitnud pole! Täitsa usun nüüd ) Kuid see probleem nüüdseks lahendatud. Rooliotsad vahetasin kõik ära (6 tk.) ja ülemised-alumised śarniirid, kuid roolis ikka lõtk sees ja päris suur veel. Laagrid korras ja roolikarp ka. Kui suur lõtk mossel normaalne on?
Tahan seda teha (välimuselt) mingisuguseks temaatiliseks mosseks mis kajastab aega alates sellest kui neid 2140-neid tootma hakati, nii et olen üks suur kõrv ja ootan teie poolt ideid! (võivad ka absurdsed olla)
Praeguseks kõik.
Mokitsast siis lähemalt.
Tegu siis 01.01.79 aasta masinaga ja siit foorumist juba läbi ka käinud. Auto oli vanema härra oma, kes tervislikel põhjustel ei saanud seda kasutada ja nii see pandigi müüki. Jõudis enne veel paar aastat seista ka. Auto ise tip-top, kuid nokitsemist on. Seljas on veel originaal värv ja roostekahjustused on tulnud selle pärast, et autol pole ühtegi logarit. Pärnust Tuli see omal jõul Jürri, kus tehti talle tehnoülevaatus. Ülevaatsuel suuremaid puuduseid ei olnud, soovitati vaid tagatule klaasid ära vahetada kuna viimased olid pleekunud ja põlesid kollaselt. Auto ostu mõte oli selles, et viimseid "soojasid" suvepäevi saaks nostalgia meeleolus veeta. Üks väike vahejuhtum ka selle mokitsaga- nimelt käisin sellega ühel päeval tööl (60-70 km. üks ots) ja tagasi tulles hakkas sadama ja klaasid läksid uduseks. Panin siis soojenduse sisse ja keerasin sooja peale. Asi lõppes sellega, et umbes 2-3 km hiljem said tosool ja õli väga lähedasteks sõpradeks ja otsustasid üksteisele külla minna. Eelmine omanik oli salongi radika millegi pärast jahutussüsteemi tsirkulatsioonist välja jätnud ja salongi radikast väljuval voolikul pimedat ees polnud, tänu millele tosool radikast otse välja jooksis nii kui sooja peale panid. (muide müügikuulutuses oli ka kirjas, et talvel sõitnud pole! Täitsa usun nüüd ) Kuid see probleem nüüdseks lahendatud. Rooliotsad vahetasin kõik ära (6 tk.) ja ülemised-alumised śarniirid, kuid roolis ikka lõtk sees ja päris suur veel. Laagrid korras ja roolikarp ka. Kui suur lõtk mossel normaalne on?
Tahan seda teha (välimuselt) mingisuguseks temaatiliseks mosseks mis kajastab aega alates sellest kui neid 2140-neid tootma hakati, nii et olen üks suur kõrv ja ootan teie poolt ideid! (võivad ka absurdsed olla)
Praeguseks kõik.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2140 1979 mart
Väga ilus ja puhas masin!
Ma olen nõukaaegsest Mosse käsiraamatust lugenud, et kuskil 10-15 kraadi võib lõtk olla, kui mälu mind ei peta.
Mingeid temaatilisi ideid ma ei oska eriti soovitada. Vahest ehk installiksid 70ndate muusika maki sisse?
Ma olen nõukaaegsest Mosse käsiraamatust lugenud, et kuskil 10-15 kraadi võib lõtk olla, kui mälu mind ei peta.
Mingeid temaatilisi ideid ma ei oska eriti soovitada. Vahest ehk installiksid 70ndate muusika maki sisse?
Kunagi oli mul heleroheline 2140...
Re: AZLK 2140 1979 mart
makk ongi vana seal... tissidega ja puha, kuid heli sealt väga tulla ei taha.easyrider kirjutas:Väga ilus ja puhas masin!
Ma olen nõukaaegsest Mosse käsiraamatust lugenud, et kuskil 10-15 kraadi võib lõtk olla, kui mälu mind ei peta.
Mingeid temaatilisi ideid ma ei oska eriti soovitada. Vahest ehk installiksid 70ndate muusika maki sisse?
