Mokitsast siis lähemalt.
Tegu siis 01.01.79 aasta masinaga ja siit foorumist juba läbi ka käinud. Auto oli vanema härra oma, kes tervislikel põhjustel ei saanud seda kasutada ja nii see pandigi müüki. Jõudis enne veel paar aastat seista ka. Auto ise tip-top, kuid nokitsemist on. Seljas on veel originaal värv ja roostekahjustused on tulnud selle pärast, et autol pole ühtegi logarit. Pärnust Tuli see omal jõul Jürri, kus tehti talle tehnoülevaatus. Ülevaatsuel suuremaid puuduseid ei olnud, soovitati vaid tagatule klaasid ära vahetada kuna viimased olid pleekunud ja põlesid kollaselt. Auto ostu mõte oli selles, et viimseid "soojasid" suvepäevi saaks nostalgia meeleolus veeta. Üks väike vahejuhtum ka selle mokitsaga- nimelt käisin sellega ühel päeval tööl (60-70 km. üks ots) ja tagasi tulles hakkas sadama ja klaasid läksid uduseks. Panin siis soojenduse sisse ja keerasin sooja peale. Asi lõppes sellega, et umbes 2-3 km hiljem said tosool ja õli väga lähedasteks sõpradeks ja otsustasid üksteisele külla minna. Eelmine omanik oli salongi radika millegi pärast jahutussüsteemi tsirkulatsioonist välja jätnud ja salongi radikast väljuval voolikul pimedat ees polnud, tänu millele tosool radikast otse välja jooksis nii kui sooja peale panid. (muide müügikuulutuses oli ka kirjas, et talvel sõitnud pole! Täitsa usun nüüd

Tahan seda teha (välimuselt) mingisuguseks temaatiliseks mosseks mis kajastab aega alates sellest kui neid 2140-neid tootma hakati, nii et olen üks suur kõrv ja ootan teie poolt ideid! (võivad ka absurdsed olla)
Praeguseks kõik.




