Nii vahepeal siis töö käinud selles suunas et, saaks vanaisa masina värvimisse. Uus parem esi tiib ostetud ja ukse tihendeid maha kakutud jne. Värvima peaks 20.November saama.
Teisele masinale sai väike tuunind tehtud must võre tüütas ära.
Tervist ! Pole siia pikka aega midagi kirjutanud, keretööd ja värvimine tänu koolile ikka veninud ja pole edasi liikunud, nüüd lõpuks sain kellegi kes nõus töö ära tegema. Aga vahepeal olen saanud ühe mootori laiali võtta, kuna minu jaoks esimene mootori lammutamine siis nüüd oleks abi ja tarkust vaja, mida vaadata ja kontrollida enne kui uuesti kokku hakkan laduma? Plaan on nii palju uusi juppe sisse laduda kui võimalik ja siis ei taha lollusest midagi õhtale keerata.
Alati on kergem võtta telefon ja helistada, nii palju kergem juhendada. Minu nr 56678989.
Aga mosul on kõige tähtsam et sa hülsid ilusti pidama saaksid, kui kavatsed nad välja vahetada. Kui kulumisjälgi pole, pole tarvis ka vahetada. Aga siis tuleb hülsid ära fikseerida, et nad liikuma ei hakkaks, muidu väntvõlli keerates liiguvad kolvid ülespoole ja võivad ka hülsid pesast välja tõsta, siis satub sodi ploki ja hülsitihendi vahele ning edasi vesi karterisse. Kolvisõrmed surutakse pöidlaga kuumade kolbide sisse...kolvid ja kepsud käivad niipidi koos et kepsu mummuga pool käib mootori ette poole.
Jne, ehk, helista.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Hülsse tasuks keerata üks neljandik ringi. Pikapeale kuluvad ovaalseks ja siis tasub keerata. Töö käigus kuluvad siis lõpuks jälle ümmarguseks.
No neid nõkse seal rohkemgi. Põhiline mida tasuks tähele panna,pane samamoodi kokku nagu ka lahti võtsid. Ära hakka midagi leiutama. Väntvõlli kanalid tasub ka oradega ja trossidega läbi kaapida,sest tagi on kogunenud kanalitesse. Mehaaniliselt eemaldamine kõige tõhusam.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....