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2140 1979 mart
2140 on ikka ilgelt kena masin ju.Eriti kui tema värvuseks on kas oranz,kollane või heleroheline.Käigukangi nupp on ka väga ehe.Vb oleks kenam kui need kummist puhvrid vahetada vanemate kroomist omade vastu? Mis mul muud ikka öelda.Kilbid on ka kenad.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: AZLK 2140 1979 mart
See on ainult positiivne kui vanu kenasid 2140-d siia juurde tuleb.mart kirjutas:Vaatasin, et viimasel ajal tekib M2140-neid siia nagu seeni pärast vihma. Seal kus on sinna tuleb ikka juurde ja ega küll küllale liiga ei tee! Ainult positiivne.
Mosse raamatus mainitakse 2140 rooliratta lubatud suurimaks vabakäiguks 2,5cm,seda siis roolirattalt mõõdetuna.
Must sisu on kena. Mu eelmisel mosse oli musta sisuga ja mõte on ka praegune "aparaat" seest "mustaks" teha.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140 1979 mart
Mulle endale on millegipärast punane salong südamelähedasem. Maitse asi !Edel kirjutas:See on ainult positiivne kui vanu kenasid 2140-d siia juurde tuleb.mart kirjutas:Vaatasin, et viimasel ajal tekib M2140-neid siia nagu seeni pärast vihma. Seal kus on sinna tuleb ikka juurde ja ega küll küllale liiga ei tee! Ainult positiivne.
Mosse raamatus mainitakse 2140 rooliratta lubatud suurimaks vabakäiguks 2,5cm,seda siis roolirattalt mõõdetuna.
Must sisu on kena. Mu eelmisel mosse oli musta sisuga ja mõte on ka praegune "aparaat" seest "mustaks" teha.
kuias ma mõõdan vabakäiku roolilt?
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2140 1979 mart
Lahe mart, said ühe toreda liikuri juurde, mul naabrimehel on täpselt samavärvi masin
Krt mulle tuleb vägisi 2140 isu peale!
Krt mulle tuleb vägisi 2140 isu peale!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 2140 1979 mart
Iseenesest vahva ja põnev riistapuu, aga selliseid asjandusi leiab raudselt ainult väljakaevamistega
Sain ühelt mosseliiga vennalt nippe, kuidas mosse ujumist ära kaotada. Proovin neid nippe esialgu.
Endiselt ootan ideid mosse väliskujunduseks.
Kas 2140 oli mingi kindel väljanägemine ka tolle aja rallidel, või iga mees värvis isemoodi?
Kas 2140 sõitis ka taksot?
kas 2140 oli ka miilitsa raudsuksu?
Ideid?
Nostalgiapäevadeks oleks vaja mingi stiil välja mõelda ja auto ära ehtida.
Sain ühelt mosseliiga vennalt nippe, kuidas mosse ujumist ära kaotada. Proovin neid nippe esialgu.
Endiselt ootan ideid mosse väliskujunduseks.
Kas 2140 oli mingi kindel väljanägemine ka tolle aja rallidel, või iga mees värvis isemoodi?
Kas 2140 sõitis ka taksot?
kas 2140 oli ka miilitsa raudsuksu?
Ideid?
Nostalgiapäevadeks oleks vaja mingi stiil välja mõelda ja auto ära ehtida.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2140 1979 mart
Minuteada jõudis Lada 2101 ennem välja tulla ja 2140 ei kasutatudki rallis.Ralli teemaks peaks ikka olema kas 408 või 412.
Taksot ka minuteada ei sõitnud,vähemalt eestis mitte.Miilits ka 2140 mosset ei kasutanud minu meelest.
Kui ralliteemat ikka tahad siis mosseliiga galeriis on küllalt pilte ja ka võib uuesti filmi Gonshiki.Hea film on,ise eile vaatasin ja räme mossedega andmine käib.
Võib ka ju sellise väljanägemisega minna.Ära poleerida ja väga heas korras originaal masin olemas.
Taksot ka minuteada ei sõitnud,vähemalt eestis mitte.Miilits ka 2140 mosset ei kasutanud minu meelest.
Kui ralliteemat ikka tahad siis mosseliiga galeriis on küllalt pilte ja ka võib uuesti filmi Gonshiki.Hea film on,ise eile vaatasin ja räme mossedega andmine käib.
Võib ka ju sellise väljanägemisega minna.Ära poleerida ja väga heas korras originaal masin olemas.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........